Adastra změnila své logo i vizuální identitu

11. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Konzultační společnost Adastra po řadě akvizic a rozšíření nabídky v oblasti digitální transformace firem změnila vizuální identitu a logo. Cílem je zjednodušení komunikace a jednoznačná rozpoznatelnost a čitelnost zaměření firmy.

Autorem nové vizuální identity je kreativní agentura Proboston Creative, která je součástí Adastra Group. Primárním prvkem nové identity je logo symbolizující růst, se kterým Adastra zákazníkům pomáhá.

„Data jsou krví moderního světa a z čistě datové firmy jsme se vyvinuli v jednoho z nejvýznamnějších hráčů na IT trhu se specializací na digitální transformaci. Ovládáme všechny složité nástroje, abychom klientům zjednodušili cestu do budoucnosti. A nový kabát jen odráží přeměny uvnitř Adastry. S tím, jak se zvětšuje rozsah řešení, která nabízíme, hledáme způsoby, jak je jednodušeji komunikovat našim klientům,“ uvedl Pavel Kysela, generální ředitel skupiny Adastra v ČR.

Agentuře Proboston Creative se podle Iva Marečka, ředitele marketingu Adastra ČR, podařilo do nové vizuální identity promítnout hodnoty, na nichž Adastra stojí. „Očekáváme, že nový systém vizuální komunikace nám v budoucnu pomůže komunikovat naše řešení ještě jednodušeji a atraktivněji,“ řekl Mareček.

Po nasazení a využití v Česku začnou nové logo, firemní identitu i podobu webu využívat v průběhu léta i další pobočky skupiny Adastra Group po celém světě.

Změny se dočkal také web Adastry, na kterém lze nyní nalézt konkrétní inspiraci pro digitální řešení napříč odvětvími. Z původního zaměření na zpracování dat, jejich analýzu a budování datových skladů se kompetence Adastry postupně rozšířily na oblasti internetu věcí, big dat, umělou inteligenci nebo vývoj aplikací včetně mobilních. Dnes tak společnost pokrývá celkovou nabídku služeb pro komplexní digitalizaci firemních systémů a procesů.

Podobné články

Klíčové trendy v podnikových technologiích podle Zebra Technologies

9. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zebra Technologies)
Společnost Zebra Technologies představila nejnovější technologické trendy, které v roce 2020 řídí rozhodnutí CIO a managementu technologických firem, a umožní jim se stát se „chytřejšími“ pro vstup do nové dekády. Patří mezi ně blockchain, inteligentní automatizace a pokročilé sledovací technologie. Čtěte více

Koch Industries dokončila akvizici společnosti Infor

9. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Infor)
Investiční společnost Koch Industries do Inforu poprvé investovala již v roce 2017. Nyní od Golden Gate Capital získala i zbývající část podniku. Kromě spolupráce v oblasti investic je Koch také jedním z klíčových zákazníků Inforu, když využívá jeho řešení v oblasti ERP, řízení lidských zdrojů, řízení dodavatelského řetězce, správy majetku a finančního řízení. Čtěte více

eD system rozšíril oficiálnu distribúciu Brother aj na Slovensko

9. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD system)
Spoločnosť eD systém sa 1. apríla 2020 stala oficiálnym distribútorom produktov Brother na Slovensku. V eD SHOPe tak pribudlo viac ako 500 produktov a zariadení pre informačné a komunikačné technológie. Čtěte více

HP pomáhá partnerům a zákazníkům zvládnout problémy související s COVID-19

7. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Kromě různých možností financování pro koncové zákazníky bude HP nabízet krátkodobé pobídky (dle specifik jednotlivých trhů), které pomohou prodejním partnerům řešit rozmanité potřeby a vypořádat se s obtížemi v oblasti provozu a financí, vzniklými kvůli epidemii COVID-19. Nabídky se budou lišit podle geografické polohy a závisejí na způsobilosti partnera. Čtěte více