Novinky

Dva nové servisní plány pro Iomega StorCenter NAS

Iomega oznámila změny v servisních plánech pro svá síťová úložná zařízení Iomega StorCenter. K dispozici jsou nyní dva nové servisní plány – Desktop Enhanced (pro zařízení StorCenter px2-300d, px4­300d a px6-300d) a Rackmount Extended (pro modely px4-300r, px12-400r a px12-450r).

Petra Piscová
Zdroj: Iomega
  • 14. 12. 2012
  • 1 min
Dva nové servisní plány pro Iomega StorCenter NAS Tyto plány zahrnují standardní služby jako neomezená telefonická technická podpora (pondělí – pátek v průběhu běžné pracovní doby, mimo pracovní dobu pouze v angličtině), výměna vadných součástí přímo u zákazníka během následujícího pracovního dne (pouze plán Desktop Enhanced), dodání reklamovaných součástí (RMA), prioritní podpora, webová podpora prostřednictvím aktuální znalostní báze a bezplatných aktualizací softwaru, automatizovaná upozornění podpory, online sledování případů, záruční lhůta 3–5 let (v závislosti na servisním plánu) a součásti SKU.

Servisní plány zaručují trvalou dostupnost a provozuschopnost síťových úložných zařízení StorCenter. Cílem servisní podpory je chránit zákaznické investice do síťových úložných technologií prostřednictvím rychlých, konzistentních a spolehlivých technických řešení.

SlužbaExtendedEnhanced
Neomezená telefonická technická podporaNepřetržitá (mimo pracovní dobu v angličtině)Nepřetržitá (mimo pracovní dobu v angličtině)
Výměna vadných součástí přímo u zákazníkaNení součástíNásledující pracovní den
Sada strategických součástíMožnost zakoupeníMožnost zakoupení
pro rackové modelypro rackové modely
Dodání reklamovaných součástí (RMA)Advanced ExchangeExpedited Advanced Exchange
Priorita podporyPrioritníPrioritní
Webová podpora prostřednictvím aktuální znalostní báze a aktualizací softwaruANOANO
Automatizovaná upozornění podporyANOANO
Online sledování případůANOANO
Záruční lhůta5 let3 roky nebo 5 let