Fujitsu Visit 2010 - podpora partnerům

26. 11. 2010. (redaktor: Richard Voigts, zdroj: DCD Publishing)
Společnost Fujitsu uspořádala v Mnichově tradiční výstavu svých technologií - Visit 2010. Pozvala na ni své prodejní partnery a koncové zákazníky. Hans-Dieter Wysuwa, videprezident pro prodejní kanál, opět zdůraznil jeho důležitost ve strategii Fujitsu.
Workspace Devices, P9900 - the innowative 0-Watt PC, Primergy x86 Servers, Eternus Storage Solutions, BS2000/OSD Mainframes, Eternus DX8000, Virtualization and Zero Computing to go, Manageability, Multi Workplace Computing for Education, Accessories and Distribution, Dynamic Cloud Services, Infrastructure as a Service, Retail Solutions, Fujitsu U-Shop, Fujitsu Mobile Solutions, Solutions for Oracle and SAP, HPT & Fujitsu, Maximized Business Agility, Social Robotics - People Friendly Bear, Fujitsu Laboratories. Toto vše, zaznamenáno ve zkratce, bylo možno vidět na obrovské výstavní ploše Visit 2010 na sklonku roku v Mnichově, kdy společnost Fujitsu slavila 75 let od svého založení, když začala vyrábět telefonní ústředny. Dnes je Fujitsu mezinárodním gigantem, jedničkou v IT v Japonsku, dvojkou v IT v Německu, a například trojkou v serverech v České republice.

Fujitsu, konkurence a partneři

Hans-Dieter Wysuwa, viceprezident Fujitsu pro prodejní kanál, při svém vystoupení věnovaném partnerům informoval o tom, že Fujitsu v současné době dokončuje kompletaci svého portfolia. To sahá od notebooků a PC přes servery a storage až do podnikových řešení různých vertikál.

Hans-Dieter Wysuwa dále sdělil, že Oracle se připravuje prakticky „zaříznout" nedávno akvírovaný Sun (Oracle prepares to switch off Sun), divize HP ESSN předělává strukturu pro Preferred Partners kvůli vzrůstu svých přímých dodávek a orientaci na cloud computing (HP revapms its Preferred Partner T&C's), stejně jako Cisco předělává svůj celosvětový partnerský model z obdobných důvodů, navíc že HP bojuje s Oraclem a SAPem, a že prodej PC se vrátil k růstu, což pomáhá návratu IT byznysu na výsluní.

Na rozdíl od svých vyjmenovaných konkurentů - společností IBM, HP, Dell, Oracle, a v kategorii „ostatních" - Acer, LG a Samsung - se Fujitsu liší svým odhodláním podporovat ve všech kategoriích (kromě spotřebitelského) klasický prodejní IT kanál. Dokazuje to svým partnerským programem Global Select Partner Program Status, který je již delší dobu zaveden i v Čechách a na Slovensku (Spojené státy se přidaly letos...).

Obrazová galerie: