DPD upřesňuje čas dodání zásilky s přesností na hodinu
Přepravní společnost DPD inovovala službu DPD Private, která je určena pro doručení zásilek z e-shopů. Nově zná příjemce zásilky předem hodinový interval, kdy bude jeho objednávka doručena.
Upřesnění času doručení na jednu hodinu je pod termínem Predict postupně zaváděno ve všech zemích, které patří do mezinárodní přepravní sítě DPDgroup, jejíž součástí je i česká společnost DPD CZ. Výhodou zavedení služby napříč všemi zeměmi je jednotná zákaznická zkušenost i vzájemné sdílení poznatků. Zpřesňování času doručení je možné díky softwaru, který kurýrům každý den naplánuje nejefektivnější cestu a automaticky optimalizuje trasy svozu a rozvozu zásilek. Výsledkem je kratší doba čekání na zásilku a podstatné zvýšení komfortu služby DPD Private. „Pro většinu zákazníků využívajících zásilkové služby je prioritou přesná informace, kdy jim bude jejich objednávka doručena. Společnost DPD proto vyhověla těmto požadavkům a zkrátila časový interval pro doručení ze dvou hodin na jednu,“ vysvětlil Daniel Mareš, jednatel DPD CZ.
Příjemce zásilky obdrží v den plánovaného doručení SMS a e-mail s upřesněním času doručení na jednu hodinu. Pokud příjemci termín nevyhovuje, může si ve webové aplikaci DPD Kurýr termín jednoduše změnit a ve větších městech dokonce vybrat část dne, kdy si přeje zásilku příště doručit. „Přínosem inovované služby je nejen zkrácení intervalu pro doručení, ale také šetrnější přístup k životnímu prostředí. Kurýři plánují svou trasu efektivně a díky upřesnění času dodání zákazníkům zvýší úspěšnost doručení zásilek na první pokus, a tím se sníží počty najetých kilometrů a produkce CO2,“ dodal Daniel Mareš.