Cisco bude poskytovat svá řešení formou služby

15. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco představila svoji novou strategii Cisco Plus, která zákazníkům přinese flexibilní modely pořizování a spotřeby ve formě služby u řešení pro konektivitu, zabezpečení a automatizaci, aby tak podpořila digitální agilitu v cloudově orientovaném světě.

Cisco vychází vstříc potřebám zákazníků a výrazně modernizuje svoji strategii prodeje hardwaru, softwaru i služeb. Nové možnosti pořízení a provozu produktů Cisco prostřednictvím programu Cisco Plus zjednodušují jejich spotřebu a užívání. Cisco Plus nabídne síťová, bezpečnostní, výpočetní, úložná, aplikační, monitorovací a diagnostická řešení ve formě služby s jednotným předplatným.

Síť jako služba (NaaS)

Síť ve formě služby je cloudový model, který zákazníkům umožní jednoduše provozovat síť a dosahovat výsledků, jaké od ní očekávají, aniž by museli vlastnit, budovat a udržovat svoji vlastní infrastrukturu. Podnikové IT se dnes snaží jednodušším způsobem zajistit konzistentní, bezpečný přístup stoupajícímu počtu vzdálených a mobilních uživatelů. Právě v této situaci je výhodný model NaaS. Nabízí jednoduchý a spolehlivý způsob, jak toto zajistit v hybridním pracovním prostředí. Řešení Cisco SASE, které je v současné době k dispozici, zákazníkům umožňuje jednoduše využívat i budoucí služby s využitím dosavadních investic. Cisco plánuje ve druhé polovině tohoto roku omezeně vydat řešení NaaS, které sjednotí síťové, bezpečnostní a monitorovací služby v přístupových, WAN a cloudových doménách.

Řešení Cisco Plus NaaS nabídne:

  • bezproblémový a bezpečný přístup k aplikacím a cloudovým poskytovatelům;
  • flexibilní modely dodávání, včetně možnosti pay-per-use nebo pay-as-you-grow;
  • úplný přehled od koncového zařízení přes aplikace po ISP;
  • jednotné uplatňování pravidel, které zajistí správný přístup správným uživatelům;
  • zabezpečení ve všech prvcích, nikoli jako nadstavba;
  • analýzu v reálném čase s využitím AI/ML ke sledování nákladů a výkonu;
  • rozšiřitelnost na celé IT prostředí prostřednictvím API;
  • pro partnery možnost přidávat další vrstvy s přidanou hodnotou a poskytovat služby rychleji.

Nabídka NaaS se nejprve zaměří na cloudové řešení služeb pro bezpečný přístup (SASE).

„Každý podnik je jedinečný svými aktuálními problémy, ale jedno mají všechny společné – potřebu vše zjednodušovat,“ uvedl Todd Nightingale, viceprezident a generální ředitel divize podnikových sítí a cloudu společnosti Cisco. „Síť ve formě služby je skvělá volba pro podniky, které chtějí přejít na cloudový provozní model bez složitých změn. Cisco v tomto ohledu přináší pokrokové řešení v podobě programu Cisco Plus. Společně s našimi partnery chceme nabízet většinu našeho portfolia technologií prostřednictvím cloudu, s cloudovou správou a ve formě služby.“

Úvodní nabídka: Cisco Plus Hybrid Cloud 

Řešení Cisco Plus Hybrid Cloud, které bude k dispozici od poloviny roku 2021, bude formou služby poskytovat kompletní portfolio výpočetních, síťových a úložných prostředků pro datová centra spolu s úložišti a softwarem třetích stran. Propojí tak lokální, okrajová a veřejná cloudová prostředí. Nabídne flexibilní model spotřeby a úplný soubor služeb životního cyklu prostřednictvím portálu Cisco Customer Experience (CX) a ve spolupráci s partnery. Zákazníci si mohou zvolit požadovanou úroveň služeb pro plánování, návrh a instalaci. Cisco Plus Hybrid Cloud vyhoví potřebám širokého spektra zákazníků. Umožňuje přímý závazek využití v rozmezí 0-100 %, s dodáním do 14 dnů. Prvotní nabídka v podobě služby bude omezeně k dispozici v Austrálii, Kanadě, Německu, Holandsku, Velké Británii a Spojených státech.

Portál Cisco Plus Experience v cloudu CX

Později v letošním roce budou moci zákazníci využívající nový typ služeb být v kontaktu se společností Cisco snadno a rychle prostřednictvím samoobslužného portálu Cisco Plus Experience založeném na cloudu Cisco CX. Portál zákazníkům a partnerům poskytne informace o celém portfoliu služeb a umožní jejich využití a sledování spotřeby. Součástí intuitivního rozhraní bude i tržiště, kde si zákazníci budou moci vybírat z rozsáhlého katalogu služeb společnosti Cisco a jejích partnerů.

Pokračování modelu, kde je partner na prvním místě

Cisco Plus využívá stávající partnerský ekosystém, jehož prostřednictvím bude moci větší počet zákazníků získat přístup k prostředkům, jaké potřebují. Společnost Cisco a její partneři mají přes 20 let zkušeností a společně nabízí více než 2 300 služeb. Partneři v programu Cisco Gold Provider budou hrát klíčovou roli při distribuci nabídky Cisco Plus, která rozšíří jejich portfolio řešení ve formě služby. Ostatní partneři budou také moci výhodně prodávat a podporovat ucelenější okruh řešení Cisco.

Podobné články

Nové logo i firemní identita: česká IT legenda Software602 mění svoji tvář

10. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Software602)
Tvůrce prvního českého textového editoru T602 chce naučit české firmy a úřady, jak digitalizovat a urychlit interní procesy a oběhy dokumentů. Firemní identitu mění po 10 letech a nezůstane jen u ní. Čtěte více

Zyxel představil platformu Circle pro jednodušší správu licencí

7. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zyxel)
Nová platforma pro centralizovanou správu licencí a předplatného k produktům Zyxel přináší obchodním partnerům úsporu času a dlouhodobý zdroj příjmů. Čtěte více

Díky AT Computers a SumUp může platby kartou přijímat skutečně každý

5. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers zařadila do prodeje oblíbený platební terminál značky SumUp již na podzim 2020. Nově je však toto řešení k dispozici nejen pro podnikatele, ale i pro nefiremní uživatele. Čtěte více

Urychlená digitální transformace dělá IT složitějším

4. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: AppDynamics)
Zpráva firmy AppDynamics poukazuje na dramatický nárůst komplexity způsobený naléhavou potřebou inovací, což může vést k rychlému a nekontrolovanému rozbujení technologií. Výzkum rovněž potvrzuje nutnost úplného přehledu o celém IT prostředí včetně obchodního kontextu, který pomůže rozlišit datový „šum“ od toho, co je pro podnik skutečně důležité. Čtěte více