Alza.cz expanduje za hranice

10. 9. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Alza.cz rozšířila své obchodní aktivity a zboží nově zasílá do 26 zemí Evropy. Pro evropské zákazníky je určena mezinárodní doména Alzashop.com.

„Expanze do zahraničí je dalším logickým krokem v rozvoji společnosti. Využijeme našich nejsilnějších stránek jako je skvěle zpracovaný eshop, obrovská nabídka okamžitě dostupného zboží a vyladěné logistické procesy, které jsou naší chloubou a pomohly nám vydobýt si dominantní postavení na českém trhu,“ řekl Tomáš Havryluk, místopředseda představenstva Alza.cz. „Budeme velmi efektivní, a evropským zákazníkům nabídneme maximální nákupní komfort,“ doplnil Havryluk.

„Alza patří mezi nejúspěšnější internetové obchody i v evropském měřítku - Česká republika je totiž podle studie agentury GfK z pohledu internetového obchodování nejvyspělejším evropským trhem. Téměř 40 % prodejů technických produktů je v ČR realizováno prostřednictvím internetu,“ uvedl Tomáš Havryluk. „Denní návštěvnost webových stránek Alza.cz přesahuje 300 tisíc uživatelů,“ dodal Havryluk.

V první fázi expanze neplánuje Alza.cz otevírat v zahraničí obchodní místa. Počítá však s budováním dalších logistických center, která umožní optimalizovat logistické náklady spojené s pokrytím evropského trhu.

Štítky: 

Podobné články

Alza spouští prodej solárních elektráren pro domácnosti

30. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Největší český online prodejce Alza.cz podporuje trvale udržitelný rozvoj a u příležitosti světového Dne země spouští v e-shopu prodej solárních elektráren na klíč. Majitelům rodinných domůod dnešního dne nabízí celkem šest balíčků od externích partnerů startujících na 84 999 Kč. Čtěte více

Alza spustila B2B nabídku pro školy a stát

17. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Alza.cz ve svém novém B2B programu veřejným institucím nabízí výhodné podmínky nákupu, vlastního obchodníka, odloženou splatnost i produkty k vyzkoušení předem. Pro partnerské školy firma navíc připravuje i exkurze, díky nimž studenti exkluzivně nahlédnou do skladu i provozu poboček. Ještě letos se program rozšíří i na Slovensko. Čtěte více
Zleva Jan Sadílek a Jaroslav Kotápiš

Alza.cz má nové marketingové ředitele

11. 2. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Vedení společnosti Alza.cz jmenovalo novými řediteli marketingu Jana Sadílka a Jaroslava Kotápiše. Oba společnými silami vedli v zastoupení marketing po dobu dvou let a úspěšně tým stabilizovali. Čtěte více

Alza.cz v roce 2018 dosáhla obratu 25 miliard korun

31. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Podle předběžných výsledků dosáhla společnost Alza.cz v roce 2018 obratu ve výši 25 miliard korun bez DPH (972 milionů eur). Meziroční nárůst činí zhruba 19,3 %. Rekordní rok přinesl 10,3 milionu objednávek (meziroční nárůst o 30 %), báze unikátních zákazníků vzrostla na 3,7 milionu. Čtěte více