Acer ve znamení doteků

5. 9. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Acer)
Acer představil nové řady produktů pro nadcházející sezonu. Patří mezi ně dvě řady konvertibilních notebooků Aspire R, dvě řady zařízení 2 v 1 Aspire Switch nebo tři řady tabletů Iconia a telefony Liquid. Společnost razí heslo A Touch More Connected.

Výkon společnosti Acer v posledním čtvrtletí se pozitivně projevil na jejím obratu a ukázal, že je Acer na dobré cestě k návratu k růstu a ziskovosti. Acer se nyní zaměřuje na prosazování kvality v širokém sortimentu produktů a přináší uživatelům zařízení s výjimečnou hodnotou ve všech cenových kategoriích.

A Touch More úspěchy

Od začátku roku se Aceru podařilo změnit od pouhého dodavatele hardwaru v ICT společnost nabízející hardware, služby a řešení z jednoho zdroje. A výsledky mluví samy za sebe: V posledních dvou čtvrtletích zaznamenala společnost Acer silný nárůst podílu na trhu a úspěšně se stabilizovala.

„Zaměřili jsme se na okamžitá rozhodnutí, která byla zapotřebí k transformaci společnosti,“ řekl Jason Chen, generální ředitel a prezident společnosti Acer. „V současnosti nabízíme široké portfolio zařízení s úhlopříčkami displejů od 1" do 100" a s kvalitními službami, vše přitom za přijatelné ceny.“

Jedním z důvodů tohoto pozitivního vývoje je přizpůsobení se zákazníkům a uživatelům a schopnost zjednodušit priority, nastavit správný základ a dosáhnout těch nejlepších výsledků, zejména v designu a v možnosti výběru produktů. Hlavním cílem společnosti je poskytnou nejlepší výběr produktů a nejvyšší kvalitu a přidanou hodnotu pro každého ve všech cenových kategoriích. V podstatě a dědictví Aceru je hluboce zakořeněno uspokojení potřeb uživatelů.

Chen dodal, „Tím, že znovuobjevil svou podstatu, poskytl Acer lidem produkty, které přispívají k lepšímu, propojenému světu. Zejména budeme-li i nadále uvádět na trh naše zařízení 2 v 1 a rozšiřovat své podnikání v oblasti smartphonů.“

A Touch More Connected

Zahajovací akce IFA 2014 proběhla pod heslem A Touch More Connected, které se pro Acer stalo trvalým motivem jeho přeměny.

Lidé touží po spojení. Zůstat v kontaktu s přáteli, členy rodiny a kolegy je zásadní a stále jednodušší. Acer se na toto spojení zaměřil: S jeho zařízeními zůstává každý v kontaktu s lidmi, které miluje, a to rychleji a jednodušeji. V roce 2014 klade společnost Acer velký důraz na cloudovou službu BYOC (Build Your Own Cloud), která umožňuje jednotlivcům a organizacím bezpečně spravovat svůj propojený svět. BYOC toho umožňuje mnoho, ne jen něco, aby si uživatelé mohli vychutnat všechny výhody technologie a zvýšit kvalitu svého života.

Heslo A Touch More Connected je také nejnovější vyjádření z marketingové kampaně A Touch More, která byla zahájena na veletrhu IFA, aby podnítila nadšení mezi koncovými uživateli a partnery. Tím, že se zaměřuje na moderní průzkumníky a spotřebitele, kterým záleží na stylu a designu, se kampaň soustřeďuje na zdůraznění inovací v technologiích dotykové obrazovky, konstrukcích zařízení a ovládání dotyky způsobem, jakým lidé zařízení skutečně používají. Kampaň se zaměří zejména na vlajkové lodě v podobě značek Acer Aspire a Iconia, na celou škálu dotykových notebooků, konvertiblů, zařízení 2 v 1 a tabletů.

A Touch More pro každého

Žijeme v době nových technologií a nových podob zařízení, které zlepšují a usnadňují lidem život. Z tohoto důvodu se společnost Acer snaží prolomit bariéry mezi lidmi a technikou a zpřístupnit své produkty pro každého. Být centrem zájmu spotřebitelů bylo vždy součástí podstaty Aceru a pokračování v tomto dědictví je jasně vidět i na veletrhu IFA 2014.

Nové produkty od Aceru se zaměřují na mnoho potřeb uživatelů. Nové notebooky Aspire V Nitro včetně modelů Black Edition, jsou výkonnými a elegantními stroji pro ty, kdo si chtějí vychutnat čistokrevnou zábavu a využít svou kreativitu. Řady Aspire R a Aspire Switch s více režimy používání přinášejí lidem lepší životy při práci i zábavě.

Acer má také nové tablety, mezi které patří tři modely: Iconia Tab 8 W, 8" Windows 8.1 tablet pro produktivní práci na cestách; Iconia Tab 10, 10" tablet pro ty, kdo pro zábavu upřednostňují větší displej a Iconia One 8, nový 8" model pro ty, kdo chtějí lehký a přenosný tablet, jenž je vhodný pro dynamickou multimediální zábavu všude, kam se vydají. Představen byl i smartphone Liquid Z500, který je určen pro uživatele hledající cenově dostupné zařízení s nejmodernějšími technologiemi.

Štítky: 

Podobné články

Microsoft představil „firemní“ edice počítačů Surface Pro 10 a Surface Laptop 6

9. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Microsoft představil své první počítače řady Surface s umělou inteligencí určené pro firemní segment: Surface Pro 10 for Business a Surface Laptop 6 for Business. Novinky disponují vlastnostmi a funkcemi důležitými pro firemní zákazníky, jako jsou adekvátní výkon, dlouhá výdrž baterie, široká konektivita, spolehlivé zabezpečení nebo odolné antireflexní displeje. Čtěte více

Nová aktualizace uživatelského rozhraní One UI 6.1 rozšiřuje technologii Galaxy AI do dalších zařízení

5. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Společnost Samsung nasazuje umělou inteligenci Galaxy AI do většího počtu zařízení prostřednictvím aktualizovaného uživatelského rozhraní One UI 6.1. Mobilní umělá inteligence se tak dostane k podstatně většímu počtu uživatelů – od konce března ji budou moci postupně využít i majitelé telefonů řady Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 a tabletů řady Tab S9. Čtěte více
Panasonic Toughbook G2mk2

Panasonic: odolné tablety Toughbook G2 a 33mk3

17. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Panasonic)
Společnost Panasonic Connect představila inovované verze svých odnímatelných odolných tabletů. Jak 10,1" model G2mk2, tak 12" model 33mk3 přinášejí vysokou odolnost, dlouhou výdrž, široké možnosti přizpůsobení, bohatou konektivitu a vyvážený výkon, díky kterým je terénní pracovníci ocení bez ohledu na pracovní úkol, aplikaci nebo prostředí. Čtěte více

Tablety v roce 2024: Mají stále co nabídnout?

5. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Trend je neúprosný. Tablety se prodávají stále hůř. Vloni jejich prodej klesl o desítky procent. Drtí je jak konkurence ze strany chytrých telefonů a notebooků, tak i nasycení trhu a prodlužující se životní cyklus zařízení. I přesto jde o segment, který bude ještě nějakou dobu schopný ospravedlnit svou existenci. Navíc se očekává brzký příchod inovovaných iPadů Pro od Applu... Čtěte více