Češi rádi využívají předplacené služby, u mobilů ale váhají

13. 8. 2015. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: Tesco Mobile)
Z průzkumu společnosti Data Collect vyplynulo, že lidé obecně předplacené služby využívají rádi. Nějakou formu předplacené služby by si pořídilo 74 % dotazovaných. Mezi služby, které si Češi nejčastěji předplácejí, patří zasílání novin nebo časopisů a permanentky do divadla či na sport. Mobilní služby by si ale předplatilo pouze 35 % dotázaných.
Zdroj: Morguefile.com

Jak vyplynulo z výzkumu, lidé obecně možnost předplacených služeb vítají a využívají, je tedy překvapující, že stále tolik zákazníků váhá, když má v případě mobilních služeb přejít z paušálu či tarifu na předplacenou kartu“ řekla k průzkumu Lada Franková, marketingová manažerka Tesco Mobile a dodala: „Předplacenka má přitom řadu výhod, především naprostou svobodu – zákazníci se nemusí operátorovi vázat žádnou smlouvou, dobijí si tolik, kolik potřebují, a sami si vyberou, jakým způsobem kredit utratí. Navíc mají výdaje plně pod kontrolou, takže se jim nemůže stát, že na konci měsíce budou nad vyúčtováním nepříjemně překvapeni.“

Výzkum zároveň zjišťoval, jak vidí veřejnost typického uživatele předplacené karty. Především u mladých lidí převažuje názor, že předplacenou kartu požívají hlavně děti do 18 let (42 %). U Ekonomicky aktivní lidé ve středním věku většinou uvedli, že uživatelé předplacené karty se nijak neliší od ostatních mobilních uživatelů.

Podobné články

T-Mobile nově zpřístupňuje RCS zprávy i pro iPhone

12. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: T-Mobile)
Zákazníci T-Mobilu si na svých mobilních telefonech od společnosti Apple budou moci od 15. září 2025 v Česku užívat výhody protokolu RCS (Rich Communication Services). Konkrétně jde o chat v reálném čase s indikací, zda ten druhý zprávu čte nebo píše, sdílení fotografií a videí ve vysoké kvalitě, možnost vytváření skupinových konverzací i vyšší úroveň bezpečnosti a šifrování. Čtěte více

T-Mobile v prvním pololetí 2025

15. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: T-Mobile)
T-Mobile představil hospodářské výsledky za prvních šest měsíců roku 2025. Ty potvrdily další výrazné investice i zvyšující se poptávku po datových službách. Zákaznická základna operátora se meziročně rozšířila o 1,1 % a dosáhla téměř 6,58 milionů zákazníků. Spotřeba dat v mobilní síti vzrostla o více jak 18 % a celkové tržby o 2,1 %. Čtěte více

5G-Advanced propojuje svět s AI. Rychlejší sítě ocení průmysl, domácnosti i operátoři

12. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Huawei)
Technologie 5G-Advanced (5G-A), tedy pokročilá generace mobilních sítí páté generace, přináší zásadní změny v tom, jak komunikujeme, cestujeme i pracujeme. Spojuje špičkový výkon sítí s nástroji umělé inteligence a díky této kombinaci se stává klíčovou infrastrukturou pro digitální transformaci. Čtěte více

T-Mobile představil vlastní umělou inteligenci Magenta AI

31. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: T-Mobile)
T-Mobile přináší jako první z operátorů v Česku všem svým zákazníkům zdarma vlastní AI řešení. Umělá inteligence Magenta AI využívající pokročilý vyhledávač Perplexity se objevila jako nová ikonka v menu mobilní aplikace Můj T-Mobile a nadále bude její pevnou součástí. Zákazníci získají plnohodnotného AI asistenta, který pomůže s každodenní agendou i vyhledáváním informací. Čtěte více