Adastra změnila své logo i vizuální identitu

11. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Adastra)
Konzultační společnost Adastra po řadě akvizic a rozšíření nabídky v oblasti digitální transformace firem změnila vizuální identitu a logo. Cílem je zjednodušení komunikace a jednoznačná rozpoznatelnost a čitelnost zaměření firmy.

Autorem nové vizuální identity je kreativní agentura Proboston Creative, která je součástí Adastra Group. Primárním prvkem nové identity je logo symbolizující růst, se kterým Adastra zákazníkům pomáhá.

„Data jsou krví moderního světa a z čistě datové firmy jsme se vyvinuli v jednoho z nejvýznamnějších hráčů na IT trhu se specializací na digitální transformaci. Ovládáme všechny složité nástroje, abychom klientům zjednodušili cestu do budoucnosti. A nový kabát jen odráží přeměny uvnitř Adastry. S tím, jak se zvětšuje rozsah řešení, která nabízíme, hledáme způsoby, jak je jednodušeji komunikovat našim klientům,“ uvedl Pavel Kysela, generální ředitel skupiny Adastra v ČR.

Agentuře Proboston Creative se podle Iva Marečka, ředitele marketingu Adastra ČR, podařilo do nové vizuální identity promítnout hodnoty, na nichž Adastra stojí. „Očekáváme, že nový systém vizuální komunikace nám v budoucnu pomůže komunikovat naše řešení ještě jednodušeji a atraktivněji,“ řekl Mareček.

Po nasazení a využití v Česku začnou nové logo, firemní identitu i podobu webu využívat v průběhu léta i další pobočky skupiny Adastra Group po celém světě.

Změny se dočkal také web Adastry, na kterém lze nyní nalézt konkrétní inspiraci pro digitální řešení napříč odvětvími. Z původního zaměření na zpracování dat, jejich analýzu a budování datových skladů se kompetence Adastry postupně rozšířily na oblasti internetu věcí, big dat, umělou inteligenci nebo vývoj aplikací včetně mobilních. Dnes tak společnost pokrývá celkovou nabídku služeb pro komplexní digitalizaci firemních systémů a procesů.

Podobné články

VMware kupuje Avi Networks

17. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: VMware )
VMware oznámil úmysl převzít poskytovatele multicloudových aplikačních služeb Avi Networks. Řešení Avi Networks využívají stovky globálních společností včetně největších světových finančních institucí, médií a technologických firem z žebříčku Fortune 500. Její technologie umožní VMwaru přenést principy veřejného cloudu do celého datového centra. Čtěte více

Firmy nemají zdroje na ochranu před budoucími kybernetickými hrozbami

15. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Sophos)
Globální průzkum společnosti Sophos potvrdil, že IT manažeři čelí ze všech stran záplavě kybernetických útoků a nemají prostor na ochranu před budoucími hrozbami. Čtěte více

TCL se stává druhým největším světovým výrobcem televizí

12. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Společnost TCL za rok 2018 vyrobila a expedovala více než 28 milionů LCD televizních přijímačů, což jí zajistilo druhé místo mezi výrobci televizí, označení „Global Top 2 TV Corporation“ a tržní podíl 10,9 %. Čtěte více

Do Evropy přicházejí první notebooky značky dynabook

11. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: dynabook (Toshiba))
Společnost Dynabook při příležitosti oslav „dynabook Day“ představila nové notebooky Portégé X30-F a Tecra X40-F. Jde o první zařízení představená v Evropě pod značkou dynabook po rebrandingu počítačové divize společnosti Toshiba v dubnu letošního roku. Čtěte více