Lenovo spustilo kampaň k příležitosti sta milionů prodaných ThinkPadů

23. 7. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lenovo)
Společnost Lenovo u příležitosti sta milionů prodaných notebooků ThinkPad spustila novou kampaň s mottem „Sto milionů příběhů. Jeden společník.“. Notebooky značky ThinkPad se za více než dvě dekády své existence proslavily svou spolehlivostí a odolností i v náročných podmínkách. Cílem kampaně je poukázat na to, co všechno notebooky dokážou, prostřednictvím příběhů profesionálů z nejrůznějších oborů lidské činnosti.

 „Hranice sta milionů prodaných notebooků ThinkPad pro nás není jen pouhým ekonomickým výsledkem. Uvědomujeme si, že za každým z těchto zařízení stojí také lidské příběhy, které se odrážejí v naší nové kampani,“ řekla Lucie Hajdová, marketingová manažerka společnosti Lenovo. „Notebooky ThinkPad umožňují lidem na celém světě uskutečnit jejich sny a posouvat hranice v jejich oborech. Pro naši kampaň jsme proto vybrali příběhy ze života skutečných profesionálů, kteří na cestě za svými ambicemi dokázali svému okolí i světu, že hranice možností leží ještě o kus dál, než se zdálo,“ dodala Lucie Hajdová.

Notebooky ThinkPad jsou na světovém i českém trhu tradiční značkou, která  spojuje odolnost a spolehlivost umožňující efektivně pracovat i v náročných podmínkách. Tyto vlastnosti prokázala zařízení ThinkPad také v testování podle armádních specifikací MIL-SPEC.

Kampaň s názvem „Sto milionů příběhů. Jeden společník.“ má za cíl představit nejen historii a úspěchy této značky, ale také příběhy a každodenní život jednotlivých expertů z mnoha oblastí. A nezáleží na tom, zda jde o podnikatele, architekty, umělce, sportovce či jiné profesionály.

Podobné články

Celosvětový prodej PC ve třetím čtvrtletí stoupl o 8,2 %

22. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Gartner)
Celosvětové dodávky počítačů podle Gartneru dosáhly ve třetím čtvrtletí roku 2025 více než 69 milionů kusů, což představuje nárůst o 8,2 % oproti třetímu čtvrtletí roku 2024. Celkový růst byl poháněný primárně upgrady počítačů na Windows 11. Čtěte více

Prodej počítačů ve třetím čtvrtletí 2025 vzrost téměř o 10 %

13. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
V souladu s prognózou IDC výsledky prodeje PC za třetí čtvrtletí letošního roku potvrdily pokračující dynamiku a pokračující stabilní obnovu starších PC. Podle předběžných výsledků se ve sledovaném období prodalo 75,8 milionu PC, což představuje meziroční nárůst o 9,4 %. Z globálního hlediska tak trh vykázal stabilní poptávku, a to navzdory stagnaci v Severní Americe. Čtěte více
Petr Ondráš, manažer komerční divize společnosti ASUS pro ČR a SR

Petr Ondráš: ASUS je značka, která chce s partnery skutečně růst

29. 9. 2025. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
ASUS už dávno není jen značka pro koncové uživatele – podle Petra Ondráše, šéfa komerční divize společnosti ASUS pro Českou republiku a Slovensko, dnes společnost nabízí kompletní portfolio pro školy, firmy i veřejnou správu a otevírá resellerům nové příležitosti v éře AI a digitalizace. V rozhovoru Petr Ondráš prozradil více o trendech i o výhodách partnerské spolupráce. Čtěte více

IDC navzdory americkým clům vylepšilo prognózu prodeje PC

9. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Na základě výsledků z prvního čtvrtletí letošního roku zvýšila společnost IDC prognózu prodeje osobních počítačů v letošním roce. Celosvětově by se tak mělo podle nejnovějších odhadů v roce 2025 prodat 274 milionů PC, což představuje meziroční nárůst o 4,1 %. Čtěte více