Den dopravy zdarma u vybraných e-shopů je zpět

13. 11. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Heureka.cz)
Třetí ročník akce českých e-shopů „Den dopravy zdarma“ připadne na 18. a 19. listopadu, vloni se do něj zapojilo 926 e-shopů a zákazníci v nich utratili za jediný den přes 181 milionů korun. Nově se letos akce koná také na Slovensku.

V tuto chvíli je zapojeno více než 900 e-shopů. Letos by se obrat zapojených e-shopů mohl vyšplhat na 200 miliónů korun a je v režii portálu Heureka.cz.

Doprava zdarma je pro Čechy jedním z klíčových faktorů při jejich rozhodování o nákupu na internetu či výběru e-shopu. „V loňském roce uskutečnili zákazníci během 24 hodin s nabídkou dopravy zdarma v zapojených e-shopech přes 110 tisíc objednávek. Nejčastěji nakupovali elektroniku a bílé zboží,“ zhodnotila uplynulý ročník akce Radka Haasová, vedoucí oddělení podpory e-shopů nákupního portálu Heureka.cz, a dodala: „Vloni ušetřili zákazníci na dopravě téměř 10 milionů korun, letos by to mohlo být 12 miliónů.“ Vloni také, oproti předchozímu ročníku, vzrostla průměrná výše objednávky během akce na 1 633 korun.

Letošní třetí ročník akce startuje v úterý 18. listopadu již tradičně ve 12 hodin a končí 19. listopadu ve 12 hodin. Nově se letos akce koná také na Slovensku.

„Všechny e-shopy zapojené do akce budou v jejím průběhu označeny ikonkou Doprava zdarma, aby je zákazníci snadno poznali. Navíc, do „Dne dopravy zdarma“ mají možnost zapojení pouze e-shopy s certifikátem Ověřeno zákazníky,“ dodala Radka Haasová. Seznam obchodů, které jsou do akce zapojeny je k dispozici na Dendopravyzdarma.cz. Partnerem akce je společnost DPD.

Inspirací pro „Den dopravy zdarma“ je Freeshippingday.com, který vznikl ve Spojených státech. Letos bude probíhat už sedmý ročník.

Štítky: 

Podobné články

České e-commerce se daří, průměrná měsíční útrata na zákazníka v e-shopech opět rostla

16. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak ukázal pravidelný měsíční výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK) mezi spotřebiteli, chuť Čechů nakupovat na internetu stále roste. Průměrná měsíční útrata jednoho on-line nakupujícího dosáhla téměř 5 000 korun, což je o necelých 300 více než v roce 2024. Nejvíce přitom utráceli spotřebitelé v kategorii 25 – 34 let. Čtěte více

Skip Pay se na Slovensku integroval do platebních bran GoPay a Comgate

15. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech ČSOB, na Slovensku potvrzuje, že chytré financování má i za hranicemi Česka své místo. Vedle úspěšné integrace do platebních bran GoPay a Comgate rozšířil fintech své služby také do kamenných poboček cestovní agentury Invia a navázal spolupráci s novými e-shopy. Slovenští zákazníci si také oblíbili nákup na Třetinu. Čtěte více

Mobilní aplikace mění pravidla hry - Češi přesouvají nákupy do telefonu

15. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Zkušenosti s online nákupem elektroniky a IT techniky dnes deklaruje zhruba 66 % Čechů. Mění se však způsob, jakým lidé k online nákupům přistupují. Zatímco dříve dominoval počítač, dnes více než polovina objednávek probíhá přes mobilní telefony, často přímo v aplikacích konkrétních prodejců. Nadále si však důležitost drží i kamenné prodejny. Čtěte více

Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Skupina Heureka oznámila změny u své klíčové služby „Ověřeno zákazníky“, který vstoupí v platnost v září 2025 pro Česko a Slovensko. Zavedení nového, odstupňovaného modelu je strategickým rozhodnutím, jehož cílem je zajistit dlouhodobou udržitelnost této funkce. Čtěte více