Produkty a služby Českých Radiokomunikací i u partnerů

27. 1. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: České Radiokomunikace)
Prostřednictvím partnerů budou nabízeny především služby a produkty v oblasti cloudu a datových center. Mezi partnery se zařadí prodejci hardwaru a softwaru, služeb, distributoři, poradenské společnosti, nezávislí dodavatelé softwaru nebo systémoví integrátoři.

Prodej produktů ČRa prostřednictvím partnerů startuje na začátku roku 2016 a je reakcí na zvyšující se požadavky klientů. Jeho cílem je vyhovět požadavkům stále rostoucího počtu klientů a nabídnout jim i další doprovodné služby nad rámec dosavadního portfolia ČRa.

ČRa zaznamenaly v posledních letech rostoucí zájem o využívání cloudu mezi českými firmami. Služby komerčních datových center se staly dostupnějšími mnohem většímu počtu společností, než tomu bylo v minulosti. Cílem spuštění partnerského prodeje je, aby ČRa dokázaly zpřístupnit produkty novým zákazníkům a nabídnout i další doplňkové služby ve spolupráci s partnery.

„Díky partnerskému prodeji budeme schopni nabídnout naše služby mnohem širšímu okruhu zákazníků a zároveň se budeme moci zaměřit na profesionální poradenství a propracovaná technická řešení, která připravujeme každému zákazníkovi individuálně. Kromě nového prodejního kanálu letos chystáme i novinku v podobě online kompetenčního centra, které by mělo shrnovat všechny důležité informace o tom, jak řešit interní IT prostřednictvím cloudu nebo datových center,“ vysvětlil Petr Sichrovský, obchodní ředitel ČRa.   

Spolupráce s partnery bude obsahovat jak přeprodej či zprostředkování obchodu, tak i možnost kombinace produktů a služeb ČRa s vlastními službami partnerů. ČRa budou hledat další potenciální zájemce o partnerství, kteří by svým zákazníkům mohli nabízet prostředí nejmodernějšího datového centra a nejvýkonnějšího infrastrukturního cloudu v CR. Obraty obchodů v oblasti ICT v ČRa rychle rostou, v uplynulých letech zaznamenaly ČRa nárůst v oblasti cloudu a datových služeb o 400 %.

Podobné články

Petr Ondráš, manažer komerční divize společnosti ASUS pro ČR a SR

Petr Ondráš: ASUS je značka, která chce s partnery skutečně růst

29. 9. 2025. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
ASUS už dávno není jen značka pro koncové uživatele – podle Petra Ondráše, šéfa komerční divize společnosti ASUS pro Českou republiku a Slovensko, dnes společnost nabízí kompletní portfolio pro školy, firmy i veřejnou správu a otevírá resellerům nové příležitosti v éře AI a digitalizace. V rozhovoru Petr Ondráš prozradil více o trendech i o výhodách partnerské spolupráce. Čtěte více

HP pokračuje v sázení stromů: Společně s partnery u Prahy vysadila 300 nových keřů

23. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Společnost HP se svými obchodními partnery již potřetí uspořádala ekologickou iniciativu zaměřenou na podporu udržitelnosti a posílení pozitivního vlivu firem na životní prostředí. Dobrovolníci tak i díky globálnímu programu HP Amplify Impact 14. října 2025 v obci Jeneč u Prahy vysadili 300 keřů. Čtěte více

Tři čtvrtiny partnerů považují AI za klíčovou technologii

7. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD SYNNEX)
Tři čtvrtiny partnerů považují dle průzkumu společnosti TD SYNNEX umělou inteligenci za klíčovou technologii pro svoji budoucnost. AI se tak stává nezbytnou pro úspěch mezi konkurencí a zároveň katalyzátorem pro vznik nových inovativních produktů a služeb. Čtěte více

TD SYNNEX otevře Destination AI laby i pro partnery z Česka

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TD SYNNEX)
Společnost TD SYNNEX letos v Evropě otevře tři specializované Destination AI laboratoře. Ve spolupráci s firmami Dell a NVIDIA umožní partnerům přístup k nejmodernějším AI technologiím. První dvě laboratoře budou od podzimu dostupné ve Francii a také v německém Mnichově. Koncem roku TD SYNNEX otevře také AI lab v Londýně. Čtěte více