AV Media představilo interaktivní displej Smart kapp iQ (nejen) pro týmovou spolupráci

14. 10. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: AV Media a DCD Publishing)
Interaktivní displej Smart kapp iQ navazuje na digitální flipchart Smart kapp uvedený na trh v první polovině letošního roku. Smart kapp využívá plnohodnotný LCD displej s rozlišením 4K (3 840 x 2 160 bodů) a umožňuje připojení mobilních zařízení účastníků, se kterými obousměrně vizuálně komunikuje.
Jiří Plátek, marketingový manažer AV Media, při představení nového flipchartu Smart kapp iQ

Interaktivní displej Smart kapp iQ umožňuje zapisovat a mazat vlastní i cizí poznámky přímo z počítače či notebooku nebo z mobilního zařízení (propojení je možné bezdrátově prostřednictvím Bluetooth po jednoduchém naskenování QR kódu). Všichni připojení účastníci (včetně vzdálených) si mohou individuálně ukládat poznámky ve formátu PDF a JPEG. Zařízení přitom rozlišuje mezi prstem, perem nebo dlaní, čímž napomáhá intuitivnímu ovládání.

„Formy spolupráce a komunikace se ve firemním prostředí dynamicky mění. Mezi důvody nespokojenosti zaměstnanců se čím dál častěji objevují faktory, jako jsou například nevhodné a nekreativní pracovní prostředí nebo nerespektování a nepodpora individuality,“ uvedl Jiří Plátek, marketingový manažer AV Media, a dodal: „Chceme neustále přicházet s nástroji, které budou rozvíjet týmovou komunikaci a spolupráci. Smart kapp iQ je tedy dalším logickým krokem.“

Díky svým vlastnostem se nový interaktivní displej uplatní především v kancelářských prostorách, přednáškových sálech nebo ve školních učebnách. Vhodný je také při brainstormingu nebo prezentacích.

Díky (placené) aplikaci Smart kapp lze navázat spojení s až 250 účastníky pomocí URL adresy, pomocí které se mohou účastníci připojit k prezentaci a vidět její obsah na displeji svého přístroje. Aplikace je kompatibilní se systémy iOS (8.1 a vyšší) a Android (4.4.4 a vyšší).

V ČR je displej Smart kapp IQ dostupný ve variantách 55“ (za 125 000 korun bez DPH) a 65“ (za 155 000 korun bez DPH).

Štítky: 

Podobné články

Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic

Hasan Koçyiğit (ViewSonic): Stavíme na vztazích s partnery i zákazníky

13. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a ViewSonic)
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic, se s námi v rozhovoru podělil o nejnovější informace související s děním v této firmě zaměřené na zobrazovací technologie. Kromě produktových novinek se můžete seznámit také s aktuální kondicí společnosti nebo o plánu stát se dodavatelem komplexních řešení a ekosystémů. Čtěte více

ViewSonic: Komplexnost, jednoduchost a kompatibilita

26. 6. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Matúš Výbošťok, territory sales manager ve společnosti ViewSonic, nám představil novinky z IFP (interactive flat panel) portfolia výrobce a prozradil, jaké výhody přináší spolupráce tuzemským resellerům. Čtěte více

ViewSonic představil interaktivní displeje ViewBoard pro efektivnější výuku

8. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ViewSonic)
Řada ViewBoard IFP51 s certifikací EDLA, která je dostupná ve velikostech od 55 do 98 palců, byla navržena tak, aby vyhovovala různorodým vzdělávacím prostředím. Díky operačnímu systému Android 14 nabízí rychlé přihlášení, okamžité psaní pomocí funkce „Write Away“ a přímý přístup k aplikacím z obchodu Google Play – to vše usnadňuje digitální výuku od samotného začátku vyučovací hodiny. Čtěte více

Optoma v prvním čtvrtletí 2025 dominovala českému trhu interaktivních displejů

2. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Optoma)
Společnost Optoma se v 1. čtvrtletí roku 2025 stala s 36,4% podílem nejprodávanější značkou interaktivních displejů v České republice. Čtěte více