Češi si oblíbili lifestylové televize od Samsungu

10. 11. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Mimořádný zájem o lifestylové televizory QLED od Samsungu projevují diváci v České republice i na Slovensku. Aktuálně je každý dvacátý prodaný QLED televizor od tohoto výrobce jedním z lifestylových modelů. Česká republika je tak společně se Slovenskem pro Samsung jedním z pěti nejúspěšnějších trhů v Evropě z hlediska zájmu o lifestylové televize.
Samsung The Serif

Samsung v tuzemsku aktuálně nabízí tři modely těchto televizorů: The Frame, který se v klidovém režimu dokáže změnit v obraz, designový The Serif a otočný televizor The Sero.

Od začátku prodejů lifestylových televizorů Samsung na českém trhu tvořil jejich podíl na celkovém prodeji všech QLED televizorů tohoto výrobce 3,3 %, ale neustále roste a v letošním třetím čtvrtletí dosáhl až téměř pět procent. „Tato hodnota nás řadí mezi TOP 5 poboček Samsungu v Evropské unii,“ upozornil Michal Forejt. „Je vidět, že čeští zákazníci stoprocentně akceptovali nový koncept televizorů a stále více jej vyhledávají. Očekáváme tedy, že zájem o lifestylové TV nadále poroste, stejně jako jejich podíl na celkovém počtu prodaných QLED televizorů,“ dodal.

Nejdéle se v Česku prodává The Frame – již od minulého roku. Není tedy divu, že je z trojice lifestylových modelů QLED televizorů od Samsungu nejprodávanější. „Prvních 100 televizorů The Frame jsme dokázali prodat za pouhých šest týdnů po uvedení na trh,“ uvedl Michal Forejt, ředitel divize spotřební elektroniky ve společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak. „Na první tisícovku prodaných kusů jsme se dostali již po 25 týdnech,“ dodal. Češi u modelu The Frame preferují především úhlopříčku 55“, což není příliš překvapivé, protože jde obecně o nejprodávanější velikost televizoru v Česku. Doporučená maloobchodní cena u této velikosti televizoru je 39 990 Kč.

Češi si ale hodně oblíbili i televizory The Frame nejnižší velikosti 32“, které Samsung uvedl na trh teprve letos na jaře a lze je pořídit za doporučenou maloobchodní cenu 14 990 Kč. „Během léta tvořila tato velikost televizorů The Frame dokonce 20 procent celkových prodejů tohoto lifestylového televizoru,“ prozradil Michal Forejt. Podle jeho slov se tak potvrzuje, že zákazníci hledají zajímavé technologie i v malých úhlopříčkách. The Frame o úhlopříčce 32“ je zajímavý i v tom, že jej lze umístit na stěnu i ve vertikální pozici, tedy na výšku. Na rozdíl od stejných televizorů vyšších úhlopříček má The Frame o úhlopříčce 32“ rozlišení Full HD, všechny ostatní mají obraz v rozlišení Ultra HD/4K.

Ke každému televizoru The Frame si mohou zákazníci dokoupit vyměnitelné rámečky ve čtyřech barevných variantách. Za první rok prodeje v České republice byl největší zájem o béžově zbarvené rámečky, které tvořily 40 procent poptávky. Každý desátý majitel televizoru The Frame využívá členství v Art Store, jehož prostřednictvím mohou nakupovat a měnit umělecká díla, která se jim zobrazují na obrazovce televizoru v režimu Ambient. „Předpokládáme, že tito diváci aktivně a pravidelně mění umělecká díla, které jejich Frame zobrazuje. Nyní jich prostřednictvím Art Store nabízíme na 1 400,“ upozornil Michal Forejt.

