Sophos partner roadshow zavítala do Prahy

3. 10. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Společnost Sophos sezvala své partnery z České republiky na svou každoroční partnerskou roadshow, kde představila nejenom nejnovější produkty, trendy a technologie, ale také nastínila vhodné obchodní praktiky a principy, které by partnerům měly pomoci při podnikání speciálně na českém trhu.
Karl-Heinz Warum, viceprezident společnosti Sophos pro region CEEMEA

Setkání v hotelu Vienna House na pražském Andělu zahájil Patrick Müller, channel account executive ve společnosti Sophos, který partnery přivítal a seznámil je s programem a dalšími nezbytnými informacemi. Nechybělo ani společné představení přítomných zástupců firmy Sophos, kteří byli připraveni ve volných chvílích zodpovědět veškeré dotazy. Key note tentokrát zajistil Karl-Heinz Warum, viceprezident společnosti Sophos pro region CEEMEA. Ve své prezentaci se zaměřil na problematiku informací, softwaru, automatizace, bezpečnosti a dalších aspektů lidské činnosti a následně navázal trendem strojového učení a umělé inteligence, která opět výrazně ovlivní většinu aspektů současné společnosti včetně výroby, zdravotnictví nebo logistiky. Zároveň také doplnil velmi důležitý poznatek, že s nástupem těchto technologií počítají samozřejmě i „zlí hoši“ a proto je potřeba se na jejich rozšíření zaměřit také z bezpečnostního hlediska.

Moderní prvky, jako je právě strojové učení nebo synchronizace napříč bezpečnostními prvky v síti, jsou záležitosti, na které se můžeme těšit v připravované verzi řešení Next-Gen Security. Jako velkou příležitost pro partnery vnímají v Sophosu také trend internetu věcí (IoT), které přinese výrazné změny napříč celým byznysem a ještě více podpoří odklon od prodeje zboží k poskytování služeb.

S vyčerpávajícími informacemi o aktuální situaci na trhu partnery přivítal nový regionální manažer Mariusz Rzepka. V další části prezentace se pak Rzepka zaměřil na představení nového partnerského programu, který se rozběhl od října letošního roku. Partneři se dozvěděli nové podmínky a výhody, které přicházejí s jeho příchodem a mohli se také podívat na nástroj Deal Registration Tool sloužící k registraci obchodů.

Dopolední blok prezentací uzavřel regional director sales engineering and professional services Sascha Pfeiffer, který se blíže zaměřil na novinky v produktovém portfoliu. Detailnější pohled byl věnován řešení Next-Gen Endpoint Protection, Sophos Central a Sophos Central Mobile, Synchronized Security, Intercept X (a to včetně aktuálně připravované verze) nebo Central Server Protection.

Na programu odpolední části bylo představení technologických novinek a produktového plánu Next-Gen Network Protection, tipy a doporučené postupy pro prodej řešení „synchronizované ochrany“ na českém trhu nebo představení programu MSP Business.

Obrazová galerie:
Štítky: 
Sophos