Novinky

Češi rádi využívají předplacené služby, u mobilů ale váhají

Z průzkumu společnosti Data Collect vyplynulo, že lidé obecně předplacené služby využívají rádi. Nějakou formu předplacené služby by si pořídilo 74 % dotazovaných. Mezi služby, které si Češi nejčastěji předplácejí, patří zasílání novin nebo časopisů a permanentky do divadla či na sport. Mobilní služby by si ale předplatilo pouze 35 % dotázaných.

Michala Benešovská
Zdroj: Tesco Mobile
  • 13. 8. 2015
  • 1 min
Češi rádi využívají předplacené služby, u mobilů ale váhají

Jak vyplynulo z výzkumu, lidé obecně možnost předplacených služeb vítají a využívají, je tedy překvapující, že stále tolik zákazníků váhá, když má v případě mobilních služeb přejít z paušálu či tarifu na předplacenou kartu“ řekla k průzkumu Lada Franková, marketingová manažerka Tesco Mobile a dodala: „Předplacenka má přitom řadu výhod, především naprostou svobodu – zákazníci se nemusí operátorovi vázat žádnou smlouvou, dobijí si tolik, kolik potřebují, a sami si vyberou, jakým způsobem kredit utratí. Navíc mají výdaje plně pod kontrolou, takže se jim nemůže stát, že na konci měsíce budou nad vyúčtováním nepříjemně překvapeni.“

Výzkum zároveň zjišťoval, jak vidí veřejnost typického uživatele předplacené karty. Především u mladých lidí převažuje názor, že předplacenou kartu požívají hlavně děti do 18 let (42 %). U Ekonomicky aktivní lidé ve středním věku většinou uvedli, že uživatelé předplacené karty se nijak neliší od ostatních mobilních uživatelů.