Novinky

AI zvyšuje produktivitu e-mailové komunikace

Průzkum společnosti GFI Software odhalil, že 91 % dotázaných českých a slovenských partnerů této společnosti považuje za hlavní přínos umělé inteligence v oblasti podnikových e-mailů automatizaci odpovědí v reálném čase. Od AI nástrojů si nejvíce slibují zkrácení času během vyřizování e-mailů a vyšší produktivitu při práci s elektronickou poštou.

František Doupal
Zdroj: GFI Software
AI zvyšuje produktivitu e-mailové komunikace

Více než dvě třetiny firemních uživatelů považují za hlavní výzvu v oblasti elektronické pošty náročnou tvorbu smysluplných odpovědí. Polovina se potýká s přílišným množstvím e-mailů. Vlivem toho může docházet ke zpoždění důležité komunikace a ztrátě obchodních příležitostí. Proto řada firem dnes testuje možnosti AI nástrojů umožňující zkrátit zdlouhavé, rutinní vyřizování e-mailové komunikace, zvýšit produktivitu svých pracovníků a zkrátit reakci na důležité požadavky.

Klíčová zjištění z průzkumu:

  • Pro 68 % dotázaných je ve firemní e-mailové komunikaci největší výzvou tvorba smysluplných odpovědí, pro 50 % každodenní objem e-mailů, pro 32 % obnova koncentrace na hlavní pracovní činnost a pro 29 % třídění a přeposílání na další osoby.
  • Hlavní přínos AI v oblasti firemní elektronické pošty vidí 91 % v automatizaci odpovědí, 39 % pak v zabezpečení proti spamu/malwaru a ve vyhledávání v e-mailovém archivu, a 12 % pak v zajišťování shody s předpisy.
  • V oblasti inteligentní automatizace e-mailové komunikace vnímá 88 % respondentů největší přínosy ve zkrácení času stráveného správou e-mailů, 67 % v úspoře nákladů na zpracování e-mailů, 48 % v rychlejší reakci na požadavky, a 30 % v efektivnějším zpracování cizojazyčných e-mailů.

„Obchodních e-mailů vzniká každý den obrovské množství a spíše jich přibývá, než ubývá,“ řekl Marek Prorok, manažer prodeje řešení Eloquens ve společnosti Zebra systems. „Přes polovinu e-mailů přitom tvoří nedůležitá komunikace, kterou lze zpracovat automatizovaně a tím ušetřit něco z více než 2,5 hodiny, které pracovníci denně tráví vyřizováním e-mailů. Nasazení umělé inteligence do tohoto procesu představuje zásadní zlom v efektivitě správy e-mailů a zvyšování produktivity práce.“

Společnost GFI Software nedávno představila řešení Eloquens, nástroj pro automatizaci podnikové e-mailové komunikace, který eliminuje neefektivní činnosti s využitím pokročilé technologie umělé inteligence. Další GFI řešení obsahující AI technologie je antispamový a antimalwarový filtr GFI MailEssentials, poštovní server a klient GFI Kerio Connect, a archivační řešení GFI Archiver.

Profilová karta firmy

Zebra systems

Zebra systems

Společnost Zebra systems s.r.o. je s více než 20 lety na trhu předním distributorem s přidanou hodnotou v segmentu IT bezpečnosti a ochrany dat v České republice a na Slovensku. Vedle prodeje produktů poskytuje svým zákazníkům špičkové služby podpory a školení. Společnost je výhradním distributorem produktů značky Acronis a GFI Software a distributorem Cloudflare, N-able a Virtuozzo. O Acronis Acronis poskytuje řešení pro zálohování, ob novu po haváriích a bezpečné sdílení a synchronizaci…

Více informací na profilové kartě společnosti