Boduje i designový model a unikátní otočná televize

Letos Samsung uvedl na český trh další dva modely lifestylových televizí. Nejprve The Serif, moderní designový televizor, který se přizpůsobí jakémukoli interiéru a dokonce nepotřebuje ani stojan. Umístit ho lze prakticky kamkoli a díky jedinečnému řešení rámu ve tvaru písmene I může stát dokonce i na zemi, poličce nebo v knihovně. Horní část televizoru pak může sloužit jako podložka pro květináč či vázu. Na unikátní podobě televizoru se Samsungem exkluzivně spolupracovali proslulí průmysloví designéři Ronan a Erwan Bouroulleceovi. Kromě samotného designu televize vytvořili i motivy na obrazovku v režimu Ambient, když je televizor vypnutý. The Serif je na českém trhu dostupný ve dvou barevných variantách (Cloud White a Cottin Blue) a třech úhlopříčkách (43“, 49“, 55“) za doporučenou maloobchodní cenu od 29 990 Kč.

Druhou letošní lifestylovou novinkou je The Sero, první komerčně prodávaný otoční televizor na světě, který podle formátu přehrávaného videa zůstane buď v klasické horizontální pozici, nebo pomocí speciální motoru otočí obrazovku na výšku a přehraje vertikální videa. Tento televizor nepotřebuje stojan, protože ten je už jeho součástí. Zároveň jej lze jednoduše přemisťovat po místnosti pomocí zabudovaných koleček, které lze k televizoru The Sero dokoupit. Tento unikátní televizní přijímač je určený zejména mileniálům a příslušníkům generace Z – je vhodný jak pro sledování seriálů a filmů, tak pro procházení sociálních sítí a zrcadlení mobilního obsahu. The Sero je na českém trhu dostupný v jediné úhlopříčce 43“ za doporučenou maloobchodní cenu 39 990 Kč, která odpovídá hodnotě prémiového smartphonu.

Video : 

Profilová karta firmy

Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Samsung inspiruje svět a tvoří budoucnost svými transformačními myšlenkami a technologiemi. Společnost nově definuje svět televizorů, smartphonů, tabletů, nositelných chytrých zařízení a digitálních spotřebičů, síťových a paměťových prvků, LSI systémů, polovodičů a LED displejů. Pro nejnovější informace navštivte Samsung Newsroom na adrese: http://news.samsung.com..

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Aplikace Philips Hue Sync TV rozšiřuje spolupráci se Samsung SmartThings a míří do ČR a SR

2. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Signify)
Již více než rok si mohou diváci propojit svůj kompatibilní Samsung televizor se svítidly Philips Hue a vytvořit si tak pohlcující atmosféru díky kombinaci interaktivního osvětlení a domácího kina. Aplikace Philips Hue Sync TV bude nově k dispozici také pro uživatele v ČR a SR. Novinkou je také možnost měsíčního předplatného. Čtěte více

EET Group se stala distributorem displejů a videostěn Leyard

14. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Skupina EET Group uzavřela strategické celoevropské partnerství se společností Leyard Europe. Leyard je světovým lídrem v oblasti řešení displejů a digital signage známých svými inovacemi a špičkovými technologiemi, které od roku 1995 stanovují průmyslové standardy kvality a výkonu. Čtěte více

Samsung vládne globálnímu trhu s televizory už 18 let v řadě

11. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Výzkumná firma Omdia ohlásila, že Samsung v roce 2023 dosáhl na globálním trhu s televizory podílu 30,1 % a díky tomu si upevnil pozici světové jedničky, kterou drží už od roku 2006. Za úspěchem stojí zejména strategická orientace na kvalitnější televizory s větší úhlopříčkou, kde bodují modely Samsung s technologií QLED a OLED. Čtěte více

TCL je již druhým rokem po sobě druhým největším výrobcem TV

29. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Značka TCL Electronics byla společností Omdia, která se zabývá průzkumem trhu, opět uznána za Global Top 2 TV Brand. TCL v roce 2023 dodala na trh více než 25 milionu televizorů, což představuje 12,5% podíl na trhu. Čtěte více