ATC Náhradník pomůže při vyhledávání alternativních produktů

30. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers spustila na svém webu novou funkci nazvanou Náhradník, která ušetří váš čas. Jedním kliknutím na tlačítko „Najdi náhradníka – alternativu“ si můžete u vámi vyhledaného produktu zobrazit náhradníky, a to podle těch nejdůležitějších parametrů – jednoduše tak naleznete ideální náhradu požadovaného zboží.

Systém na prvních místech nabídne produkty podobných nebo lepších parametrů – předvídá, jaký parametr je důležitý více či méně a podle toho vybírá náhradníky. Nalezené náhradníky nejen zobrazí, ale ukáže i přehledné porovnání parametrů vůči vámi vybranému produktu, seřadí parametry v daných kategoriích a barevně vyznačí, který parametr je lepší, stejný nebo slabší.

Reselleři mají už teď možnost tuto funkci šetřící jejich čas vyzkoušet a zjednodušit si tak práci. Nová funkce je samozřejmě neustále zdokonalována, stejně jako celý web.


Tomáš Lach, senior system integrator ATC a tvůrce projektu, doplnil: „Strukturu a obsah technických parametrů se snažíme stabilně držet na vysoké úrovni, proto od myšlenky vedl jen malý krok k tomu, abychom pro resellery využili dlouhodobě udržovanou a rozvíjenou databázi i jiným způsobem, než jsou například pokročilé možnosti filtrování na našem webu. Našim partnerům Náhradník ukazuje, co jim můžeme nabídnout a nám to, co můžeme dále zlepšovat – aby jedno z našich hesel nebylo jen frází a my jim i nadále pomáhali prodávat.“

Více informací najdete na http://www.atcomp.cz/ a http://www.atcomp.sk/.

Profilová karta firmy

AT Computers a.s.

AT Computers a.s.

S ročním obratem 28,4 miliard CZK jsme největším českým distributorem zboží a služeb v oblasti výpočetní techniky a telekomunikací. Zároveň jsme největším českým výrobcem osobních počítačů. Působíme také na Slovensku prostřednictvím sesterské firmy AT Computer. Jsme součástí polské skupiny AB, která je kótována na Varšavské burze, společné tvoříme největší distribuční holding středoevropského regionu a jsme v desítce největší firem v Evropě. Jsme Vám nablízku v 7 městech – Ostravě, Praze, Brně, Bratislavě, Žilině, Varšavě a Wroclavi.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Evropané během pandemie na e-shopech nejvíce utratili za potraviny, šetřili na módě

19. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Přepravní firma DPD analyzovala na základě svého nejnovějšího výzkumu E-shopper barometer nákupní chování Evropanů během pandemie. Největší boom nastal u kategorie potravin, kde nákupy vzrostly o 95 %. Mírný pokles naopak zaznamenala móda. Zcela zásadní byl vznik nové skupiny zákazníků, kteří na internetu před pandemií nikdy nenakupovali – většinu z nich tvoří senioři. Čtěte více

Jak může vašemu e-shopu prospět e-promoter?

14. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Conectart)
Nakupování přes internet enormně roste. V době lockdownu se stalo dokonce jedinou možností, jak si některé zboží pořídit. S rostoucí oblibou e-commerce stoupá zároveň potřeba po kvalitním zákaznickém servisu, jenž v obchodech běžně obstarávají prodejní asistenti. V on-line prostředí by tento požadavek mohl řešit nástroj e-promoter. Čtěte více

Nejlepší cesta k zákazníkům vede přes e-mail aneb výhody e-mail marketingu

23. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mail Komplet)
Cena, efektivita, ziskovost. Tak by se daly krátce popsat hlavní důvody, proč si e-mailing dlouhodobě udržuje výsostné postavení mezi online marketingovými kanály. Mohlo by se zdát, že v konkurenci sociálních médií již e-mail marketing nemá co nabídnout, výzkumy však hovoří jinak. Čtěte více

Kdo se může pochlubit titulem ShopRoku od Heureky?

20. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Celkem 200 000 hlasů rozhodlo v letošním, už dvanáctém, ročníku soutěže ShopRoku o jejím vítězi. Více než tisíc přihlášených e-shopů a šest milionů recenzí, tak zní shrnutí tří hlavních kategorií, které Heureka každoročně vyhlašuje v soutěži ShopRoku. Čtěte více