Den dopravy zdarma u vybraných e-shopů je zpět

13. 11. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Heureka.cz)
Třetí ročník akce českých e-shopů „Den dopravy zdarma“ připadne na 18. a 19. listopadu, vloni se do něj zapojilo 926 e-shopů a zákazníci v nich utratili za jediný den přes 181 milionů korun. Nově se letos akce koná také na Slovensku.

V tuto chvíli je zapojeno více než 900 e-shopů. Letos by se obrat zapojených e-shopů mohl vyšplhat na 200 miliónů korun a je v režii portálu Heureka.cz.

Doprava zdarma je pro Čechy jedním z klíčových faktorů při jejich rozhodování o nákupu na internetu či výběru e-shopu. „V loňském roce uskutečnili zákazníci během 24 hodin s nabídkou dopravy zdarma v zapojených e-shopech přes 110 tisíc objednávek. Nejčastěji nakupovali elektroniku a bílé zboží,“ zhodnotila uplynulý ročník akce Radka Haasová, vedoucí oddělení podpory e-shopů nákupního portálu Heureka.cz, a dodala: „Vloni ušetřili zákazníci na dopravě téměř 10 milionů korun, letos by to mohlo být 12 miliónů.“ Vloni také, oproti předchozímu ročníku, vzrostla průměrná výše objednávky během akce na 1 633 korun.

Letošní třetí ročník akce startuje v úterý 18. listopadu již tradičně ve 12 hodin a končí 19. listopadu ve 12 hodin. Nově se letos akce koná také na Slovensku.

„Všechny e-shopy zapojené do akce budou v jejím průběhu označeny ikonkou Doprava zdarma, aby je zákazníci snadno poznali. Navíc, do „Dne dopravy zdarma“ mají možnost zapojení pouze e-shopy s certifikátem Ověřeno zákazníky,“ dodala Radka Haasová. Seznam obchodů, které jsou do akce zapojeny je k dispozici na Dendopravyzdarma.cz. Partnerem akce je společnost DPD.

Inspirací pro „Den dopravy zdarma“ je Freeshippingday.com, který vznikl ve Spojených státech. Letos bude probíhat už sedmý ročník.

Štítky: 

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více