eD system je oficiálním distributorem televizorů Hisense

29. 3. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD system)
IT distributor eD system rozšířil svou nabídku o produkty z kategorie televizorů značky Hisense. Na oficiální distribuci pro český i slovenský trh se společnosti dohodly v únoru.

Nabídka distributora eD system se počátkem února rozšířila o produkty z portfolia televizorů Hisense. „Jde o velmi zajímavou značku, která je aktuálně na vzestupu televizního trhu. Díky široké nabídce úhlopříček, propracovaným technologiím, modernímu designu a skvělému obrazu můžeme nabídnout perfektní řešení i pro náročné uživatele,” přiblížil nabídku produktový manažer Vojtěch Vavrečka, který o značku v eD system pečuje.

Na eD shopu již v tuto chvíli čeští i slovenští zákazníci najdou kompletní nabídku televizorů Hisense. „Nejzajímavějším modelem je z mého pohledu inovativní laserová TV 100L5F-B12, která svou výbavou vyčnívá nad ostatní modely,“ přidal svůj tip produktový manažer.

Historie společnosti Hisense sahá až do roku 1969. Dnes jde o celosvětově známého výrobce plochých televizorů, spotřební elektroniky, klimatizací a domácích spotřebičů, který zaměstnává více než 80 tisíc pracovníků. Značka je čtvrtým největším výrobcem plochých chytrých televizorů na světě. „Díky patentované revoluční ULED technologii nabízí televizory Hisense dokonalý obraz. Jsou rovněž vybaveny rychlým a intuitivním operačním systémem VIDAA. Dramatický zážitek pro herní a sportovní mód zajistí nezapomenutelné okamžiky, což jenom potvrzuje fakt, že je značka hlavním sponzorem Fifa World Cup v Qataru letošního roku,“ uzavřel Vojtěch Vavrečka.

Více informací k produktům značky Hisense poskytne Vojtěch Vavrečka (+420 775 199 268, vvavrecka@edsystem.cz).

Profilová karta firmy

eD system a.s.

eD system a.s.

eD system a.s. patří mezi největší distributory IT a výpočetní techniky v České republice. Společnost se nyní výrazně uplatňuje v celém regionu Česko – Slovensko – Polsko. V současné době úspěšně expanduje i do dalších zemí EU. Portfolio nabízených produktů zahrnuje úplný sortiment IT trhu, tedy více než 500 značek nejvýznamnějších světových výrobců, přes 135 000 produktů a umožňuje odběratelům nakoupit vše potřebné "pod jednou střechou“. Společnost disponuje skladem o rozloze 20 000 m2 a špičkovým logistickým zázemím s více než 16 000 druhy produktů k okamžitému dodání.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Aplikace Philips Hue Sync TV rozšiřuje spolupráci se Samsung SmartThings a míří do ČR a SR

2. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Signify)
Již více než rok si mohou diváci propojit svůj kompatibilní Samsung televizor se svítidly Philips Hue a vytvořit si tak pohlcující atmosféru díky kombinaci interaktivního osvětlení a domácího kina. Aplikace Philips Hue Sync TV bude nově k dispozici také pro uživatele v ČR a SR. Novinkou je také možnost měsíčního předplatného. Čtěte více

EET Group se stala distributorem displejů a videostěn Leyard

14. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Skupina EET Group uzavřela strategické celoevropské partnerství se společností Leyard Europe. Leyard je světovým lídrem v oblasti řešení displejů a digital signage známých svými inovacemi a špičkovými technologiemi, které od roku 1995 stanovují průmyslové standardy kvality a výkonu. Čtěte více

Samsung vládne globálnímu trhu s televizory už 18 let v řadě

11. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Výzkumná firma Omdia ohlásila, že Samsung v roce 2023 dosáhl na globálním trhu s televizory podílu 30,1 % a díky tomu si upevnil pozici světové jedničky, kterou drží už od roku 2006. Za úspěchem stojí zejména strategická orientace na kvalitnější televizory s větší úhlopříčkou, kde bodují modely Samsung s technologií QLED a OLED. Čtěte více

TCL je již druhým rokem po sobě druhým největším výrobcem TV

29. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Značka TCL Electronics byla společností Omdia, která se zabývá průzkumem trhu, opět uznána za Global Top 2 TV Brand. TCL v roce 2023 dodala na trh více než 25 milionu televizorů, což představuje 12,5% podíl na trhu. Čtěte více