Zprávy
Infografika: České firmy u zálohování nejvíce zajímá spolehlivost, rychlost a velikost
Z průzkumu společnosti Acronis vyplývá, že v souvislosti se zálohováním kritických podnikových dat je pro české podniky nejdůležitějším atributem zálohovacího řešení jistota obnovy dat. Nejčastěji pak řeší zálohování fyzických serverů a virtualizovaných VMware strojů.
Přečíst celý článekAirLive: IP kamera Smart Cube 300W
Bezdrátová IP kamera AirLive SmartCube 300W s rozlišením 3 Mpx je vybavena různými chytrými funkcemi, jako je například počítání zákazníků v obchodech nebo měření teploty a vlhkosti prostředí. Díky režimu DoorCam s řiditelnou obousměrnou zvukovou signalizací je vhodná i pro řízení prodejen nebo hlídání domů.
Přečíst celý článekModerní technologie na českých radnicích
Jaké jsou postoje k využívání moderních technologií na radnicích a kolik měst a obcí v ČR už využívá cloudové technologie? Na tuto i řadu dalších otázek odpovídá průzkum společnosti Microsoft uskutečněný mezi zástupci 205 měst a 22 městských částí.
Přečíst celý článekZpětný odběr elektra a baterií roste
Podle nejnovějších statistik skupiny REMA, která se zabývá zpětným odběrem elektrozařízení a baterií, vzrostl sběr elektroodpadu od roku 2014 o desítky procent. Aktuálně společnost REMA Systém vysbírala více než 40 % zařízení, které již lidem neslouží. Ačkoliv se daří plnit cíl, ke kterému se Česká republika zavázala u EU s ročním předstihem, ne všechny kolektivní systémy opatření dodrží.
Přečíst celý článekThinkPad X1 Yoga: Spolehlivost nikdy nebyla tak atraktivní
ThinkPad X1 Yoga je ozdobou nové generace profesionálních zařízení z rodiny Think. S novou Yogou přichází lehké a výkonné zařízení 2 v 1, které nabízí čtyři pracovní režimy – poslouží jako klasický notebook, prezentační displej, tablet a na každém stole se bude vyjímat ve stojanovém „connect“ módu. Na první pohled zaujme nejen elegantním štíhlým tělem, ale mile překvapí také svou váhou – váží pouhých 1,27 kg.
Přečíst celý článekVirtualizace a konsolidace databází se servery Lenovo X6
Databáze jsou základem většiny podnikových systémů a jejich správný chod má vliv na celou společnost. Není výjimkou, že jsou různé databáze s rozdílnou pracovní zátěží provozovány na několika fyzických serverech. Tento systém je ukázkou neefektivního využívání zdrojů a vede nejen ke zvyšování počtu serverů, ale s tím pochopitelně souvisí rostoucí spotřeba elektrické energie, ubývající prostorová kapacita datového centra nebo komplikované řízení.
Přečíst celý článekZměnu jako příležitost vidí 93 % firem
Průzkum společnosti IFS odhalil nejvýznamnější faktory, které v současnosti narušují nebo ovlivňují činnost podniků z různých koutů světa. Dvě třetiny respondentů se shodly na tom, že mezi nejdůležitější faktory patří silný smysl pro směřování společnosti, jasné obchodní cíle a efektivní vedení.
Přečíst celý článekSáhněte si na biliony dolarů, které přináší digitální revoluce
Digitální revoluce dnes ovlivňuje celou ekonomiku a v příštích pěti letech v každém odvětví zapříčiní odchod čtyř z deseti tradičních hráčů z trhu. Společným znakem většiny dnes nejoceňovanějších firem je důraz na využití výhod, které nabízí moderní informační a komunikační technologie. Digitální revoluce podle studie firmy Cisco přinese během příštích deseti let příležitosti v hodnotě přes 20 bilionů amerických dolarů.
Přečíst celý článekServodata mají nového vlastníka
Necelých pět let po vstupu do společnosti Servodata prodal Genesis Private Equity Fund II svůj majetkový podíl české firmě BDO Advisory, která je součástí páté největší sítě auditorských a poradenských společností na světě. Z původně rodinné firmy se Servodata během působení fondu stala silnou skupinou nabízející široké portfolio služeb v oblasti informačních technologií.
Přečíst celý článekMottem dnešních spotřebitelů je rychlý a snadný výběr
Potřeby a chování spotřebitelů se v čase mění. Mají rádi jednoduchost a preferují snadný a nekomplikovaný výběr zboží a služeb, který si chtějí užít. Podle průzkumu GfK věnuje až 62 % zákazníků před důležitým nákupem čas detailnímu mapování značek, a to vždy. Češi jsou v této zálibě poněkud méně aktivní a informace o značkách si dopředu zjišťuje jen 36 % z nich.
Přečíst celý článek