Epicor: rychlé reakce na požadavky zákazníků v terénu

29. 11. 2010. (redaktor: Ondřej Jánoška, zdroj: Epicor)
Společnost Epicor Software oznámila všeobecnou dostupnost mobilní aplikace Epicor Mobile Sales Assistant. Aplikace poskytuje uživatelům v terénu pohotový přístup ke skladovým zásobám, přesným údajům o cenách a zákaznících a umožňuje jim budovat hlubší obchodní vztahy prostřednictvím okamžité reakce na zákaznické příležitosti.

Aplikace je plně integrována s ERP i CRM řešeními Epicor, a díky tomu uživatel může v terénu přistupovat i k podrobným informacím o zákazníckém účtu.

„Epicor Mobile Sales Assistant je skvělá novinka produktové řady Epicor Mobile,“ řekl James Norwood, senior viceprezident produktového marketingu společnosti Epicor.

„Používání mobilních zařízení má jednoznačně vzestupný trend, protože firmy vnímají podnikové mobilní řešení jako životaschopný prostředek jak maximalizovat produktivitu pracovníků v terénu a zvýšit spokojenost zákazníků. Epicor Mobile Sales Assistant se hladce synchronizuje s ERP systémem Epicor a zaručuje, aby kvůli cestování nedocházelo ke ztrátám prodejných servisních činností a aby byly okamžitě podchyceny potřeby zákazníka,“ dodal James Norwood.

Architektura pro efektivní prodej a distribuci v terénu

Mobile Sales Assistant je víc než jen jednoduchá aplikace pro mobilní zařízení. Osvědčená trojvrstvá architektura Microsoft a technologie synchronizace s databází dávají terénním pracovníkům do ruky relevantní funkce ERP se spolehlivostí a integritou, jakou od řešení Epicor očekávají.

Aplikace Mobile Sales Assistant může fungovat v připojení k ERP systému Epicor. V mobilním zařízení běží vlastní databáze Microsoft SQL Server Compact a ta může po synchronizaci s komponentmi Mobile Server fungovat offline a samostatně. Když je k dispozici připojení, informace o produktech, cenách, prodeji a transakcích se automaticky synchronizují mezi mobilním zařízením a ERP systémem.

Rychlejší cyklus od objednávky k úhradě díky rychlejším pracovním postupům

Pracovníci mohou uskutečňovat obchodní transakce v terénu na mobilních zařízeních, a mohou tak v terénu vytvářet přesné cenové nabídky, zakládat a plnit objednávky nebo fakturovat a přijímat platby za prodávané produkty a služby. To podstatně zkracuje cyklus od objednávky k úhradě z dní na minuty.

V přímé vazbě na Epicor CRM mohou pracovníci v terénu vidět relevantní informace o zákazníkovi, například požadavky na doplnění zásob a přesné ceny, přesně doplnit produkty a podle potřeby na místě upravit objednávky.

Mobilní přístup k dodávatelskému řetězci znamená víc činností s přidanou hodnotou

Mobile Sales Assistant je robustní řešení, které v reálném čase poskytuje přehled o úrovni skladových zásob. Tím pomáha podstatně obmezit objem nevybavených objednávek a zvýšit prodej i celkovou spokojenost zákazníků. Poskytuje všechny potřebné funkce pro zobrazení aktuálních informací o zásobách a cenách, takže zákazníci mají jistotu včasné dodávky požadovaného produktu.

Obchodníci v terénu mohou okamžitě vyhledávat ve skladu a dostupný produkt dodávat. Také si ho mohou zajistit z jiných skladů v regionu pomocí funkcí křížového prodeje, které aplikace také poskytuje.