EMC odtajnil nový partnerský program

5. 2. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: EMC)
Nový program nahradí program Velocity a zavede další služby a výhody pro partnery společnosti EMC také v České republice a na Slovensku. Některé úpravy již proběhly, celá transformace bude ukončena k 31. prosinci 2014.

Všichni partneři EMC budou oficiálně seznámeni s novými podmínkami programu Business Partner na výročním sjezdu partnerů při konferenci EMC World v květnu 2014 v americkém Las Vegas. Změny spojené s novým partnerským programem se vztahují také na partnery v České republice a na Slovensku.

Hlavním cílem současných změn je zkonsolidovat předchozí partnerské programy do jedné skupiny se značkou společnosti EMC. Od začátku letošního roku proto partnerský program EMC funguje pod názvem Business Partner Program. Zároveň má program nová loga a design; jak pro Business Partner Program, tak pro označení EMC Powered, které smějí používat partneři v programech Cloud Service Provider (Poskytovatel cloudových služeb), Global Alliance a OEM (původní výrobci). Stávající partneři EMC budou muset své marketingové a propagační materiály aktualizovat podle svých nových postavení v rámci programu EMC Business Partner. Veškeré změny týkající se brandingu musí být provedeny do 1. června 2014. Ti partneři, kteří chtějí získat společné marketingové prostředky či náhrady v rámci programu MDF, musí změny provést do 1. dubna 2014.

Starý název partnerského programu

Nový název partnerského programu (od 1. ledna 2014)

Velocity Solution Provider

EMC Business Partner Program for Solution Providers

Velocity Services

EMC Business Partner Program for Services

Velocity Service Provider

EMC Business Partner Program for Cloud Service Providers

Velocity Global Alliance

EMC Business Partner Program for Global Alliance Partners

IIG

EMC Business Partner Program for Information Intelligence Partners

OEM

EMC Business Partner Program for OEM Partners

EMC Select/ETP

EMC Business Partner Program for Technology Connect Partners

Změny v kategorizaci produktů

K dalším změnám v rámci programu Business Partner patří zařazení produktů XtremIO, ScaleIO a ViPR do programu Target Products Rebate (TPR – program náhrad pro cílové produkty). Dále přidala společnost EMC nové produkty do svých kategorií specializací: například XtremIO, ScaleIO, XtremSW Cache a XtremSF teď spadají do kategorie „Consolidate“, ViPR a SRM Suite (Sada SRM) patří do skupiny „Advanced Consolidate“. To znamená, že tyto produkty mohou nyní získat výhody programu Solution Provider, včetně náhrad GAF, TPR a Co-op. EMC navíc nebude vyžadovat další podmínky pro školení určená pro tyto produkty.

Školení partnerů

Během 1. čtvrtletí 2014 nebudou provedeny žádné změny pro technická školení nebo pro základní školení v oblasti prodeje. Pokročilá školení partnerů EMC se budou více zaměřovat na fungování řešení a ne na konkrétní produkty. Tyto změny společnost EMC představí až v květnu 2014. Z důvodu probíhajících změn partnerského programu nenabízí už EMC akreditace typu Advanced Sales. To platí pro region EMEA (kam spadají Česká republika a Slovensko) a oblast Severní a Jižní Ameriky. Během 1. čtvrtletí 2014 začne společnost EMC nabízet nová technická školení online nebo streamovaná. Dále poskytne tradiční osobní školení a trénink.

Online nástroje

Počátek roku 2014 je také ve znamení zavedení změn v informačním portálu EMC pro partnery. Změny zefektivní školení partnerů a vyhledávání prodejních a propagačních materiálů. První fáze těchto změn proběhla již v prosinci 2013. Partneři tak budou mít k dispozici nový, jednotný řídící panel pro ovládání veškerých obchodů a pro přístup k veškerému online obsahu od společnosti EMC. Novinky jsou především v:

  • možnosti jednorázového přihlášení: partneři se přihlašují svými údaji od EMC a budou mít potom přístup k veškerému obsahu (vyjma dokumentů Channel Xpress a Salesforce.com). Nebude třeba žádný další login.
  • novém vzhledu (včetně vstřícného designu, který bude automaticky optimalizovaný pro PC, tablet nebo mobil.
  • nové sekci partnerského zpravodajství a nové navigační oblasti ve všech hlavních sekcích.
  • systém Powerlink zůstává zatím hlavním zdrojem informací o produktech a programech, nicméně v budoucnu dojde s největší pravděpodobností k přesunu na nový portál a provoz systému Powerlink bude ukončen v druhé polovině roku 2014.

Společnost EMC také rozšiřuje počet svých průvodců pro prodej. Jedná se o snadno pochopitelné vše-v-jednom brožury, které poskytují partnerům všechno, co potřebují, aby dokázali reagovat na požadavky zákazníků pružným a rychlým způsobem:

  • průvodci či případové studie se vztahují na oblasti: Cloud, Oracle, VMware, File Consolidation a SAP.
  • prodejní průvodci jsou přímo zapojení na stávající prodejní kampaně, takže plánování a prezentace je snadná.
  • prodejní průvodci jsou dostupní online prostřednictvím mobilních telefonů či počítačů.

V následujícím roce dojde následně k zahrnutí prodejních partnerů bezpečnostní divize EMC, firmy RSA, do programu Business Partner. Partnerské programy divizí EMC, společnosti VMware, VCE a Pivotal, zůstanou i nadále nezávislé a tím pádem nepodléhají změnám programu EMC Business Partner.

Podobné články

Věrnostní program ATC slaví 25 let

11. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers slaví 25. výročí IT věrnostního programu „ŽIJU SI s AT Computers“. Program umožňuje českým i slovenským resellerům za jejich uskutečněné nákupy čerpat různé druhy benefitů. Čtěte více

Pure Storage inovuje partnerský program. Lépe odpovídá ekonomice předplatného

8. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pure Storage)
Aktuální změny v partnerském programu reflektují strategii společnosti Pure zaměřenou na služby a zaměřují se na zvýšení ziskovosti partnerů, větší automatizaci, budování vylepšených nástrojů a posílení pravomocí partnerů tak, aby mohli urychlit růst svého podnikání. Čtěte více

Partnerský program Dell Technologies přinese nové příležitosti

26. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell Technologies)
Společnost Dell Technologies představila novou podobu svého partnerského programu pro rok 2024. Nově je kladen ještě větší důraz na spolupráci, akvizice a investice do zásadních oblastí růstu. Cílem je navázat na loňský úspěch, kdy se partneři podíleli na přibližně 50 % čistých příjmů společnosti Dell a stáli za více než 60 % všech nových a reaktivovaných kupujících. Čtěte více

Ingram Micro rozšířil věrnostní partnerský program

20. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Ingram Micro Czech Republic)
Společnost Ingram Micro Czech Republic rozšířila věrnostní partnerský program „Sbírejte body & Vybírejte odměny“ o poukázky Givery. Program, který běží již od roku 2021, vám nabízí možnost získat různé benefity za nákup produktů prostřednictvím e-shopu IngramMicro24.com. Čtěte více