Deloitte Digital a Salesforce spolupracují na zajištění umělé inteligence pro CRM

10. 8. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnosti Salesforce a Deloitte Digital uzavřely spolupráci, jejímž cílem je poskytnout firmám nástroje a strategie, které potřebují pro integraci důvěryhodné umělé inteligence do svých CRM systémů.

Deloitte Digital nabídne své služby nejen v oblasti AI a zkušenosti z oboru, ale také podrobné znalosti předpisů o ochraně osobních údajů, aby pomohla organizacím implementovat a rozšiřovat AI Cloud. Společně se Salesforce tak pomůže klientům využít sílu AI pro CRM k poskytování zákaznických zkušeností na míru, zvýšení produktivity společnosti a ochraně jejich dat.

„Každá organizace dnes stojí před výzvou, jak se stát společností, která je v první řadě zaměřena na umělou inteligenci, aby byla konkurenceschopná, a to lze pouze zavedením technologií založených na důvěře a transparentnosti. Spolupráce společnosti Salesforce se společností Deloitte Digital proto pomůže zajistit, aby firemní zákazníci měli k dispozici strategie a technologie, které potřebují k tomu, aby mohli s jistotou přijmout a nasadit AI pro CRM, což povede k personalizované zákaznické zkušenosti a okamžitým obchodním výsledkům," uvedla Clara Shih, generální ředitelka společnosti Salesforce AI.

„Společnost Deloitte je již mnoho let lídrem v oblasti schopností AI ukotvených v důvěře. Díky našemu rozšířenému zaměření a spolupráci se společností Salesforce můžeme našim klientům nabídnout technické zkušenosti a znalosti specifické pro dané odvětví, které jim pomohou navrhnout, vyvinout a nasadit řešení AI, jež optimalizují procesy CRM, umožňují personalizované interakce se zákazníky a generují využitelné poznatky pro strategické rozhodování," vysvětlil Jim Rowan, ředitel a vedoucí oddělení strategií a analytiky společnosti Deloitte Consulting v USA.

Proč je to důležité?

Nasazení umělé inteligence pro CRM vyžaduje důvěru a zabezpečení dat. Nový průzkum společnosti Salesforce odhalil, že 73 % zaměstnanců vnímá generativní AI jako nové bezpečnostní riziko a téměř 60 % těch, kteří hodlají tuto technologii používat, nemá dostatečné znalosti o opatřeních na zabezpečení dat.

Spolupráce poskytne zákazníkům přístup k:

  • Strategii připravené k nasazení AI pro CRM: Kvantitativní, výzkumem podložený rámec důvěryhodnosti, který zákazníky připraví na nasazení AI pro CRM způsobem, který splňuje požadavky zákazníků na bezpečnost, ochranu soukromí a dodržování předpisů a vede k loajalitě a zvýšení hodnoty značky.
  • Příkladům použití AI pro konkrétní obor: Deloitte Digital AI readiness labs se specializovanými imerzními zkušenostmi specifickými pro jednotlivé obory, které zkoumají potenciál generativní AI a urychlují přijetí AI Cloud v různých odvětvích, včetně technologií, zdravotnictví a finančních služeb.
  • Zvyšování kvalifikace v oblasti AI, které zajistí  úspěch CRM: Závazek Deloitte AI Academy zvýšit kvalifikaci 10 000 odborníků po celém světě bude zahrnovat školicí programy pro rozvoj a zlepšení dovedností v oblasti generativní AI pro CRM a podpoří tak novou generaci talentů v rámci ekosystému Salesforce.

Důvěryhodná umělá inteligence pro CRM?

AI Cloud je vytvořen pro CRM – zvyšuje tak zákaznickou zkušenost a produktivitu společnosti tím, že spojuje AI, data, analytiku a automatizaci a poskytuje důvěryhodnou, otevřenou, generativní AI v reálném čase, připravenou pro nasazení do firemních systémů. AI Cloud tak umožní:

  • Obchodním zástupcům rychle automaticky generovat personalizované e-maily přizpůsobené potřebám zákazníků.
  • Servisním týmům automaticky generovat personalizované odpovědi agentů na chatu a shrnutí případů.
  • Marketérům automaticky generovat personalizovaný obsah, který zaujme zákazníky a potenciální zákazníky v e-mailu, mobilu, na webu a v reklamě.
  • Obchodním týmům automatické generování poznatků a doporučení k poskytování přizpůsobených obchodních zkušeností v každém kroku cesty kupujícího.
  • Vývojářům automatické generování kódu, předvídání potenciálních chyb v kódu a navrhování oprav.

Podobné články

ATC opět získalo ocenění od Canonu

26. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers dostala ocenění za nejlepšího distributora v oblasti spotřebního materiálu Canon. Získaná cena pro rok 2023 se vztahuje na Českou republiku i na Slovensko. Čtěte více

ČD - Telematika slaví 30 let. Do budoucna se chce více zaměřit na oblast kyberbezpečnosti

26. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČD - Telematika)
V polovině dubna oslavila společnost ČD - Telematika již 30 let fungování. V posledních letech přitom roste nejen z pohledu finančních ukazatelů, ale i z hlediska poskytovaných služeb. Do budoucna se chce ČD - Telematika soustředit nejen na pro ni tradiční oblasti drážních technologií pro zabezpečení a telekomunikační služby, ale i na další typy zákazníků. Čtěte více

eD system obhájil pozici nejlepšího distributora značky Canon

26. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD system)
Titul Distributor s nejvyšším obratem a zároveň Nejlepší distributor periferií společnosti Canon míří po roce opět do eD systemu. Zástupci distributora ocenění převzali ve čtvrtek 18. dubna na QBR setkání v Brně. Čtěte více

Výrobce optických síťových modulů MicroOptics se slučuje se značkou Lanview

24. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Skupina EET Group oznámila sloučení dvou předních poskytovatelů kompletních řešení strukturovaných sítí pro firemní zákazníky, společností MicroOptics a Lanview. Pod hlavičkou skupiny EET Group tak vzniká komplexní poskytovatel optických transceiverů, řešení pro bezdrátovou komunikaci, přenosové sítě, sítě datových center a cloud computing. Čtěte více