Trust: VR brýle Exos 3D

23. 7. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Trust)
Společnost Trust uvedla na trh univerzální brýle pro virtuální realitu Exos 3D kompatibilní s mobilními telefony s úhlopříčkou do 6".

Trust Exos 3D jsou vyvedeny v typickém designu brýlí pro virtuální realitu. Box černé barvy disponuje polstrováním, nastavitelnými pásky na hlavu a slidery ovládajícími vzdálenost čoček od sebe a ohniskovou vzdálenost. První zmíněná funkce umožňuje nastavení dle vzdálenosti očí uživatele, druhá zaostřuje obraz.

Novinka je kompatibilní se všemi chytrými telefony velikosti 3,5 - 6 palců. Telefon se umisťuje do držáku v otevíratelné přední části. Po bocích jsou otvory pro průchod případných kabelů pro nabíjení mobilního telefonu či vývod zvuku.

Odnímatelný kryt umožňuje vstup do rozšířené reality pomocí AR aplikací a her. Výrobce pamatoval také na odlišné rozmístění tlačítek telefonů od různých výrobců a dodává v balení šest pěnových nalepovacích podložek pro zamezení jejich nechtěného zmáčknutí.

Trust Exos 3D umožňují sledovat videa ve 3D a ve 360° perspektivě na YouTube a dalších platformách a zahrát si více než sto her, které jsou dostupné v obchodech Apple App Store a Google Play.

Produktový list výrobku z katalogu Icecat: 

Vybraný sortiment

Distribuce ČR: 
Askon
Štítky: 

Podobné články

Trh s rozšířenou a virtuální realitou v 1. čtvrtletí vzrostl o 18 %

26. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celosvětový trh s náhlavními soupravami pro rozšířenou a virtuální realitu zaznamenal podle společnosti IDC v prvním čtvrtletí letošního roku výrazné oživení a meziročně vzrostl o 18,1 %. V čele tohoto oživení stála společnost Meta, která získala 50,8 % trhu. Čtěte více

Výdaje na AR/VR v regionu EMEA do roku 2029 dosáhnou 8,4 miliardy dolarů

29. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Výdaje na rozšířenou a virtuální realitu v regionu EMEA podle IDC do roku 2029 dosáhnou 8,4 miliardy dolarů, což představuje 16% pětiletou složenou roční míru růstu (CAGR). Očekává se, že po celé sledované období budou dominantní tržní silou spotřebitelé. Díky rostoucí poptávce po náhlavních soupravách by však mělo růst také využívání AR/VR řešení v podnicích. Čtěte více

IDC očekává zastavení růstu AR a VR headsetů

9. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Podle nejnovějších informací společnosti IDC vzrostly celosvětové prodeje náhlavních souprav pro rozšířenou a virtuální realitu v roce 2024 o 10 %. Uvedení nových produktů od stávajících hráčů i vstup několika nových firem do tohoto segmentu pomohlo trhu po dvou letech poklesu opět k růstu. Letos však nejspíš bude opět o něco hůř… Čtěte více

Meta nastavuje v oblasti AR/VR laťku, ale konkurence se teprve formuje

23. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Po dvou čtvrtletích poklesu se celosvětové dodávky náhlavních souprav pro rozšířenou a virtuální realitu vrátily k růstu. Objem jejich prodeje ve třetím čtvrtletí roku 2024 podle IDC vzrostl o 12,8 %. Růst byl z velké části tažen primárně společností Meta. Čtěte více