Novinky

Eset Premium Support řeší bezpečnostní problémy ve firmách

Eset Premium Support je nová služba pro zákazníky z firemního segmentu a malých a středních firem z Evropy, Blízkého východu a Afriky. Díky tomu dokáže speciální tým Esetu zasáhnout s využitím bezpečnostních řešení Eset v kritické situaci do dvou hodin.

Petra Piscová
Zdroj: Eset
  • 27. 3. 2013
  • 1 min
Eset Premium Support řeší bezpečnostní problémy ve firmách

„Víme, jak důležitá je pro naše firemní zákazníky rychlá a efektivní technická podpora. Spokojenost zákazníků v této kategorii nám i z tohoto důvodu přináší řadu ocenění v mnoha zákaznických průzkumech. Se službou Eset Premium Support budeme schopni řešit bezpečnostní problémy ještě rychleji a mnohem efektivněji, a to s pomocí softwaru Eset a našich kvalifikovaných odborníků,“ řekl Ignacio Sbampato, obchodní a marketingový ředitel společnosti Eset.

Nová služba umožní firmám ušetřit na nákladech souvisejících s IT i kapacitu firemních IT zdrojů. Reakční doba u kritických případů je stanovena na dvě hodiny (standardní servisní odezva je jeden pracovní den). Závažné případy budou řešeny v průběhu čtyř hodin.

Tato služba je k dispozici nonstop, zatímco standardní podpora je omezena na pracovní dny. Kromě mnoha dalších výhod může klient sledovat historii podpory a získá prioritu na lince zákaznické podpory pro rychlé řešení problémů IT bezpečnosti. Navíc bude moci využít asistence techniků při důležitých aktualizacích, instalaci servisních balíčků nebo migracích produktů společnosti Eset.