CA představil 13 vylepšených produktů

12. 5. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Společnost CA představil 13 nových a vylepšených produktů v rámci své koncepce EITM (Enterprise IT Management), které pomáhají dosáhnout úspor při řízení IT tím, že sníží plýtvání, zvýší produktivitu IT a spokojenost jejích zákazníků.

Nová IT řešení umožňují CIO, aby se zaměřili na to nejdůležitější – na dodávku hodnoty interním i externím zákazníkům při současném snižování nákladů. Řešení EITM společnosti CA nabízí firmám cestu k úsporám v IT pomocí jednoho z nejkomplexnějších portfolií pro správu IT na trhu, které zahrnuje veškerá prostředí – od mainframů k distribuovaným, od virtuálních k fyzickým a od sdílených k instalacím na vyžádání.
CA ve spolupráci se společnostmi Gartner a Forrester pořádá po celém světě půldenní semináře na téma „Pragmatický přístup k úsporným IT“, které pomohou firmám realizovat přínosy úsporných IT. V Praze se tento seminář uskuteční v září 2009.
Mezi nová a vylepšená řešení pro EITM společnosti CA, které navíc doprovází služby pro rychlé a efektivní nasazení, patří:
Správa výkonu aplikací – viditelnost koncových transakcí
Rozšíření CA Wily Application Performance Management (APM) maximalizují hodnotu IT zlepšením servisu pro uživatele a zákazníka a náklady minimalizují zkrácením doby nečinnosti klíčových aplikací. Nová verze ukazuje v reálném čase stav aplikace a jak kvalita zákaznických služeb ovlivňuje výkonnost podniku. Rozšíření viditelnosti transakcí napříč všemi původními prostředími i prostředími s architekturou orientovanou na služby (SOA) umožňuje komplexní zamezení problémům, jejich zrychlené řešení a vyšší provozní efektivitu.
Správa služeb – lepší dodávka a podpora
Nové možnosti řešení CA Service Catalog maximalizují hodnotu IT službami vyšší kvality, nižším rizikem přerušení činností a náklady minimalizují automatizací. Nová verze zjednodušuje procesní změny, zrychluje poskytování služeb a současně snižuje vliv na obchodní aktivity.
Plánovaná vylepšení řešení CA Service Desk maximalizují hodnotu IT službami vyšší kvality, nižším rizikem přerušení činností a náklady minimalizují integrací a automatizací. Nová verze umožňuje sjednocený pohled na plánované a zjištěné změny napříč podnikem, čímž lze identifikovat a vyhnout se konfliktům, které mohou způsobit přerušení dodávky služeb.
Plánované funkce řešení CA IT Client Manager maximalizují hodnotu IT integrací, optimalizací využití aktiv a náklady minimalizují automatizací. Nová verze bude obsahovat rozšířené možnosti soupisu aktiv a dříve oznámené řešení Federal Desktop Core Configuration Scanner.
Řízení projektů a portfolia – optimalizace a sladění podnikání
Rozšíření řešení CA Clarity PPM On Demand maximalizují hodnotu IT jednoduše nasaditelnými funkcemi PPM a náklady minimalizují rychlým nasazením. Nová verze nabízí přizpůsobenou funkčnost jako reakci na procesy řízení IT, na vývoj nových výrobků a na nařízení americké federální vlády, jako např. Earned Value Management (EVM).
Správa infrastruktury – záruky a automatizace určované podnikáním
Rozšíření pro CA Workload Automation (dříve CA dSeries Workload Automation) pomáhají maximalizovat hodnotu IT vyšší kvalitou služeb a minimalizují náklady dodávky služeb. Přes centralizovanou správu napříč platformami a aplikacemi mohou firmy lépe podporovat dynamické obchodní události v reálném čase. Nejnovější verze zlepšuje dodávku služeb koncovému zákazníkovi přes automatizaci zpracování procesů s ohledem na vznik obchodních událostí.
Plánovaná rozšíření CA Spectrum Infrastructure Manager a CA eHealth Performance Manager pomohou maximalizovat hodnotu IT vyšší kvalitou služeb, nižším rizikem přerušení činnosti a náklady minimalizují omezením nástrojů pro správu koncové infrastruktury. Plánovaná rozšíření pomohou podnikům, státním úřadům a poskytovatelům služeb dosáhnout integrované dostupnosti a správy výkonu jak pro fyzické, tak i virtuální systémy, pro sítě, systémy unifikovaných komunikací a databáze. Komplexní řešení bude obsahovat nové funkčnosti pro komunikace poskytovatelů služeb pro správu klíčových sítí MPLS, které generují tržby, a rovněž proaktivní správu výkonu infrastruktury od společnosti Alcatel-Lucent. Navíc bude řešení obsahovat i proaktivní správu pro systémy IP telefonie a aplikace společností Cisco a Siemens.
Řízení obnovy – efektivní a dostupná obnova přes distribuční kanál
Rozšířené verze řešení CA ARCserve Backup a CA XOsoft dostupné u distribučních partnerů maximalizují hodnotu IT zlepšenou ochranou dat ve virtuálních i fyzických prostředích a náklady minimalizují vestavěnou automatizací. Nové verze rozšiřují možnosti správy obnovy, včetně vylepšení virtualizace, vestavěné zpětné duplikace dat a správy zdrojů pro archivování (Storage Resource Management; SRM) a testování obnovy, které zlepší obnovitelnost klíčových obchodních informací a sníží náklady na archivaci, ochranu a obnovu dat.
Správa zabezpečení – neustálá ochrana
20. dubna 2009 představila společnost CA na setkání RSA Conference tři výrobky, které posouvají její možnosti správy zabezpečení:
Nové řešení CA Enterprise Log Manager maximalizuje hodnotu IT komplexní správou datových záznamů. Ta zajišťuje vyšší zabezpečení a sladění napříč systémy a náklady minimalizuje automatizací a vyšším výkonem. Řešení sbírá, spravuje a archivuje data ze systémů, jako jsou firewally, operační systémy, aplikace a další. Jejich společné vyhodnocení zjednoduší správu informací o zabezpečení (Security Information Management; SIM), pomohou potvrdit shodu a podporují požadovanou úroveň zabezpečení.
CA Data Loss Prevention (DLP) navazuje na akvizici společnosti Orchestria, kterou CA uskutečnila v lednu 2009, maximalizuje hodnotu IT zlepšenou ochranou dat a náklady minimalizuje stávající správou identit a přístupu (IAM), kódováním a systémy správy záznamů, jež zlepšují efektivitu.
Plánovaná rozšíření řešení CA Role & Compliance Manager navazují na akvizici společnosti Eurekify, kterou CA uskutečnila v listopadu 2008, maximalizují hodnotu IT zlepšenou správou životního cyklu identit a náklady minimalizují automatizací.