Novinky

Alza.cz expanduje za hranice

Alza.cz rozšířila své obchodní aktivity a zboží nově zasílá do 26 zemí Evropy. Pro evropské zákazníky je určena mezinárodní doména Alzashop.com.

František Doupal
Zdroj: Alza.cz
  • 10. 9. 2014
  • 1 min
Alza.cz expanduje za hranice

„Expanze do zahraničí je dalším logickým krokem v rozvoji společnosti. Využijeme našich nejsilnějších stránek jako je skvěle zpracovaný eshop, obrovská nabídka okamžitě dostupného zboží a vyladěné logistické procesy, které jsou naší chloubou a pomohly nám vydobýt si dominantní postavení na českém trhu,“ řekl Tomáš Havryluk, místopředseda představenstva Alza.cz. „Budeme velmi efektivní, a evropským zákazníkům nabídneme maximální nákupní komfort,“ doplnil Havryluk.

„Alza patří mezi nejúspěšnější internetové obchody i v evropském měřítku - Česká republika je totiž podle studie agentury GfK z pohledu internetového obchodování nejvyspělejším evropským trhem. Téměř 40 % prodejů technických produktů je v ČR realizováno prostřednictvím internetu,“ uvedl Tomáš Havryluk. „Denní návštěvnost webových stránek Alza.cz přesahuje 300 tisíc uživatelů,“ dodal Havryluk.

V první fázi expanze neplánuje Alza.cz otevírat v zahraničí obchodní místa. Počítá však s budováním dalších logistických center, která umožní optimalizovat logistické náklady spojené s pokrytím evropského trhu.