DPD upřesňuje čas dodání zásilky s přesností na hodinu

6. 4. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Přepravní společnost DPD inovovala službu DPD Private, která je určena pro doručení zásilek z e-shopů. Nově zná příjemce zásilky předem hodinový interval, kdy bude jeho objednávka doručena.

Upřesnění času doručení na jednu hodinu je pod termínem Predict postupně zaváděno ve všech zemích, které patří do mezinárodní přepravní sítě DPDgroup, jejíž součástí je i česká společnost DPD CZ. Výhodou zavedení služby napříč všemi zeměmi je jednotná zákaznická zkušenost i vzájemné sdílení poznatků. Zpřesňování času doručení je možné díky softwaru, který kurýrům každý den naplánuje nejefektivnější cestu a automaticky optimalizuje trasy svozu a rozvozu zásilek. Výsledkem je kratší doba čekání na zásilku a podstatné zvýšení komfortu služby DPD Private. „Pro většinu zákazníků využívajících zásilkové služby je prioritou přesná informace, kdy jim bude jejich objednávka doručena. Společnost DPD proto vyhověla těmto požadavkům a zkrátila časový interval pro doručení ze dvou hodin na jednu,“ vysvětlil Daniel Mareš, jednatel DPD CZ.

Příjemce zásilky obdrží v den plánovaného doručení SMS a e-mail s upřesněním času doručení na jednu hodinu. Pokud příjemci termín nevyhovuje, může si ve webové aplikaci DPD Kurýr termín jednoduše změnit a ve větších městech dokonce vybrat část dne, kdy si přeje zásilku příště doručit. „Přínosem inovované služby je nejen zkrácení intervalu pro doručení, ale také šetrnější přístup k životnímu prostředí. Kurýři plánují svou trasu efektivně a díky upřesnění času dodání zákazníkům zvýší úspěšnost doručení zásilek na první pokus, a tím se sníží počty najetých kilometrů a produkce CO2,“ dodal Daniel Mareš.

Štítky: 

Podobné články

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více

DPD nabízí levnější doručení do výdejních míst a boxů včetně AlzaBoxů

5. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD reaguje na zdražování doručovacích služeb na českém trhu a díky své akci nabízí e-shopům doručení balíků do sítě více než 7 000 výdejních míst Pickup a boxů už od 46 Kč. Iniciativa by měla pomoci e-shopům udržet stávající zákazníky, přivést nové a konkurovat zahraničním hráčům. Čtěte více

Výdejní místa DPD budou nově i na pobočkách České pošty

13. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Česká pošta a DPD začaly spolupracovat na vydávání zásilek. Od 11. listopadu si mohou zákazníci DPD, typicky objednávající na e-shopech, nechat svůj balík poslat nově i na pobočky České pošty. Ty tedy budou nově sloužit i jako výdejní místa DPD Pickup. K 11. listopadu bude tato možnost zavedena na 56 poštách, do konce roku by mělo jít již o více než 850 míst. Čtěte více