Adastra změnila své logo i vizuální identitu

11. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Konzultační společnost Adastra po řadě akvizic a rozšíření nabídky v oblasti digitální transformace firem změnila vizuální identitu a logo. Cílem je zjednodušení komunikace a jednoznačná rozpoznatelnost a čitelnost zaměření firmy.

Autorem nové vizuální identity je kreativní agentura Proboston Creative, která je součástí Adastra Group. Primárním prvkem nové identity je logo symbolizující růst, se kterým Adastra zákazníkům pomáhá.

„Data jsou krví moderního světa a z čistě datové firmy jsme se vyvinuli v jednoho z nejvýznamnějších hráčů na IT trhu se specializací na digitální transformaci. Ovládáme všechny složité nástroje, abychom klientům zjednodušili cestu do budoucnosti. A nový kabát jen odráží přeměny uvnitř Adastry. S tím, jak se zvětšuje rozsah řešení, která nabízíme, hledáme způsoby, jak je jednodušeji komunikovat našim klientům,“ uvedl Pavel Kysela, generální ředitel skupiny Adastra v ČR.

Agentuře Proboston Creative se podle Iva Marečka, ředitele marketingu Adastra ČR, podařilo do nové vizuální identity promítnout hodnoty, na nichž Adastra stojí. „Očekáváme, že nový systém vizuální komunikace nám v budoucnu pomůže komunikovat naše řešení ještě jednodušeji a atraktivněji,“ řekl Mareček.

Po nasazení a využití v Česku začnou nové logo, firemní identitu i podobu webu využívat v průběhu léta i další pobočky skupiny Adastra Group po celém světě.

Změny se dočkal také web Adastry, na kterém lze nyní nalézt konkrétní inspiraci pro digitální řešení napříč odvětvími. Z původního zaměření na zpracování dat, jejich analýzu a budování datových skladů se kompetence Adastry postupně rozšířily na oblasti internetu věcí, big dat, umělou inteligenci nebo vývoj aplikací včetně mobilních. Dnes tak společnost pokrývá celkovou nabídku služeb pro komplexní digitalizaci firemních systémů a procesů.

Podobné články

Oracle rozšiřuje svůj ekosystém a zjednodušuje prodej softwaru třetích stran

20. 9. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Oracle)
Společnost Oracle oznámila, že její obchod Cloud Marketplace podporuje účtování spotřebovaného softwaru třetích stran. Zákazníci nyní mohou kromě pořízení licence od samotných dodavatelů softwaru využít na spotřebu podnikových aplikací a řešení také univerzální kredity Oracle. Čtěte více

Aricoma znovu nakupuje. Získala Cloud4com

18. 9. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Aricoma Group)
Aricoma Group, která patří do skupiny KKCG podnikatele Karla Komárka, prostřednictvím své dceřiné společnosti AUTOCONT koupila 100% podíl ve firmě Cloud4com, která je jedním z největších nezávislých poskytovatelů cloudové infrastruktury v České republice. Čtěte více

Rozvoj umělé inteligence zvyšuje důraz na vzdělávání zaměstnanců

18. 9. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Lídři českých firem jsou oproti kolegům z jiných zemí více skeptičtí k pozitivnímu dopadu umělé inteligence. Zatímco ve světě je o pozitivním dopadu AI přesvědčeno 60 % šéfů firem, v Česku si to myslí pouze 51 %, což je třetí nejnižší výsledek. Čtěte více

Ransomware stále více cílí na výrobní odvětví

12. 9. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Acronis)
Podle společnosti Acronis se stále častější obětí ransomwarových útoků stávají výrobní firmy. Dle aktuální studie společnosti Ponemon jsou průměrné náklady na stojící výrobní linku 22 000 USD každou hodinu. V případě zašifrování dat ransomwarem proto řada výrobních firem pod tlakem zvažuje i variantu zaplacení výkupného. Čtěte více