Druhou nejdražší značkou světa je IBM
Analytická společnost Interbrand zveřejnila žebříček nejcennějších značek na světě. Na prvních třech místech mu vévodí společnosti Coca-Cola, IBM a Microsoft. V první desítce pak figuruje celkem šest technologických firem.
- 22. 9. 2010
- 0 min
Žebříček Top 100 globálních značek světa sestavuje společnost Interbrand (leader v oblasti brand consultingu. Žebříček uvádí dolarovou (peněžní) hodnotu značek.
První tři místa zůstala jako loni spolčenostem Coca-Cola, IBM a Microsoftu. Na čtvrté se propracovala z loňského sedmého společnost Google na sedmé z devátého Intel a na desáté HP z loňského jedenáctého. Pohoršila si finská Nokia a to hned o tři pozice, když letos skončila na osmém místě.
Celý žebříček Top 100 firem s možností filtrování výsledků najdete zde.
Zdroj: Interbrand