Adastra změnila své logo i vizuální identitu

11. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Konzultační společnost Adastra po řadě akvizic a rozšíření nabídky v oblasti digitální transformace firem změnila vizuální identitu a logo. Cílem je zjednodušení komunikace a jednoznačná rozpoznatelnost a čitelnost zaměření firmy.

Autorem nové vizuální identity je kreativní agentura Proboston Creative, která je součástí Adastra Group. Primárním prvkem nové identity je logo symbolizující růst, se kterým Adastra zákazníkům pomáhá.

„Data jsou krví moderního světa a z čistě datové firmy jsme se vyvinuli v jednoho z nejvýznamnějších hráčů na IT trhu se specializací na digitální transformaci. Ovládáme všechny složité nástroje, abychom klientům zjednodušili cestu do budoucnosti. A nový kabát jen odráží přeměny uvnitř Adastry. S tím, jak se zvětšuje rozsah řešení, která nabízíme, hledáme způsoby, jak je jednodušeji komunikovat našim klientům,“ uvedl Pavel Kysela, generální ředitel skupiny Adastra v ČR.

Agentuře Proboston Creative se podle Iva Marečka, ředitele marketingu Adastra ČR, podařilo do nové vizuální identity promítnout hodnoty, na nichž Adastra stojí. „Očekáváme, že nový systém vizuální komunikace nám v budoucnu pomůže komunikovat naše řešení ještě jednodušeji a atraktivněji,“ řekl Mareček.

Po nasazení a využití v Česku začnou nové logo, firemní identitu i podobu webu využívat v průběhu léta i další pobočky skupiny Adastra Group po celém světě.

Změny se dočkal také web Adastry, na kterém lze nyní nalézt konkrétní inspiraci pro digitální řešení napříč odvětvími. Z původního zaměření na zpracování dat, jejich analýzu a budování datových skladů se kompetence Adastry postupně rozšířily na oblasti internetu věcí, big dat, umělou inteligenci nebo vývoj aplikací včetně mobilních. Dnes tak společnost pokrývá celkovou nabídku služeb pro komplexní digitalizaci firemních systémů a procesů.

Podobné články

Tech Data je soukromou společností

13. 7. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Tech Data Distribution)
Apollo Global Management uzavřelo akvizici globální distribuční společnosti Tech Data. Apollo má za sebou již spolupráci s jinými technologickými společnostmi s cílem pomoci jim růst a prosperovat. Totožný zůstává také závazek být důvěryhodným distribučním partnerem předních světových IT a technologických společností. Čtěte více

Intel představil detaily k připravovanému Thunderbolt 4. Co vám přinese?

13. 7. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Intel)
S blížícím se nástupem nového rozhraní se konečně dovídáme také detailnější informace. Nová generace rozhraní Thunderbolt bude vycházet ze svého předchůdce, ale přinese celou řadu zajímavých vylepšení. Čtěte více

Gartner: Dodavatelské řetězce opouštějí Čínu

13. 7. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Gartner)
Průzkum, který uskutečnila společnost Gartner mezi 260 lídry z oblasti dodavatelských řetězců během února a března 2020, ukázal, že 33 % přesunulo své sourcingové a výrobní aktivity mimo Čínu, nebo tak plánuje učinit během příštích dvou až tří let. Průzkum ukazuje, že pandemie koronaviru je jen jedním z otřesů, které dopadly na globální dodavatelské řetězce. Čtěte více

SWS u Dell Technologies obhájila titul Client distributora roku

10. 7. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: SWS)
Již poněkolikáté v historii distribuce produktů Dell EMC získala SWS při vyhlašování Partner Awards 2020 ocenění Client Distributor of the Year 2019. Čtěte více