CZC.cz v roce 2013 s tržbami 1,75 miliardy korun

6. 3. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Tržby společnosti CZC.cz v roce 2013 činily 1,75 miliardy korun, což představuje 40% meziroční nárůst. Zároveň se za minulý rok rozrostla síť kamenných výdejen CZC.cz se na 50 poboček. Možnost bezplatných osobních odběrů preferovalo bezmála 75 % zákazníků. Nejprodávanějším zbožím byly notebooky, mobilní telefony a tablety.

Společnost CZC.cz rostla třetí rok v řadě. „Zatímco v roce 2011 jsme si meziročně polepšili o 30 % a zaznamenali tržby téměř 1 miliardu Kč, o rok později už jsme tento milník s tržbami přes 1,2 miliardy bezpečně překonali. Na kontinuální růst se podařilo navázat i v roce 2013, kdy jsme s téměř 40% růstem dosáhli na 1,75 miliardy Kč,“ shrnul hospodářské výsledky posledních let Tomáš Pilský, obchodní ředitel CZC.cz. „Cíl pro letošní rok je zřejmý – překonat hranici 2 miliard Kč,“ dodal Tomáš Pilský.

V roce 2013 nerostly jen tržby společnosti, ale ruku v ruce s rostoucím počtem kamenných poboček dále sílil také trend osobních odběrů. „Bezplatné osobní odběry v roce 2013 preferovalo bezmála 75 % našich zákazníků, což je o 9 % více než v předchozím roce. Síť kamenných výdejen CZC.cz se přitom za minulý rok rozrostla o 28 poboček a dovršila tak jubilejní hranice 50 kamenných prodejen po celé ČR,“ uvedl Kamil Demuth, marketingový ředitel CZC.cz.

Největšímu zájmu se v nabídce CZC.cz těšily notebooky, které si meziročně polepšily téměř o 20 %. Druhé místo připadlo na mobilní telefony, kterých se prodalo skoro dvakrát tolik než v roce 2012. Třetí místo pak obsadily tablety, v jejichž prodejích CZC.cz zaznamenalo meziročně růst o 110 %.

„Překvapením roku 2013 pro nás byl zvýšený zájem o TV příslušenství, které se v košících našich zákazníků objevovalo tři a půl krát častěji než v roce předcházejícím,“ vyhlásil skokana roku Kamil Demuth. „Souvisí to s naším úspěchem v segmentu televizí, jejichž prodeje se v minulém roce zdvojnásobily,“ dodal.

“Na druhou stranu nejslabší nárůst jsme zaznamenali v odvětví digitálních fotoaparátů, které je dlouhodobě pod tlakem chytrých telefonů, jež jsou vybavovány stále kvalitnějšími fotoaparáty,” uvedl Demuth. Oproti dynamickému růstu tržeb v ostatních kategoriích tento segment vzrostl pouze o 10 %.

Podobné články

Chytré náramky jsou přežitkem, Češi si rádi připlatí za sofistikovanější hodinky

27. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Chytré hodinky letos definitivně přebraly trh fitness náramků. Z letošních prodejů je navíc zřejmé, že jsou Češi v této kategorii poměrně nároční zákazníci a ocení kvalitu a pokročilé funkce. Čtěte více

Češi a nakupování vánočních dárků podle CZC.CZ

7. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Největší nákupní horečka právě začala, protože Češi nemají ještě nakoupeno na Vánoce. Tedy aspoň více než polovina z nich. Podle průzkumu CZC.CZ bude mezi dárky letos hodně elektroniky, nejčastěji pak mobilní telefony, chytré hodinky, sluchátka a herní příslušenství. Čtěte více

Allegro posiluje integraci se značkami Mall, CZC i WE|DO: Jejich spojením vzniká entita Allegro

16. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Allegro nadále upevňuje svou pozici v České republice. Z nedávno zveřejněných výsledků vyplývá, že celá skupina roste, přičemž stoupá také zájem zákazníků nakupovat na nově spuštěném online tržišti allegro.cz. Důvodem je mimo jiné další rozvoj značek skupiny Allegro v Česku – tedy MALL.CZ, CZC a WE|DO. Čtěte více

Jak vypadá typický český „pařan“?

5. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Internetový prodejce CZC při příležitosti oslav čtvrtstoletí své existence provedl detailní průzkum mezi více než 2 000 českými hráči. Výsledky některých okruhů, prezentované přehlednou infografikou, vás možná překvapí… Čtěte více