Novinky

Curva, Cozy, Kunde & Cocotte

Richard Voigts

  • 1. 10. 2009
  • 1 min

Tato na první pohled šokující hesla na mě vykoukla v pražském metru. Použila je jedna jazyková škola pro nadpisy svých reklam, namísto obvyklých sloganových klišé „Nové jazykové kurzy“ apod. Použité výrazy samozřejmě znamenají v příslušných jazycích něco rozhodně zcela jiného, než co nabízí česká a i slovenská fonetika jakožto až směšně vulgárně znějícího. Tato hesla byla vybrána chytře – určitě si je kromě mojí maličkosti totiž zapamatovali i další. Tato jazyková škola postavila reklamu doslova na hlavu a místo uhlazeného vlažného marketingového „inovativního nic“ chytře neprůstřelným způsobem šokovala a bezpochyby dosáhla toho, čeho dosáhnout potřebovala.

Reseller Magazine také trochu změnil přístup k reklamě výrobců a distributorů, že nemá být uhlazeně imageová, ale má dávat na první pohled prodejní informace. Stačí jim (výrobcům a distributorům) splnit několik drobných podmínek a má být obchodně obsažnější, první odezvy už máme.

Sám doufám, že jsem také dosáhl dvojího efektu – kromě toho, že jsem se snažil vás pobavit, se mi podařilo upozornit na skutečnost, jak vám to s námi může jít ještě lépe.

Mimochodem, rozklikněte si následující odkaz – i ten vás může pobavit.