Novinky

Canon je třicátý v žebříčku Best Global Brands

Canon zvýšil během posledního roku hodnotu své značky a posunul se o tři příčky na 30. místo v žebříčku 100 Best Global Brands 2012 společnosti Interbrand.

Petra Piscová
Zdroj: Canon
  • 28. 10. 2012
  • 0 min
Canon je třicátý v žebříčku Best Global Brands

Žebříček 100 Best Global Brands společnosti Interbrand identifikuje a hodnotí společnosti, které mají dlouhodobě silnou globální značku. Hodnota značky Canon vzrostla oproti roku 2011 o tři procenta na 12,029 miliard dolarů.

Zpráva zdůrazňuje úsilí společnosti Canon vytvářet inovativní produkty a chovat se zodpovědně i v ekonomicky náročném období – to vše se skvělými výsledky. Zpráva také zohledňuje výzkum a vývoje, nové technologie a inovace a akvizici Océ jako příklad snahy společnosti Canon být jedničkou ve všech oblastech jejího podnikání.

Žebříček Interbrand 100 Best Global Brands posuzuje současné investice a správu značky jako obchodního majetku. Žebříček hodnotí značky podle finanční síly produktů a služeb, vlivu na rozhodování o nákupech a síly samotné značky.