Canon je třicátý v žebříčku Best Global Brands

28. 10. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Canon)
Canon zvýšil během posledního roku hodnotu své značky a posunul se o tři příčky na 30. místo v žebříčku 100 Best Global Brands 2012 společnosti Interbrand.

Žebříček 100 Best Global Brands společnosti Interbrand identifikuje a hodnotí společnosti, které mají dlouhodobě silnou globální značku. Hodnota značky Canon vzrostla oproti roku 2011 o tři procenta na 12,029 miliard dolarů.

Zpráva zdůrazňuje úsilí společnosti Canon vytvářet inovativní produkty a chovat se zodpovědně i v ekonomicky náročném období – to vše se skvělými výsledky. Zpráva také zohledňuje výzkum a vývoje, nové technologie a inovace a akvizici Océ jako příklad snahy společnosti Canon být jedničkou ve všech oblastech jejího podnikání.

Žebříček Interbrand 100 Best Global Brands posuzuje současné investice a správu značky jako obchodního majetku. Žebříček hodnotí značky podle finanční síly produktů a služeb, vlivu na rozhodování o nákupech a síly samotné značky.

Štítky: 

Podobné články

Martin Hempl, channel manager Czech & Slovakia v MMD-Monitors & Displays

Na pět minut s Martinem Hemplem ze společnosti MMD

7. 5. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: DCD Publishing)
Věnuje se rodině, má rád hokej. Vyplácí se mu soustavná práce v dealerském kanále a se systémovými integrátory. Martin Hempl má se značkami AOC a Philips i další plány. Kam je chce posunout a co jsme se o jeho soukromém životě ještě dozvěděli? Čtěte více

Canon a Océ v ČR završily integraci

1. 7. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Canon)
K dnešnímu dni se legislativně sloučily společnosti Canon a Océ v České republice. Sloučený podnik nese název Canon CZ. Společnost Océ jako samostatný subjekt zaniká, značka Océ však bude nadále používána v rámci produktové řady Canon a jejím logem bude opatřena celá řada produktů. Čtěte více

Vývoj trendů v oblasti kancelářské techniky

17. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Canon)
Celoevropská studie Canon odhalila mezeru v komunikaci a porozumění mezi těmi, kteří rozhodují o nákupu IT vybavení kanceláří, a koncovými uživateli. Jejich rozdílná očekávání mohou vést až ke snížení hodnoty IT a celé organizace, přestože do IT organizace dlouhodobě investují. Čtěte více
Canon EF-M 11-22mm f/4-5,6 IS

Canon: objektiv EF-M 11-22mm f/4-5,6 IS

9. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Canon)
Canon rozšířil rodinu EF-M objektivů o EF-M 11-22mm f/4-5,6 IS STM, který je určen pro fotoaparáty řady EOS M. Jedná se o ultra široký objektiv EF s funkcí optického stabilizátoru obrazu. Nabízí univerzální širokoúhlý zoom, optický výkon a nový způsob vysouvání objektivu. Model je vhodný pro uživatele EOS M, kteří mají vášeň pro fotografování krajinek a architektury. Čtěte více