Cisco v únoru 2026 spustí nový partnerský program. Do rozvoje partnerů investuje dvě miliardy korun

22. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco po téměř třech dekádách zásadně změní svůj partnerský program. Hlavním cílem je více motivovat partnery k trvalému zvyšování kvalifikace a odborných dovedností. To jim má pomoci nabízet inovativní řešení na míru klientům a flexibilně se přizpůsobovat vývoji trhu moderních technologií. Zavedení programu Cisco 360 bude postupné a plné spuštění se očekává v únoru příštího roku.

Nový partnerský program je výsledkem dlouhodobé spolupráce Cisco, partnerů i zákazníků. Vychází z dynamického vývoje trhu moderních informačních a komunikačních technologií a zohledňuje posun ve způsobu, jakým partneři poskytují hodnotu svým zákazníkům. „Zákazníci jsou stále náročnější a jejich potřeby se rychle vyvíjejí. Tomu odpovídá i měnící se role partnerů, kteří pro klienty běžně zajišťují služby s vysokou přidanou hodnotou. Ať už jde o odborné poradenství, implementaci komplexních řešení nebo správu infrastruktury.Ekosystém Cisco 360 poskytne partnerům veškeré nástroje, znalosti a dovednosti, aby dokázali uspět na trhu technologií nové generace,“ uvedl Martin Doležel, obchodní ředitel partnerské sekce společnosti Cisco Česká republika.

Kompletní přechod na nový partnerský program nastane začátkem února 2026. Zavádění změn však bude postupné, aby partnerům i distributorům co nejvíce usnadnilo adaptaci. Prvním krokem proměny partnerského ekosystému Cisco je investice ve výši zhruba dvou miliard korun (80 milionů USD) do odborné přípravy a edukace partnerů. Šedesát milionů dolarů je delegováno pro již certifikované partnery Cisco. Těm bude zpřístupněna široká škála benefitů včetně plného přístupu k vzdělávací platformě Cisco U. Dalších 20 milionů dolarů je určeno na financování čtvrtletních školících akcí pro všechny partnery, zaměřených na umělou inteligenci, bezpečnost a sítě.

Aby Cisco zjednodušilo orientaci zákazníků ve výběru partnerů, přechází na dvě nová označení: partner Cisco a preferovaný partner Cisco. Partneři mohou získat tato označení pro každé portfolio produktů a služeb Cisco, jako jsou například sítě nebo bezpečnost. Nový program se také více zaměří na odbornou přípravu partnerů v oblasti řešení nové generace (např. AI). Tyto specializace budou přístupné pouze preferovaným partnerům.

Další informace (v anglickém jazyce) získáte zde:

Štítky: 
Partnerské programy, Cisco systems

Podobné články

Petr Ondráš, manažer komerční divize společnosti ASUS pro ČR a SR

Petr Ondráš: ASUS je značka, která chce s partnery skutečně růst

29. 9. 2025. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
ASUS už dávno není jen značka pro koncové uživatele – podle Petra Ondráše, šéfa komerční divize společnosti ASUS pro Českou republiku a Slovensko, dnes společnost nabízí kompletní portfolio pro školy, firmy i veřejnou správu a otevírá resellerům nové příležitosti v éře AI a digitalizace. V rozhovoru Petr Ondráš prozradil více o trendech i o výhodách partnerské spolupráce. Čtěte více

IT odborníci se sešli v Praze. eD WORLD přilákal na 600 účastníků

27. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD system)
Světoví IT výrobci, odborníci z distribučního trhu, produktové novinky a networking. To vše na jednom místě, v pražském Clarion Congress hotelu. V úterý 21. října zde proběhla konference eD WORLD distributora eD system. Čtěte více

HP pokračuje v sázení stromů: Společně s partnery u Prahy vysadila 300 nových keřů

23. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnost HP se svými obchodními partnery již potřetí uspořádala ekologickou iniciativu zaměřenou na podporu udržitelnosti a posílení pozitivního vlivu firem na životní prostředí. Dobrovolníci tak i díky globálnímu programu HP Amplify Impact 14. října 2025 v obci Jeneč u Prahy vysadili 300 keřů. Čtěte více

Tři čtvrtiny partnerů považují AI za klíčovou technologii

7. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD SYNNEX)
Tři čtvrtiny partnerů považují dle průzkumu společnosti TD SYNNEX umělou inteligenci za klíčovou technologii pro svoji budoucnost. AI se tak stává nezbytnou pro úspěch mezi konkurencí a zároveň katalyzátorem pro vznik nových inovativních produktů a služeb. Čtěte více