D-Link na přední pozici v magickém kvadrantu Gartner

29. 3. 2010. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
D-Link si podle nejnovější zprávy o rozdělení trhu, vydané analytickou společností Gartner, udržel v roce 2009 vedoucí pozici v celosvětových dodávkách bezdrátových přístupových bodů (AP) pro střední a velké firmy.

D-Link byl také poprvé zařazen do nejnovějšího přehledu „Gartner Magic Quadrant for Wireless LAN Infrastructure″, čímž se dostal mezi elitní výrobce řešení pro bezdrátové LAN.

V roce 2009 si D-Link svým 37,2% podílem na dodávkách samostatných WLAN přístupových bodů na trhu malých firem úspěšně udržel velký náskok před svým nebližším konkurentem s 21,2% podílem. Ve stejné zprávě se také uvádí, že se D-Link prosadil i na trhu středních a velkých firem a obsadil nejvyšší pozici s 26,1% podílem na dodávkách zařízení.

Společnost Gartner v tomto roce přidala D-Link do svého nejnovějšího zveřejněného hodnocení „Magic Quadrant for Wireless LAN Infrastructure″. D-Link je v něm zařazen do kvadrantu „Niche Player”, což je kategorie, která charakterizuje firmy, jež mají hluboké vertikální znalosti specifických trhů a zároveň se snaží o rozvoj inovací svojí produktové nabídky. Gartner poznamenává, že „D-Link je vhodná volba zejména pro organizace ve vzdělávacím, vládním, zdravotním a obchodním sektoru.″

Gartner ocenil D-Link také za jeho propracovanou strategii obchodních kanálů a ucelenou nabídku produktů, mezi níž nechybí ani řídící přepínače s bezpečnostními funkcemi a PoE porty.

Během následujících 12 měsíců se D-Link bude dále snažit o prosazení na trhu obchodních společností. Pro dosažení tohoto cíle chce D-Link rozšířit svoje obchodní kanály a poskytnout školení svým obchodním partnerům, aby podpořil prodej prostřednictvím svojí rostoucí sítě prodejců s přidanou hodnotou, poskytovatelů řešení, distributorů a obchodníků. D-Link také plánuje využít svoji sílu v oblasti síťových přepínačů a najít příležitosti pro křížový prodej například v rámci vybavení pro IP dohled, aby posílil svůj vliv na trhu obchodních společností.