See the Future of Cybersecurity with Sophos

5. 11. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Pod krédem „See the future“ proběhl třetí ročník roadshow společnosti Sophos, jehož cílem bylo být partnerům a jejich partnerům blíž a seznámit je s posledními novinkami, technologiemi, strategiemi a vizemi, a pomoci jim tak v jejich každodenním snažení při prodeji bezpečnostních řešení.

Úvodního slova se ujal Patrick Müller, senior channel account executive pro ČR a SR v Sophosu, který přítomné seznámil s nezbytnými organizačními pokyny a následně zahájil svou prezentaci zaměřenou na regionální strategický výhled a aktuální trendy.

Nejprve se však Patrick Müller pochlubil hospodářskými výsledky společnosti aktuální fiskální rok a výhledu na příští fiskální rok, který začne v březnu 2019. Cíl Sophosu ve východní Evropě je pro příští rok ambiciózní a byl stanoven na vytvoření tržeb ve výši miliardy amerických dolarů. V současné chvíli se tržby Sophosu na východoevropském trhu pohybují kolem osmi set milionů dolarů. Dále Patrik Müller nezapomněl doplnit, že prodeje firmy v posledních měsících a letech v našem regionu výrazně rostou a na celkových firemních výsledcích se podílejí ve stále větší míře. Prostor k růstu je obrovský – zatímco v roce 2004 měl celkový globální trh s kybernetickou bezpečností hodnotu asi 3,5 miliardy USD, loni to bylo již 138 miliard USD.

Patrik Müller během svého vystoupení hovořil i o řadě dalších důležitých prvků, které povedou ke společnému úspěchu – zmínil například řešení Synchronized Security a technologii deep learning, ale také důležitost spokojenosti zákazníků, různé formy pomoci partnerům, přístup k velkým obchodům nebo potřebu neustálého vzdělávání a rozšiřování znalostí a dovedností. Důležitým úkolem, před kterým Sophos aktuálně na našem trhu stojí, je příprava a spuštění MSP/CSP kanálu, na čemž se opět ukazuje rostoucí důležitost poskytování služeb.

„V boji s kybernetickými útočníky je stěžejní mít k dispozici ty správné technologie. Pokud je máte, máte šanci. Pokud ne, jsou vaše šance uspět na trh velmi malé, protože dříve či později vám zkrátka začnou utíkat zákazníci,“ uvedl Patrik Müller. „Stejně tak důležité je mít správný přístup k trhu a k zákazníkům, protože jsou to samozřejmě hlavně lidé, kteří váš business utvářejí.“ Velkou výhodou pro rozvoj podnikání je také široké produktové portfolio Sophos – k zákazníkovi tak nejdete s tím, že mu nabídnete jedno řešení, ale máte k dispozici širokou škálu nástrojů, která se může kdykoli hodit.

Na přetřes se dostaly také partnerské certifikace, jejichž důležitost také stále roste. Sophos je považuje za cestu k úspěchu a proto je zároveň podporuje různými promoakcemi, čímž se snaží zvyšovat jejich atraktivitu. Celkem má Sophos dnes v regionu asi 1 750 partnerů, přičemž důraz klade nikoli na jejich kvantitu, ale zejména na kvalitu. V ČR Sophos v posledních dvou letech získal přes 130 nových partnerů.

V další části konference se mohli přítomní partneři podrobněji seznámit s produktovými plány (roadmapami) pro následující období a také mohli zhlédnout prezentaci případové studie pojednávající o integraci produktů Sophos ve skupině firem UnionOcel.

Závěrečný blok konference proběhl formou kulatých stolů zaměřených na pět témat, kterými byly nástroje pro podporu marketingu a prodeje, platforma Sophos Central, Synchronized Security, podpora partnerského prodeje nebo Support Update.

V průběhu dne proběhly také hned tři zábavné kvízy, ze kterých si mohli partneři postupně odnést Bluetooth reproduktor JBL, sedací vak Fatboy Lamzac nebo bezpečnostní batoh.

Reportáž z bratislavské zastávky Sophos Roadshow si můžete přečíst zde.

Obrazová galerie:
Štítky: 
Sophos