E-mailové archivy mohou posloužit i jako užitečný zdroj obnovy dat a posílení bezpečnosti

21. 10. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Společnost GFI Software uvedla, že archivy elektronické pošty stále častěji slouží jako důležitý prvek obnovy ztracených dat či jako užitečná zpětná vazba IT bezpečnosti. Zejména pro SMB firmy, které si nemohou dovolit nákladná komplexní řešení, je všestrannost řešení typu GFI Archiver vítaným posílením jejich kybernetické ochrany.

Díky tomu, že až 94 % kybernetických útoků probíhá prostřednictvím e-mailů, je zabezpečení e-mailů podle některých průzkumů první a často také poslední linií obrany pro 78 % malých a středních firem. Ochraně elektronické pošty věnují prioritní pozornost a investují především do antivirových, antispamových a archivačních řešení.

Omezené rozpočty na IT bezpečnost těmto firmám často nedovolí investovat do další ochrany, a proto využívají existující nástroje s maximální efektivitou. Například řešení pro archivaci e-mailů mj. umožňuje:

  • Obnovit nejen ztracené e-maily, ale i důležité soubory v případě náhodného smazání či záměrného útoku.
  • Využít reportovací nástroje jako zdroj informací k upravení a vylepšení anti-spamových opatření a posílení celkové IT bezpečnosti.
  • Snížit riziko úniku citlivých dat reportováním klíčových slov obsažených v e-mailech.

„Hlavním účelem řešení GFI Archiver je především rychlé nalezení důležitého e-mailu či doložení autentické obchodní komunikace pro auditní účely,“ řekl Jozef Kačala, Sales Engineer pro EMEA/APAC ve společnosti GFI Software. „Ale obrovské množství archivovaných informací umožňuje využít toto řešení k celé řadě dalších aktivit včetně obnovy ztracených dat či posílení IT bezpečnosti.“

Profilová karta firmy

ZEBRA SYSTEMS, s.r.o.

ZEBRA SYSTEMS, s.r.o.

Společnost Zebra systems s.r.o. je s více než 20 lety na trhu předním distributorem s přidanou hodnotou v segmentu IT bezpečnosti a ochrany dat v České republice a na Slovensku. Vedle prodeje produktů poskytuje svým zákazníkům špičkové služby podpory a školení. Společnost je výhradním distributorem produktů značky Acronis a GFI Software a distributorem Cloudflare, N-able a Virtuozzo. O Acronis Acronis poskytuje řešení pro zálohování, ob novu po haváriích a bezpečné sdílení a synchronizaci dat.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více

AI zvyšuje produktivitu e-mailové komunikace

5. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Průzkum společnosti GFI Software odhalil, že 91 % dotázaných českých a slovenských partnerů této společnosti považuje za hlavní přínos umělé inteligence v oblasti podnikových e-mailů automatizaci odpovědí v reálném čase. Od AI nástrojů si nejvíce slibují zkrácení času během vyřizování e-mailů a vyšší produktivitu při práci s elektronickou poštou. Čtěte více

Tři čtvrtiny kybernetických útoků přichází skrze e-maily

3. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ComSource)
Kritická infrastruktura čelí alarmujícímu nárůstu kybernetických hrozeb, přičemž e-maily zůstávají hlavním vstupním bodem pro útočníky – až 75 % kybernetických útoků přichází skrze e-mailové zprávy. I přesto většina organizací riziko spojené s e-mailovou komunikací podceňuje. Až 80 % společností v kritické infrastruktuře se přitom stalo obětí phishingových útoků. Čtěte více

GFI Software představilo AI nástroj Eloquens pro automatizaci e-mailové komunikace

27. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zebra systems)
Řešení Eloquens od GFI Software pro automatizaci podnikové e-mailové komunikace eliminuje neefektivní činnosti v podnikové e-mailové komunikaci. Díky využití pokročilé technologie umělé inteligence přináší až 60% zkrácení času, o 70 % rychlejší reakce a 30% snížení nákladů na zpracování odpovědí. Čtěte více