DPD zavedlo řízení zakázek
Cílem této aplikace je usnadnit obousměrnou komunikaci mezi příjemcem zásilky a kurýrem společnosti DPD. Její používání je snadné. Příjemce standardně obdrží od DPD textovou zprávu či e-mail s informacemi o zásilce a odkazem do nové aplikace včetně osobního kódu. Přímo z SMS či e-mailu lze pak do aplikace vstoupit. Aplikace je optimalizovaná pro mobilní zařízení, takže její ovládání je pohodlné také z mobilních telefonů nebo tabletů.
V aplikaci příjemce nalezne detailní přehled o zásilce zahrnující čas doručení zásilky, kontakt na konkrétního kurýra, který mu veze zásilku, výši dobírky nebo možnosti platby. Prostřednictvím aplikace si pak zákazníci mohou přizpůsobit doručení svým potřebám. Například změnit datum a místo doručení, přesměrovat si svou zásilku do libovolného odběrného místa DPD ParcelShop, poslat kurýrovi zprávu nebo si zvolit další případy, kdy chtějí o zásilce dostávat informace. Toto webové rozhraní je pro české zákazníky zcela přelomové a společnost DPD ho v tuto chvíli nabízí na českém trhu jako jediná.
„Aplikace usnadní práci také majitelům e-shopů, kteří bez nutnosti integrace do košíku nabídnou příjemcům širší portfolio služeb a vyšší komfort doručení,“ řekl Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel společnosti DPD.
Do budoucna by se měla nová aplikace stát platformou pro individualizovanou komunikaci s příjemcem. „Toto interaktivní prostředí umožní poměrně rychlý rozvoj a využívaní nových služeb. Již na druhou polovinu letošního roku chystáme zavedení dalších přelomových možností „ovládání" své zásilky,“ naznačil Ondřej Vaňha inovátorské plány společnosti DPD.
Na www.dpd.cz/dpdkuryr se dozvíte, jak aplikace funguje v praxi.