FerBuy: Ženy na internetu využívají odloženou platbu

28. 7. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: FerBuy)
I když dobírka stále patří mezi v tuzemsku nejoblíbenější způsoby platby, postupně jí roste konkurence v alternativních metodách. Jednou z těch nejnovějších je služba odložených plateb, která si získává velkou oblibu především u žen.

„Na základě statistik z prvních měsíců provozu služby registrujeme velký zájem o službu především u žen, jejichž objednávky tvoří 90 procent celkového objemu. Hlavním důvodem je fakt, že ženy často nakupují prostřednictvím menších a malých e-shopů a tím spíše jsou opatrnější a dbají na bezpečnost nákupu. Chtějí mít jistotu, že jim zboží dorazí v pořádku, případně že ho budou moci v zákonné lhůtě vrátit. Navíc, možnost zaplatit za zboží až po vyzkoušení je pro ně lákavá,“ vysvětlila Markéta Kropáčová ze společnosti FerBuy.

Z prvotní analýzy také vyplývá, že průměrný věk zákazníků využívajících službu odložené platby je 36 let, což jsou podle nedávného průzkumu společnosti FerBuy lidé, kteří jsou zvyklí objednávat dobírkou nebo nevyužívají kurýrní služby. Potvrzuje to i regionální uspořádání. „Skoro 45 procent našich klientů pochází z Moravy, kde zatím není příliš hustá síť odběrných míst internetových obchodníků,“ řekla Kropáčová.

FerBuy je platební metoda umožňující uhrazení faktury s odloženou splatností. Zákazník FerBuy disponuje kreditním limitem, který může uplatnit na jakýkoliv druh zboží. Díky tomu se lze vyvarovat možným problémům při dodání zboží. Výhodou je také možnost si objednaný výrobek před jeho uhrazením v klidu domova rozbalit a vyzkoušet.

Štítky: 

Podobné články

Nová podoba odložených plateb: Skip Pay zavádí balíčky služeb, zvyšuje limity i úroveň zabezpečení

26. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Nízká loajalita zákazníků, aktuální odliv zhruba šesti procent obratů od českých zákazníků do zahraničí, ale také rostoucí tlak na bezpečnost a nechuť platit předem za zboží v zabalené krabici. Česká e-commerce se probírá do „nové reality“, v níž by mohla výrazně větší roli hrát i tzv. odložená platba. Čtěte více

Rostoucí množství podvodů v e-commerce zvyšuje oblibu odložených plateb

5. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Situace v české e-commerce výrazně mění vnímání funkce odložených plateb – jejich obliba meziročně vzrostla takřka o pětinu. Podle Skip Pay, jednoho z českých poskytovatelů této služby v průběhu Vánoc využívalo odloženou platbu dokonce až 47,5 % zákazníků, a to i jako pojistku bezproblémového nákupu. Pomohlo také to, že odložená platba začíná zajímat i menší e-shopy. Čtěte více

Platební trendy v roce 2024: Rychlost, plynulost, bezpečnost a možnost „platit po svém“

3. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Nejenom česká e-commerce scéna prochází neustálým vývojem. Zákazníci se museli v loňském roce např. přizpůsobit vyšším životním nákladům a mají některé nové potřeby, kterým musí obchodníci jít naproti, chtějí-li uspět. Prim hraje stále cena, zákazníci jsou ale nyní náročnější i na služby, zabezpečení a inovace. Čtěte více

Šest trendů, které budou e-shopům formovat vánoční sezónu

29. 9. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Přestože nás od vánočních kampaní dělí ještě několik týdnů, na straně e-shopů už by měly být přípravy v plném proudu. A již nyní je jasné, že letošní sezona bude opět v mnoha ohledech unikátní. Kde se mohou e-shopy učit od předchozích let a jen vylepšovat stávající procesy a kde se naopak musí pustit do neprobádaných končin, kde štěstí přeje odvážným (ale i připraveným)? Čtěte více