Alza.cz v roce 2013 s tržbami 11 miliard Kč

6. 1. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Největší český prodejce elektroniky dosáhl rekordního obratu 9,2 mld. Kč a tržeb ve výši 11,1 mld. Kč a upevnil si pozici jedničky na trhu. Alza.cz v roce 2013 vyřídila více než tři miliony internetových objednávek.

Přestože v uplynulém roce český trh s klíčovými komoditami, jako jsou notebooky, mírně klesal - Alza.cz vyrostla v noteboocích o 12%. Největší nárůst prodejů zaznamenala Alza.cz u tabletů, ultrabooků a smartphonů. Velký zájem byl v loňském roce i o produkty z oblasti domácího elektra a elektronických knih.

V internetových obchodech se v Česku prodá zhruba třetina veškeré spotřební elektroniky, což je nejvíc v Evropě. Podíl je o deset procent vyšší než v Německu nebo Velké Británii.

„Rekordní výsledky přičítáme zejména kvalitě našich služeb, která je dle měření věrnosti zákazníků metodikou NPS naprosto srovnatelná s nejlepšími světovými hráči,“ řekl Oldřich Kurz z Alza.cz. „Dalšími zásadními faktory jsou šíře a skladovost našeho sortimentu a dále rozšíření prodejních a poprodejních služeb, které k nám přivedly i skupinu nejnáročnějších nakupujících,“ řekl Oldřich Kurz. „Naši zákazníci oceňují i rozrůstající se pobočkovou síť a u nás ojedinělou garanci doručení zboží na kteroukoliv z našich poboček ještě týž den při uskutečnění objednávky do 11,00 hodin,“ dodal Kurz.

Za uplynulý rok rozšířila společnost svou nabídku z 32 tisíc na téměř 50 tisíc položek, z nichž je převážná většina skladem. Kromě rozšíření počtu produktů v tradičních segmentech elektro, výpočetní technika a domácí elektro docílila Alza.cz rekordního prodejního úspěchu i rozšířením produktových segmentů o elektronické licence, elektronické knihy, hobby nářadí a autopříslušenství, poloprofesionální a profesionální produkty z oblasti audio/video či produktovou řadu péče o zdraví.

Obrazová galerie:
Štítky: 

Podobné články

Přepravce GLS se propojil se sítí AlzaBoxů

20. 1. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: GLS)
Mezinárodní balíkový přepravce GLS začal doručovat balíky z e-shopů mimo svých balíkomatů GLS Parcel Box i do sítě AlzaBoxů. Společnost reaguje na dlouhodobě rostoucí oblibu balíkomatů, které v současnosti podle průzkumu společnosti GLS aktivně využívá již každý pátý Čech. Čtěte více

Marketing Alzy řídí Klára Blažková

12. 10. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Vedení marketingu největšího českého e-shopu Alza přebrala 30letá Klára Blažková v září, kdy na tomto postu vystřídala Marka Dvořáka, který se rozhodl přijmout novou pracovní výzvu. Klára do firmy nastoupila před šesti lety a doposud zde prošla několika rolemi od manažerky kampaní, přes ředitelku marketingové divize až po zastupující ředitelku celého oddělení a ředitelku marketingové strategie firmy. Čtěte více
Barbora Paulovič Deckerová, viceprezidentka pro spolupráci s byznys partnery IBM Ecosystem pro region střední a východní Evropy

IBM Watson poradí zákazníkům Alzy

29. 9. 2022. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: IBM)
Lídr online obchodování v České republice komunikuje se zákazníky pomocí IBM Watson asistenta v IBM cloudu. Virtuálního asistenta vyvinul obchodní partner IBM, český start-up AddAI.Life. Čtěte více

Alza.cz a CZC.cz začínají nabízet sestavy s certifikací Nvidia Studio

4. 8. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Nvidia)
Společnosti Alza.cz a CZC.cz zařazují do nabídky svých PC sestav také první modely s certifikací Nvidia GeForce RTX Studio určené pro tvorbu grafiky, technologických návrhů nebo např. práci s videem, fotografiemi a dalším obsahem. Čtěte více