Byznys Office: komfortní práce s ERP

17. 11. 2010. (redaktor: Ondřej Jánoška, zdroj: )
Společnost J. K. R. uvedla na trh další verzi řešení Byznys Office určeného k propojení podnikových informačních systémů Byznys ERP a kancelářských aplikací Microsoft Office 2010.

Řešení Byznys Office verze 3.1 rozšiřuje možnosti aplikace Microsoft Outlook 2010 o zápis e-mailů, kalendářových záznamů či úkolů do vybrané databáze systému Byznys ERP ve formě Přijaté/Vydané korespondence, kontaktu k obchodnímu partnerovi, kalendářového záznamu nebo úkolu.

Byznys Office dále využívá vlastností produktu Microsoft Word 2010 – takzvaných placeholderů, s jejichž pomocí lze vytvářet, upravovat a ukládat šablony dokumentů MS Word do systému Byznys ERP stejným způsobem, jako by uživatel pracoval přímo s formulářem v systému.

S pomocí modulu Byznys Office je uživatel schopen také zapisovat přímo do psaných dokumentů MS Office (verze 2007 a 2010) informace známé ze systému Byznys ERP. Přidáním se korespondence uloží na disk či do centra sdílení dokumentů a zároveň i jako nový záznam v systému Byznys ERP, včetně příloh DOC či DOCx. Stejným způsobem je možné zpracovávat korespondenci přijatou, vlastní objednávky, záznamy o kontaktech či o interních informacích společnosti. Byznys Office umožňuje i generování přijatých faktur v Outlooku z formátu ISDOC.

Mezi obrovské výhody spojení office aplikace se systémy Byznys ERP patří také práce v jednotném prostředí. Uživatelům tím odpadá neustálé přepínání mezi kancelářskou aplikací a ERP produktem.

„U středně velkých organizací máme spočítáno, že při nasazení produktu Byznys Office může organizace uspořit jen na mzdových nákladech i několik set tisíc korun ročně. Vycházeli jsme z předpokladu, že uživatelé používají kancelářské aplikace ke správě emailových zpráv, psaní korespondence a přípravě smluv, kde se pouze aktualizují údaje,“ uvedl Vlastimil Fousek, vedoucí vývojového a analytického oddělení společnosti J. K. R.

Obrazová galerie: