CZC.cz rozjíždí franšízy

14. 6. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: CZC.cz)
CZC.cz otevře v červenci první tři pobočky sítě CZC.cz partner. Franšízy budou v jednotlivých okresech tvořit zavedení místní prodejci počítačů a elektroniky. Pilotní pobočky se otevírají v Mostě, Českém Krumlově a Říčanech. Do dvou let chce rozšířit svoji síť poboček do všech krajských a okresních měst.

Síť poboček CZC.cz partner bude budována postupně ze zavedených prodejců počítačů a elektroniky, kteří již v daném okrese působí. Zákazníci budou moci v nové síti využívat vše, na co jsou u stávajících výdejen e-shopu zvyklí - od odborného poradenství po příjem reklamací. Zůstává také nulový manipulační poplatek za osobní odběr zboží.

„CZC.cz poslední rok rychle roste a otevírání dalších poboček je logickým krokem, jak být svým zákazníkům ještě blíž. Díky síti CZC Partner dokážeme i v tom nejvzdálenějším místě České republiky nabídnout kompletní sortiment zboží s osobním odběrem zdarma, navíc s odborným poradenstvím a službami zavedeného místního prodejce,“ vysvětlil důvody spuštění partnerské sítě majitel CZC.cz, Josef Matějka.

Kvalita služeb na pobočkách bude jištěna několika způsoby – kromě přísného manuálu a řady podmínek, které musí prodejce splňovat, bude na dodržování kvality dohlížet také tým zaměstnanců. „Udržet solidní pověst, kterou u svých zákazníků máme, je pro nás klíčové. Proto další pobočky sítě CZC Partner otevřeme vždy až tehdy, kdy budou ty stávající fungovat na 100 procent a přesně podle našich představ,“ dodal k procesu otevírání poboček Josef Matějka.

Důvody pro vstup do sítě CZC Partner shrnul Václav Kounovský ze společnosti SupportIT, která bude provozovat pobočku v Mostě: „CZC.cz vnímáme jako známou značku s dobrou pověstí a ve spojení úspěšného e-shopu s naší kamennou prodejnou vidíme velký obchodní potenciál. Své služby budeme moci nabídnout novým zákazníkům, kteří nás doposud neznali.“

Klíčové výhody sítě CZC Partner pro zákazníka

• Garance stejné ceny jako v e-shopu CZC.cz
• Za osobní odběr zboží na jakékoliv z poboček CZC Partner nejsou účtovány žádné manipulační ani jiné poplatky.
• Zákazníci zde mohou reklamovat zakoupené zboží. Po vyřízení reklamace bude reklamované zboží zasláno zákazníkovi na náklady prodejce až do domu.
• Zákazník může naplno využívat technickou nebo obchodní podporu zákaznického centra CZC.cz.

Štítky: 

Podobné články

Chytré náramky jsou přežitkem, Češi si rádi připlatí za sofistikovanější hodinky

27. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Chytré hodinky letos definitivně přebraly trh fitness náramků. Z letošních prodejů je navíc zřejmé, že jsou Češi v této kategorii poměrně nároční zákazníci a ocení kvalitu a pokročilé funkce. Čtěte více

Češi a nakupování vánočních dárků podle CZC.CZ

7. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Největší nákupní horečka právě začala, protože Češi nemají ještě nakoupeno na Vánoce. Tedy aspoň více než polovina z nich. Podle průzkumu CZC.CZ bude mezi dárky letos hodně elektroniky, nejčastěji pak mobilní telefony, chytré hodinky, sluchátka a herní příslušenství. Čtěte více

Allegro posiluje integraci se značkami Mall, CZC i WE|DO: Jejich spojením vzniká entita Allegro

16. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Allegro nadále upevňuje svou pozici v České republice. Z nedávno zveřejněných výsledků vyplývá, že celá skupina roste, přičemž stoupá také zájem zákazníků nakupovat na nově spuštěném online tržišti allegro.cz. Důvodem je mimo jiné další rozvoj značek skupiny Allegro v Česku – tedy MALL.CZ, CZC a WE|DO. Čtěte více

Jak vypadá typický český „pařan“?

5. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Internetový prodejce CZC při příležitosti oslav čtvrtstoletí své existence provedl detailní průzkum mezi více než 2 000 českými hráči. Výsledky některých okruhů, prezentované přehlednou infografikou, vás možná překvapí… Čtěte více