D-Link zvyšuje pozornost věnovanou prodejním kanálům

13. 5. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
D-Linkzvyšuje pozornost, kterou věnuje jednotlivým prodejním kanálům a výrazně inovuje svůj program pro channel partnery nazvaný PartnerPLUS. Partnerský program byl zahájen v roce 2006 ve všech evropských zemích.

D-Link Partner+ je program zaměřený na zvýšení úrovně znalostí, podpory
a také na zvýšení marží pro prodejce s přidanou hodnotou a systémové integrátory společnosti D-Link. Klíčovým komunikačním nástrojem jsou webové stránky Partner+ na adrese https://www.dlinkpartnerplus.com, které přinášejí aktuální informace o nejčerstvějších novinkách a nabídkách a zároveň poskytují přístup ke stále většímu počtu užitečných marketingových a prodejních nástrojů. Ty jsou navrženy tak, aby partnerům pomáhaly zvyšovat prodej a rozšiřovat jejich znalosti.
Partnerský program Partner+ nabízí celou řadu nabídek akreditací a školení s certifikačním programem, který je zaměřen na ty oblasti trhu, kde partneři budou moci v budoucích letech získat nejvíce příležitostí k růstu tržeb i příjmů. Partneři programu Partner+ tak mohou získat status D-Link Certified Specialist v kategoriích Security, Wireless, Storage a Switch.