Den dopravy zdarma u vybraných e-shopů je zpět

13. 11. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Heureka.cz)
Třetí ročník akce českých e-shopů „Den dopravy zdarma“ připadne na 18. a 19. listopadu, vloni se do něj zapojilo 926 e-shopů a zákazníci v nich utratili za jediný den přes 181 milionů korun. Nově se letos akce koná také na Slovensku.

V tuto chvíli je zapojeno více než 900 e-shopů. Letos by se obrat zapojených e-shopů mohl vyšplhat na 200 miliónů korun a je v režii portálu Heureka.cz.

Doprava zdarma je pro Čechy jedním z klíčových faktorů při jejich rozhodování o nákupu na internetu či výběru e-shopu. „V loňském roce uskutečnili zákazníci během 24 hodin s nabídkou dopravy zdarma v zapojených e-shopech přes 110 tisíc objednávek. Nejčastěji nakupovali elektroniku a bílé zboží,“ zhodnotila uplynulý ročník akce Radka Haasová, vedoucí oddělení podpory e-shopů nákupního portálu Heureka.cz, a dodala: „Vloni ušetřili zákazníci na dopravě téměř 10 milionů korun, letos by to mohlo být 12 miliónů.“ Vloni také, oproti předchozímu ročníku, vzrostla průměrná výše objednávky během akce na 1 633 korun.

Letošní třetí ročník akce startuje v úterý 18. listopadu již tradičně ve 12 hodin a končí 19. listopadu ve 12 hodin. Nově se letos akce koná také na Slovensku.

„Všechny e-shopy zapojené do akce budou v jejím průběhu označeny ikonkou Doprava zdarma, aby je zákazníci snadno poznali. Navíc, do „Dne dopravy zdarma“ mají možnost zapojení pouze e-shopy s certifikátem Ověřeno zákazníky,“ dodala Radka Haasová. Seznam obchodů, které jsou do akce zapojeny je k dispozici na Dendopravyzdarma.cz. Partnerem akce je společnost DPD.

Inspirací pro „Den dopravy zdarma“ je Freeshippingday.com, který vznikl ve Spojených státech. Letos bude probíhat už sedmý ročník.

Štítky: 

Podobné články

České e-shopy využívají internetová tržiště ve velkém, tržby zde ale často nepřesáhnou ani 10 %

6. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Více než polovina českých a slovenských e-shopů prodává své zboží přes některý marketplace, který působí na lokálním trhu. A další se na to chystají. Jenže zkušenosti těch, kteří tuto cestu už vyzkoušeli, jsou velmi rozpačité. Čtěte více

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

28. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou. Čtěte více

Průměrná měsíční on-line útrata na e-shopech v červnu rostla. Muži utráceli víc než ženy

25. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak utráceli Češi v červnu v e-shopech? Na to se opět ve svém pravidelném výzkumu mezi spotřebiteli ptala Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Jak ukázaly odpovědi on-line zákazníků, bylo to v meziročním srovnání opět víc než vloni. I nadále tak pokračuje pozitivní trend letošních e-commerce prodejů. Čtěte více