DPD upřesňuje čas dodání zásilky s přesností na hodinu

6. 4. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Přepravní společnost DPD inovovala službu DPD Private, která je určena pro doručení zásilek z e-shopů. Nově zná příjemce zásilky předem hodinový interval, kdy bude jeho objednávka doručena.

Upřesnění času doručení na jednu hodinu je pod termínem Predict postupně zaváděno ve všech zemích, které patří do mezinárodní přepravní sítě DPDgroup, jejíž součástí je i česká společnost DPD CZ. Výhodou zavedení služby napříč všemi zeměmi je jednotná zákaznická zkušenost i vzájemné sdílení poznatků. Zpřesňování času doručení je možné díky softwaru, který kurýrům každý den naplánuje nejefektivnější cestu a automaticky optimalizuje trasy svozu a rozvozu zásilek. Výsledkem je kratší doba čekání na zásilku a podstatné zvýšení komfortu služby DPD Private. „Pro většinu zákazníků využívajících zásilkové služby je prioritou přesná informace, kdy jim bude jejich objednávka doručena. Společnost DPD proto vyhověla těmto požadavkům a zkrátila časový interval pro doručení ze dvou hodin na jednu,“ vysvětlil Daniel Mareš, jednatel DPD CZ.

Příjemce zásilky obdrží v den plánovaného doručení SMS a e-mail s upřesněním času doručení na jednu hodinu. Pokud příjemci termín nevyhovuje, může si ve webové aplikaci DPD Kurýr termín jednoduše změnit a ve větších městech dokonce vybrat část dne, kdy si přeje zásilku příště doručit. „Přínosem inovované služby je nejen zkrácení intervalu pro doručení, ale také šetrnější přístup k životnímu prostředí. Kurýři plánují svou trasu efektivně a díky upřesnění času dodání zákazníkům zvýší úspěšnost doručení zásilek na první pokus, a tím se sníží počty najetých kilometrů a produkce CO2,“ dodal Daniel Mareš.

Štítky: 

Podobné články

DPD v ČR a SR od Geis odkoupilo balíkové divize

16. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Balíkové společnosti Geis Parcel v Česku a na Slovensku převzala od 14. ledna 2020 společnost DPD. Firmy se na transakci dohodly začátkem listopadu uplynulého roku a akvizice již schválily antimonopolní úřady. DPD tak skokově posiluje své tržní postavení. Čtěte více

Za téměř 90 % všech online nákupů stojí třetina nejčastěji nakupujících zákazníků

26. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Podle každoročního průzkumu přepravní společnosti DPD je tuzemská e-commerce závislá na třetině (34 %) svých zákazníků. Tito tzv. heavy buyers uskutečnili 87 % všech nákupů na internetu. Čtěte více

Češi předhánějí zbytek Evropy v nákupech na zahraničních e-shopech

7. 2. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPDgroup)
Stále více Čechů si nechává dovážet zboží ze zahraničních e-shopů. Loni nakoupilo na zahraničních e-shopech 62 % Čechů, což je o 11 % více než v roce 2017. Evropský průměr je přitom 58 %. Čtěte více

DPD ve spolupráci se Sazkou otevírá přes 750 výdejních míst

15. 11. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD přináší svým zákazníkům významnou novinku v podobě nových více než 750 výdejních míst Pickup, která budou fungovat ve stávajících prodejnách s terminálem Sazka. Čtěte více