Novinky

Canon opět třetí nejhodnotnější japonskou značkou

V japonském žebříčku „Best Global Brands 2011“ společnosti Interbrand dokázal Canon obhájit loňské třetí místo mezi nejhodnotnějšími značkami. Žebříček čtvrtým rokem hodnotí značky podle finanční výkonnosti a je považován za dobrý ukazatel síly značek.

Petra Piscová
Zdroj: Canon
  • 20. 4. 2012
  • 0 min
Canon opět třetí nejhodnotnější japonskou značkou

Od roku 2009, kdy byl tento žebříček vyhlášen poprvé, se společnost Canon vždy umístila mezi pěti nejlepšími japonskými značkami a hodnota značky Canon stále roste.

„Zařazení mezi tři nejlepší japonské značky je důkazem naší síly,“ řekl James Leipnik, šéf komunikace společnosti Canon pro Evropu, Blízký východ a Afriku. „I když pro nás byl minulý rok velmi složitý vzhledem k přírodním katastrofám, opět jsme se umístili na vrcholku žebříčku. To dokazuje sílu našich produktů pro zpracování obrazu a důvěru zákazníků ve značku Canon.“

Společnost Interbrand vyčíslila hodnotu značky Canon na 11,7 miliard dolarů, což je oproti minulému roku nárůst o dvě procenta. Pro zařazení do žebříčku musí všechny společnosti splňovat následující kritéria: Značka musí pocházet z Japonska, musí být uvedena na tokijské burze, generovat alespoň 30 procent příjmů mimo Japonsko a musí být všeobecně známá.