CZC.cz přibyli zákazníci a zvýšily se tržby

25. 7. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: CZC.cz)
V meziročním srovnání stouply CZC.cz tržby i počet zákazníků. Značka expanduje do regionálních a okresních měst, za což může i zvyšující se zájem o osobní odběr zboží. Zákazníci nejvíce kupují notebooky, PC sestavy, mobilní telefony a tablety.

V meziročním srovnání stouply CZC.cz tržby i počet zákazníků. Značka expanduje do regionálních a okresních měst, za což může i zvyšující se zájem o osobní odběr zboží. Zákazníci nejvíce kupují notebooky, PC sestavy, mobilní telefony a tablety.

Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz zaznamenal meziroční růst ve všech oblastech. Ukázalo se, že zákazníci oceňují především množství technologických novinek v e-shopu a možnost si zboží vyzvednout zdarma na každé pobočce CZC.cz.

Při porovnání prvních dvou čtvrtletí roku 2011 a 2012 zaznamenala společnost CZC.cz také růst tržeb. „Tržby CZC.cz stouply o 30 % a na jejich růstu se z tradičně nejsilnějších kategorií zboží nejvíce podílí notebooky, PC sestavy, mobilní telefony a tablety. Právě tablety jsou „skokanem roku,“ sdělil majitel společnosti CZC.cz Josef Matějka. Upřesnil, že letos se jich prodalo už třikrát více než za celý rok 2011.

Rychlý růst prodeje zaznamenal e-shop CZC.cz také v poměrně nedávno zařazené kategorie zboží: televize, satelitní technika a audio vybavení. Naopak stagnaci zažívá na celém trhu prodej komponent a ani v CZC.cz tomu není jinak.

Stoupá také množství objednávek a počet registrovaných zákazníků. „Například při porovnání množství faktur od nově registrovaných zákazníků v loňském červnu a letos, vidíme nárůst skoro o 60 %. Z nových zákazníků máme radost a snažíme se o ně pečovat nejlépe, jak to jde,“ uvedl Josef Matějka.

Jedním z důvodů přílivu zákazníků je možnost si objednané zboží vyzvednou zdarma na jedné ze 14 poboček CZC.cz. Cílem firmy je pobočka v každém okresním městě, a tento cíl chce společnost naplnit i díky novému franšízovému modelu CZC.cz partner.

Štítky: 

Podobné články

CZC jako e-shop končí, po transformaci se stane součástí platformy Allegro

14. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
V souvislosti se začleněním CZC do mezinárodní struktury Allegro Group prochází nyní e-shop postupnou transformací. Nejpozději od konce září bude obchod dostupný již jen výhradně na platformě Allegro. Nový majitel však slibuje, že ostatní dlouhodobé charakteristické rysy tohoto obchodu bude i nadále rozvíjet a podporovat. Čtěte více

63 % Čechů nakupujících na e-shopech pro osobní účely stále používá stolní počítač

5. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Popularita a aktuální cenová dostupnost notebooků by mohla vyvolat dojem, že tradiční stolní počítače jsou už několik let otázkou minulosti. Skutečnost je však jiná, téměř dvě třetiny respondentů průzkumu CZC používají pro své osobní účely stále nepřenosné řešení. Čtěte více

Chytré náramky jsou přežitkem, Češi si rádi připlatí za sofistikovanější hodinky

27. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Chytré hodinky letos definitivně přebraly trh fitness náramků. Z letošních prodejů je navíc zřejmé, že jsou Češi v této kategorii poměrně nároční zákazníci a ocení kvalitu a pokročilé funkce. Čtěte více

Češi a nakupování vánočních dárků podle CZC.CZ

7. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Největší nákupní horečka právě začala, protože Češi nemají ještě nakoupeno na Vánoce. Tedy aspoň více než polovina z nich. Podle průzkumu CZC.CZ bude mezi dárky letos hodně elektroniky, nejčastěji pak mobilní telefony, chytré hodinky, sluchátka a herní příslušenství. Čtěte více