Sync with Sophos: Inovovaný partnerský program a novinky v portfoliu

20. 2. 2018. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Art & Event Gallery Černá Labuť hostila 14. února obchodně-technický workshop společnosti Sophos, na kterém se reselleři setkali nejen se zástupci Sophosu, ale také s distributory. Hlavním tématem workshopu se stal inovovaný partnerský program a produktové novinky.

Jako první si vzal slovo Patrick Müller, channel account executive, který v úvodu své přednášky návštěvníky seznámil s agendou a strukturou společnosti. Stručně také zhodnotil obchodní výsledky Sophosu s tím, že s blížícím se koncem fiskálního roku vše nasvědčuje tomu, že půjde o další období s dvouciferným meziročním růstem. Trh s bezpečností podle Sophosu roste a je v něm obrovský potenciál, cílem společnosti je pak podpořit tuzemské partnery tento potenciál vytěžit, a to jak z obchodního hlediska, tak prostřednictvím vzdělávání.

Inovovaný partnerský program

Stěžejním tématem obchodní části workshopu se stal partnerský program, který se nově více zaměřuje na certifikace. Patrick Müller citoval vlastní statistiky Sophosu – certifikovaní partneři mají prokazatelně lepší obchodní výsledky. Partnerský program v nové podobě proto klade důraz na certifikace a hodlá partnerům jejich dosahování co nejvíce zpřístupnit a usnadnit. Program byl ve východní Evropě spuštěn 9. ledna 2018, původních šest úrovní partnerství bylo zredukováno na čtyři – Autorizovaný partner, Silver, Gold a Platinum. K dalším změnám patří, že noví partneři už nejsou automaticky součástí tzv. „partner lokátoru“ a dostávají se tam až s vyšší dosaženou úrovní. Pro zapojení do partnerského programu je k dispozici partnerský portál. Certifikace pro první úroveň je možné získat prostřednictvím online kurzu, pro vyšší certifikace jsou v České republice k dispozici training centra autorizovaných distributorů Annex Net a Comguard, na které se mohou reselleři obracet.

Součástí vylepšení programu jsou také vyšší marže pro partnery, přibyl také tzv. „deal registration bonus“, který resellerům zajišťuje ještě 5% slevu při registraci obchodního případu na partnerském portálu.

Patrick Müller také vyzval partnery, aby využívali NFR (not for resale) program, díky kterému si mohou důkladně vyzkoušet a lépe poznat produkty, které prodávají. Zájemci se mohou obracet na distributory, kteří by měli být dostatečně vybaveni.

V rámci rozsáhlé marketingové podpory, kterou Sophos patnerům poskytuje, zmínil Patrick Müller možnost e-mailingových šablon, datasheety, školení, semináře nebo možnost snadno vybudovat vlastní microsite pomocí site-in-the-box řešení.

Došlo také na aktivity Sophosu směrem ke koncovým zákazníkům, v tomto ohledu Patrick Müller zdůraznil, že se Sophos řídí „channel first“ filozofií a veškeré akce mířené na koncové zákazníky mají za cíl pomáhat představit technologie a produkty firmy. Svou část uzavřel konstatováním, že chce Sophos vydělávat s partnery, nikoliv na partnerech. 

Pro další informace o novém partnerském programu mohou partneři kontaktovat Patricka Müllera prostřednictvím e-mailu patrick.muller@sophos.com. S dotazy, které se týkají partnerského programu či produktů Sophos, se můžete také obracet na zástupce distributorů Annex Net a Comguard. Informace najdete také na webu https://partnerportal.sophos.com/en-us/program-information.aspx.

Technická část

Druhou část workshopu ovládl Michal Hebeda, sales engineer, který představil novinky a přednesl plány Sophosu do budoucna. Své prezentace doplnil o praktické ukázky.

Michal Hebeda se zabýval novými bezpečnostními riziky a jejich způsoby šíření – v této souvislosti připomněl například ransomware WannaCry, šíření podobných infekcí má do budoucna zamezit technologie zvaná Stonewalling. Ta zajišťuje vzájemnou komunikaci firewallu s koncovým bodem; když dojde k nákaze, je přerušena komunikace s dalšími koncovými body a nakažený je izolován.

Velkým tématem pro Sophos je také internet věcí. Stále větší množství zařízení přistupuje do sítě a je zapotřebí řádně identifikovat a řídit jejich přístupy. Sophos se chce soustředit na řízení přístupu mobilních zařízení a cloudových aplikací. V návaznosti na to se věnoval XG firewallu verze 17, která byla uvedena na podzim loňského roku. Firewall XG 17 přinesl řadu vylepšení, která vycházela přímo z požadavků partnerů a uživatelů – bylo upraveno ovládací rozhraní, přibyl monitoring klíčových slov, dynamické „smart filtry“, vylepšení logování, podpora IKEv2, správa firewallových pravidel a další. V tomto trendu chce Sophos pokračovat i s nadcházející verzí 17.1.

Hardware série XG v druhé revizi, která byla uvedena na podzim, se dočkal vylepšené konektivity, VGA port byl nahrazen HDMI a přibyly bypass porty (fail-open porty), nové PoE flexi porty či externí redundantní zdroj.

Jedním z posledních témat technické části se stala ochrana koncových bodů a řešení Intercept X. To představuje efektivní způsob, jak čelit neznámým hrozbám a šíření malwaru a ransomwaru. Intercept X nevyužívá detekci na bázi signatur, ale dokáže zastavit hrozby dříve, než se vůbec spustí, což Michal Hebeda demonstroval pomocí aplikace Sophos Tester, která simuluje nejběžnější typy útoků. Aplikace je k dispozici pro stažení a otestování zabezpečení koncových bodů.

Štítky: 
Setkání, Annex NET, Comguard, Sophos
Fotogalerie: 

Podobné články

Příležitosti „powered by AlgoCloud“

27. 6. 2018. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: Algotech)
Společnost Algotech uspořádala 17. května svůj tradiční Zákaznický den. Celodenní program byl rozdělen do několika odborných bloků zabývajících se aktuálními tématy, jako jsou cloud a GDPR, podnikové systémy či telekomunikace a call centra. Největší zájem mezi účastníky vzbudily novinky o AlgoCloudu. Čtěte více

Samsung uspořádal své první distribuční setkání

26. 6. 2018. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Samsung uspořádal ve spolupráci s eD system své první distribuční setkání, které se odehrálo ve čtvrtek 21. června v prostorách Military & Adrenalin Parku v Milovicích. Součástí setkání bylo představení technologických novinek, obchodní networking, ale také zážitkový program ve stylu armádního dne „pro drsňáky“. Čtěte více

Bondiáda v podání SWS

25. 5. 2018. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Co vznikne, když se spojí James Bond, olympiáda a SWS? Bondiáda, akce, kterou distributor uspořádal pro své partnery v Peci pod Sněžkou ve dnech 17. a 18. května. Vyvrcholením setkání bylo vyhlášení nejlepších Gold partnerů, tomu však předcházel den plný prezentací, diskuzí, zajímavých informací, ale i sportovních výkonů. Čtěte více

Synology 2018: Ve znamení produktivity

24. 10. 2017. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
V pražském hotelu Vienna House Andel’s proběhla 19. října konference Synology 2018, která se koná napříč 17 zeměmi a celkově se chlubí návštěvností přesahující 6 000 účastníků. Že nejde o přehnané číslo, potvrdila i pražská zastávka, kde se sešlo na 200 partnerů a zákazníků Synology. Čtěte více