Adastra změnila své logo i vizuální identitu

11. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Konzultační společnost Adastra po řadě akvizic a rozšíření nabídky v oblasti digitální transformace firem změnila vizuální identitu a logo. Cílem je zjednodušení komunikace a jednoznačná rozpoznatelnost a čitelnost zaměření firmy.

Autorem nové vizuální identity je kreativní agentura Proboston Creative, která je součástí Adastra Group. Primárním prvkem nové identity je logo symbolizující růst, se kterým Adastra zákazníkům pomáhá.

„Data jsou krví moderního světa a z čistě datové firmy jsme se vyvinuli v jednoho z nejvýznamnějších hráčů na IT trhu se specializací na digitální transformaci. Ovládáme všechny složité nástroje, abychom klientům zjednodušili cestu do budoucnosti. A nový kabát jen odráží přeměny uvnitř Adastry. S tím, jak se zvětšuje rozsah řešení, která nabízíme, hledáme způsoby, jak je jednodušeji komunikovat našim klientům,“ uvedl Pavel Kysela, generální ředitel skupiny Adastra v ČR.

Agentuře Proboston Creative se podle Iva Marečka, ředitele marketingu Adastra ČR, podařilo do nové vizuální identity promítnout hodnoty, na nichž Adastra stojí. „Očekáváme, že nový systém vizuální komunikace nám v budoucnu pomůže komunikovat naše řešení ještě jednodušeji a atraktivněji,“ řekl Mareček.

Po nasazení a využití v Česku začnou nové logo, firemní identitu i podobu webu využívat v průběhu léta i další pobočky skupiny Adastra Group po celém světě.

Změny se dočkal také web Adastry, na kterém lze nyní nalézt konkrétní inspiraci pro digitální řešení napříč odvětvími. Z původního zaměření na zpracování dat, jejich analýzu a budování datových skladů se kompetence Adastry postupně rozšířily na oblasti internetu věcí, big dat, umělou inteligenci nebo vývoj aplikací včetně mobilních. Dnes tak společnost pokrývá celkovou nabídku služeb pro komplexní digitalizaci firemních systémů a procesů.

Podobné články

Slovenská ABC Data sa premenovala na ALSO SLOVAKIA

20. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: ABC Data)
Na základe akvizície spoločnosti ABC Data, ktorá prebehla 1. júla 2019, sa slovenská pobočka stala súčasťou ALSO Group, švajčiarskeho holdingu a významného európskeho poskytovateľa technológií pôsobiaceho v 23 krajinách Európy. Prevzatie je ďalším krokom vychádzajúcim zo stratégie ALSO Group, ktorá sa usiluje o posilnenie pozície na východorópskom trhu s odhadovaným potenciálom 30 miliárd eur. Čtěte více

Cisco představilo novinky z oblasti bezpečnosti, sítí i komunikace

15. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco systems)
Mezi novinky patří Talos Incident Response – ucelený soubor aktivních a reaktivních služeb, které pomáhají připravit se na možný kybernetický útok, reagovat na něj a následně obnovit provoz. Dále sem patří inovace v portfoliu nástrojů pro spolupráci nebo nové produkty z rodiny Meraki tvořící jednoduchou, bezpečnou a inteligentní platformu pro budování a správu sítí pro digitální podniky. Čtěte více

Tech Data změní majitele a stáhne se z burzy

14. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Tech Data, CRN)
Fondy Apollo Global Management se stanou novým majitelem americké distribuční společnosti Tech Data, která působí i na českém a slovenském trhu. Firmu vykoupí za více než pět miliard amerických dolarů a následně dojde k jejímu stažení z burzy. Čtěte více

Lenovo rozšířilo partnerský program pro segment data center a serverů

14. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lenovo)
Společnost Lenovo představila doplňující partnerský program pro oblast DCG s názvem Lenovo ELEVATE. Program s jednoduchým systémem zpětných rabatů se zaměřuje především na nové partnery, kteří by rádi zahájili spolupráci v oblasti prodeje serverů, úložišť a dalších řešení pro datová centra. Čtěte více