Synology VIP Event 2025 s vyhlášením partnerů roku

5. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a Synology)
Součástí setkání Synology VIP Event 2025, které se konalo ve Vinařství U Kapličky v Zaječí, byly kromě představení novinek také vyhlášení nejlepších partnerů a distributorů za rok 2024, soutěž na populární platformě Kahoot!, vystoupení cimbálové kapely nebo prohlídka zdejších sklepů doplněná o degustaci vín.

Setkání oficiálně odstartoval marketingový manažer Synology pro Českou republiku a Slovensko David Ripel, který krátkým úvodním slovem přivítal účastníky a seznámil je s informacemi o průběhu večera.

Cesta společnosti Synology

Následně se slova ujal sales & marketing director Synology pro oblast střední a východní Evropy Igor Cejkovský, který v úvodu představil přítomné členy týmu a jejich role a zdůraznil podíl všech distributorů a resellerů na společně dosažených úspěších. Krátce pak připomenul také historii této tchajwanské společnosti, která v roce 2005 začínala s jednoduchými úložišti pro spotřebitelský segment a postupně se rozvinula až do dnešního stavu, kdy může nabídnout komplexní ekosystém produktů a služeb pro různé typy zákazníků od domácností až po SMB či dokonce enterprise, kam nyní společnost vstupuje. A čím zde chce uspět? Například škálovatelností, agilním přístupem, spolehlivým zabezpečením nebo cenami.

Nedílným a důležitým atributem úspěchu současných i budoucích řešení společnosti Synology je pak i platforma DSM, která staví na třech základních hodnotách: bezpečnosti, spolehlivosti a jednoduchosti. Přesně tyto vlastnosti dnes podle Igora Cejkovského podniky hledají.

Cejkovský se také pochlubil několika zajímavými statistikami. Mimo jiné jsme se tak dozvěděli, že všechna data uložená na úložištích Synology zabírají asi 350 EB a rostou, nebo že Synology v současnosti chrání  asi 18 milionů účtů Microsoft 365 a pět milionů účtů Google Workspace. V segmentu videodohledu má Synology pod správou více než 1,2 milionu kamer a licencí a je součástí více než 35 000 firemních instalací.

Jedna značka, jeden ekosystém

Již od prvopočátků je pro Synology typické, že na své portfolio nenahlíží jako na jednotlivé produkty, ale výhradně jako na jeden navzájem provázaný a propojený ekosystém. Jeho součástí jsou například i pevné disky s vlastním firmwarem, které společnosti umožnily u uživatelů svých úložišť snížit množství kritických problémů (o 40 %) a závažných chyb (o 88 %).

Jedním z úkolů, na kterých společnost aktuálně pracuje, je vstup do enterprise segmentu. Uspět zde chce díky několika faktorům, mezi které patří atraktivní ceny, spolehlivá a funkčně odpovídající řešení, snadná správa nebo možnost podnikům nabídnout úsporu nákladů v dnešní složité době.

Vstup společnosti do nového oboru přinese celou řadu příležitostí také partnerům. Ti budou schopni díky vstupu do enterprise segmentu a rozšiřování portfolia nabídnout komplexnější projekty a získat tak i více opakujících se příjmů díky související podpoře a službám.

Podpora a služby

V další části prezentace se pak Peter Mazor (technical support team manager) a Stanislav Mazouch (key account manager) věnovali oblasti podpory a služeb, která se stejně jako portfolio produktů postupně rozrůstá a rozvíjí. Partneři i zákazníci tak dnes mohou (nebo v blízké době budou moci) těžit z nástrojů, jako jsou NBD servis (přímo od Synology), prémiová technická podpora (v režimu 24/7), expresní výměna, prodloužené záruky nebo související školení a certifikace. Díky rostoucí aktivitě v enterprise sektoru pak Synology v této oblasti samozřejmě připravuje řadu dalších atraktivních novinek.

Již delší dobu pak společnost Synology nabízí také partnerský program, díky kterému mohou zapojení partneři (rozlišují se čtyři úrovně partnerství) například čerpat slevy, získávat marketingové materiály a využívat klasickou nebo prémiovou („Live“) technickou podporu.

Partneři roku 2024

Hlavním (a posledním) bodem oficiální části programu bylo vyhlášení nejlepších partnerů za rok 2024, kterého se ujal solution engineer společnosti Synology Pavel Berry. Celkem pět ocenění si mezi sebou tentokrát rozdělily čtyři firmy:

  • Dedicated Project Value Hero (za nejvyšší celkovou hodnotu projektů): Aricoma
  • Project Volume Hero (za nejvyšší celkový počet projektů): Aricoma
  • Surveillance Hero (za nejvyšší prodej surveillance řešení): Inpraise computers
  • Online Partner of the Year (za nejvyšší obrat mezi českými a slovenskými e-shopy): Alza.cz
  • Distributor of the Year – Resellers’ Choice (na základě hodnocení partnerů): eD system


Doprovodný program

Vyhlášením partnerů roku 2024 však akce nekončila – následovala večeře, soutěž o zajímavé věcné ceny, vystoupení cimbálové muziky nebo prohlídka zdejších sklepů doplněná o poutavý výklad a degustaci vín.


Štítky: 
Synology