Canon ukáže jak v tisku využít nové obchodní příležitosti

12. 3. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Canon)
Canon se na veletrhu Drupa 2012 (koná se od 3. do 16. května 2012 v Düsseldorfu) zaměří na pomoc poskytovatelům tiskových služeb a ukáže jim, jak chápat oblast tisku komplexněji a jak využívat nové obchodní příležitosti.

Na stánku (hala 8a, stánek C06–1) představí i produkty a řešení Océ jako součást skupiny Canon. K vidění budou inovativní tiskové aplikace, prezentovány budou příběhy úspěšných zákazníků a Canon navíc odhalí výsledky nejnovějšího průzkumu.

Stánek bude rozdělen do čtyř různých zón. Jedna bude vyhrazena pro komerční poskytovatele tiskových služeb, druhá pro korporátní tisk. Další se zaměří na služby Canon s přidanou hodnotou, jako je nový Essential Business Builder Program. Poslední zóna se bude věnovat perspektivním oblastem, jako je komunikace napříč médii a tisk fotografií. Zatímco zákazníci se v poslední době primárně zaměřují na snížení nákladů nebo hledání nových obchodních příležitostí, cílem stánku Canon je poskytnout jim dostatek inspirace pro dlouhodobý rozvoj jejich podnikání.

Na stánku Canon bude k vidění kompletní sortiment technologií Canon a Océ, včetně nové tiskárny Océ ColorStream 3700. Návštěvníci budou mít přístup k nejširšímu portfoliu profesionálních tiskových technologií a řešení, od pořízení snímků až po jejich tisk.

V průběhu veletrhu bude Canon pořádat řadu obchodních seminářů, které pomohou návštěvníkům získat komplexní pohled na podnikání a možnosti trhu. Získají lepší znalosti, které jim umožní snáze identifikovat nové příležitosti a zvýšit zisk a výkonnost svého podniku.

„Naším cílem je pomoci zákazníkům lépe porozumět chování jejich zákazníků. Díky našemu bezkonkurenčnímu portfoliu, naší důvěře v budoucnost tisku a našim investicím máme sílu zlepšit jejich podnikání,“ řekl David Preskett, ředitel profesionálního tisku, Canon Europe.

Dalším zdrojem inspirace pro návštěvníky budou výsledky studie Canon Insight Reports. Pro lepší pochopení požadavků nákupčích, jejich očekávání od poskytovatelů tisku a vnímání důležitosti a hodnoty tisku v současném a budoucím komunikačním mixu bylo dotazováno 420 nákupčích tisku z 18 evropských zemí. Přístup k těmto cenným informacím pomůže zákazníkům správně se rozhodovat a uspět v podnikání.

Štítky: 

Podobné články

Martin Hempl, channel manager Czech & Slovakia v MMD-Monitors & Displays

Na pět minut s Martinem Hemplem ze společnosti MMD

7. 5. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: DCD Publishing)
Věnuje se rodině, má rád hokej. Vyplácí se mu soustavná práce v dealerském kanále a se systémovými integrátory. Martin Hempl má se značkami AOC a Philips i další plány. Kam je chce posunout a co jsme se o jeho soukromém životě ještě dozvěděli? Čtěte více

Canon a Océ v ČR završily integraci

1. 7. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Canon)
K dnešnímu dni se legislativně sloučily společnosti Canon a Océ v České republice. Sloučený podnik nese název Canon CZ. Společnost Océ jako samostatný subjekt zaniká, značka Océ však bude nadále používána v rámci produktové řady Canon a jejím logem bude opatřena celá řada produktů. Čtěte více

Vývoj trendů v oblasti kancelářské techniky

17. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Canon)
Celoevropská studie Canon odhalila mezeru v komunikaci a porozumění mezi těmi, kteří rozhodují o nákupu IT vybavení kanceláří, a koncovými uživateli. Jejich rozdílná očekávání mohou vést až ke snížení hodnoty IT a celé organizace, přestože do IT organizace dlouhodobě investují. Čtěte více
Canon EF-M 11-22mm f/4-5,6 IS

Canon: objektiv EF-M 11-22mm f/4-5,6 IS

9. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Canon)
Canon rozšířil rodinu EF-M objektivů o EF-M 11-22mm f/4-5,6 IS STM, který je určen pro fotoaparáty řady EOS M. Jedná se o ultra široký objektiv EF s funkcí optického stabilizátoru obrazu. Nabízí univerzální širokoúhlý zoom, optický výkon a nový způsob vysouvání objektivu. Model je vhodný pro uživatele EOS M, kteří mají vášeň pro fotografování krajinek a architektury. Čtěte více