ATC Náhradník pomůže při vyhledávání alternativních produktů

30. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers spustila na svém webu novou funkci nazvanou Náhradník, která ušetří váš čas. Jedním kliknutím na tlačítko „Najdi náhradníka – alternativu“ si můžete u vámi vyhledaného produktu zobrazit náhradníky, a to podle těch nejdůležitějších parametrů – jednoduše tak naleznete ideální náhradu požadovaného zboží.

Systém na prvních místech nabídne produkty podobných nebo lepších parametrů – předvídá, jaký parametr je důležitý více či méně a podle toho vybírá náhradníky. Nalezené náhradníky nejen zobrazí, ale ukáže i přehledné porovnání parametrů vůči vámi vybranému produktu, seřadí parametry v daných kategoriích a barevně vyznačí, který parametr je lepší, stejný nebo slabší.

Reselleři mají už teď možnost tuto funkci šetřící jejich čas vyzkoušet a zjednodušit si tak práci. Nová funkce je samozřejmě neustále zdokonalována, stejně jako celý web.


Tomáš Lach, senior system integrator ATC a tvůrce projektu, doplnil: „Strukturu a obsah technických parametrů se snažíme stabilně držet na vysoké úrovni, proto od myšlenky vedl jen malý krok k tomu, abychom pro resellery využili dlouhodobě udržovanou a rozvíjenou databázi i jiným způsobem, než jsou například pokročilé možnosti filtrování na našem webu. Našim partnerům Náhradník ukazuje, co jim můžeme nabídnout a nám to, co můžeme dále zlepšovat – aby jedno z našich hesel nebylo jen frází a my jim i nadále pomáhali prodávat.“

Více informací najdete na http://www.atcomp.cz/ a http://www.atcomp.sk/.

Profilová karta firmy

AT Computers a.s.

AT Computers a.s.

S ročním obratem 30,4 miliard CZK jsme největším českým distributorem zboží a služeb v oblasti výpočetní techniky a telekomunikací. Zároveň jsme největším českým výrobcem osobních počítačů. Působíme také na Slovensku prostřednictvím sesterské firmy AT Computer. Jsme součástí polské skupiny AB, která je kótována na Varšavské burze, společné tvoříme největší distribuční holding středoevropského regionu a jsme v desítce největší firem v Evropě. Jsme Vám nablízku v 7 městech – Ostravě, Praze, Brně, Bratislavě, Žilině, Varšavě a Wroclavi.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Česká e-commerce v lednu 2024? Na e-shopech nakoupilo 83 % on-line zákazníků

16. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Alespoň jednu objednávku zboží v lednu podle organizace APEK uskutečnilo 83 % on-line nakupujících. Tedy těch, kteří v e-shopech objednají balíček alespoň jednou ročně. Nejvíce zákazníků nakupujících zboží přitom bylo ve věku 35 až 44 let (nejméně jednou objednalo zboží 92 % spotřebitelů z této věkové kategorie). Čtěte více

Češi nakupují víc, ale tuzemská e-commerce se dál trápí. Jak mohou obchodníci získat zákazníky zpět?

8. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Vánoční sezona i následné výprodeje jsou za námi, zázrak však nepřišel. Dle očekávání skončila v roce 2023 česká e-commerce opět v propadu. A leden zatím nenaznačuje, že by došlo k nějaké výrazné změně. Češi přitom neutráceli méně, ba naopak, i po započtení inflace útrata mírně vzrostla. Kam se poděly peníze Čechů a co s tím mohou dělat obchodníci? Čtěte více

Rostoucí množství podvodů v e-commerce zvyšuje oblibu odložených plateb

5. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Situace v české e-commerce výrazně mění vnímání funkce odložených plateb – jejich obliba meziročně vzrostla takřka o pětinu. Podle Skip Pay, jednoho z českých poskytovatelů této služby v průběhu Vánoc využívalo odloženou platbu dokonce až 47,5 % zákazníků, a to i jako pojistku bezproblémového nákupu. Pomohlo také to, že odložená platba začíná zajímat i menší e-shopy. Čtěte více

Trendy v e-commerce: Jen tři procenta organizací neplánují využívat umělou inteligenci

15. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Z analýzy vánočních nákupů společnosti Salesforce Commerce Cloud vyplývá, že slevy a umělá inteligence byly hlavním vodítkem k získání zákazníků, protože ti si vybírají podle ceny a personalizace nabídky. Během předvánoční nákupní sezóny 2023 se vyskytla nejvyšší průměrná míra slev od roku 2020 a došlo ke značnému nárůstu nákupů ovlivněných umělou inteligencí. Čtěte více