DPD ve spolupráci se Sazkou otevírá přes 750 výdejních míst

15. 11. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD přináší svým zákazníkům významnou novinku v podobě nových více než 750 výdejních míst Pickup, která budou fungovat ve stávajících prodejnách s terminálem Sazka.

Počet výdejních míst Pickup, která se nacházejí napříč Českou republikou, tak nyní stoupl téměř na tisíc. DPD si od tohoto kroku mimo jiné slibuje hladký průběh doručování zásilek ve vánoční špičce.


„Na sezónu se připravujeme vždy několik měsíců dopředu. S ohledem na každoroční nárůst počtu balíčků a obecně nedostatek pracovních sil v našem oboru jsme se rozhodli udělat toto zásadní opatření, které, jak věříme, povede k maximální spokojenosti našich zákazníků. Jsme velmi rádi, že se nám podařilo najít zavedeného a spolehlivého partnera, jakým je právě Sazka,” vysvětlil Miloš Malaník, generální ředitel DPD CZ.

„V našich průzkumech dlouhodobě rostla poptávka po výdeji i podání balíků na našich obchodních místech. Spolu s DPD klademe důraz na jednoduchost služby pro zákazníky, proto k vyzvednutí balíčku stačí nadiktovat PIN, který zákazník obdrží v SMS. Další výhodou je dlouhá otevírací doba mnoha našich míst, a to i o víkendech,řekl Jan Schmiedhammer, ředitel finančních a transakčních služeb společnosti Sazka.

Svůj balíček si samozřejmě mohou zákazníci nechat zaslat na jakékoli výdejní místo Pickup, nebo si zásilku přesměrovat v rámci aplikace DPD Kurýr na to, které mají nejblíže.

Štítky: 

Podobné články

Za téměř 90 % všech online nákupů stojí třetina nejčastěji nakupujících zákazníků

26. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Podle každoročního průzkumu přepravní společnosti DPD je tuzemská e-commerce závislá na třetině (34 %) svých zákazníků. Tito tzv. heavy buyers uskutečnili 87 % všech nákupů na internetu. Čtěte více

Češi předhánějí zbytek Evropy v nákupech na zahraničních e-shopech

7. 2. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPDgroup)
Stále více Čechů si nechává dovážet zboží ze zahraničních e-shopů. Loni nakoupilo na zahraničních e-shopech 62 % Čechů, což je o 11 % více než v roce 2017. Evropský průměr je přitom 58 %. Čtěte více

Češi od e-shopů požadují hlavně poctivost a stále častěji i dopravu zdarma

10. 7. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPDgroup)
Podle nejnovějšího celoevropského průzkumu společnosti DPDgroup Češi od e-shopů požadují hlavně transparentnost a férovost v podobě jasných cen, dopravy a pravidel vrácení zboží. Většinu z nich dokáže před nákupem odradit i špatná reputace obchodníka na sociálních sítích. Čtěte více

Češi loni nakupovali na e-shopech méně než v roce 2016

26. 2. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPDgroup )
Podle nejnovějšího celoevropského průzkumu společnosti DPDgroup Češi nakupovali v roce 2017 na e-shopech méně, než v předešlém roce. Na celkovém trhu se podíl online obchodu zmenšil o 1,3 % na 8,6 %. Evropský průměr přitom meziročně klesl jen o 0,2% na 11,3 %. Čtěte více