PCS Dataguard a Kaspersky Lab pro partnery

2. 11. 2012. (redaktor: Richard Voigts, zdroj: Kaspersky Lab a DCD Publishing)
Divize DataGuard společnosti PCS, distributor produktů Kaspersky Lab, představila společně s nově utvořeným zastoupením Kaspersky novinky v partnerském programu, produktech, motivační program pro poslední čtvrtletí a akční nabídku pro konkurenční přechod. Manažerem pro partnerský kanál Kaspersky Lab se u nás stal Jan Sekera. Reseller Magazine byl mediálním partnerem setkání.
Jan Sekera, Channel Manager Kaspersky Lab

Partneři byli seznámeni s nadcházejícími aktivitami společnosti pro Českou republiku. V současné době má Kaspersky 250 prodejních partnerů, hodlá budovat povědomí o značce, zejména masivním zaměřením na koncové zákazníky prostřednictvím obchodních řetězců, aby se partnerům lépe prodávala firemní řešení. Přiblížení zákazníkům má přispět i produktová rozmanitost. Produkty budou lokalizovány do češtiny a přibude technik pro presales.

Povědomí o Kaspersky Lab

Kaspersky je velmi dobře známým brandem v Rusku, Německu, Číně a dalších zemích, včetně anglicky mluvících. Celosvětové pořadí bezpečnostního softwaru Symantec (s velkým odstupem), McAfee, Trend Micro, Kaspersky a Eset.

Změny v partnerském programu

Proběhla také změna partnerského programu v kategoriích Premier Business Reseller (zvýšení obratu na 150 000 korun), Enterprise Reseller (snížení obratu na 500 tisíc korun) a Subdistributor (snížení obratu na 1 milion korun). Partnerských stupňů je pět a jsou odstupňovány maržemi od 30 % do 50 % podle obratu. V roce 2011 byl v České republice objem prodeje do velkých firem, SMB a koncovým zákazníkům prakticky na stejných úrovních. Obnova licencí tvoří 73 % prodejů. Ceny budou pro příští období v dolarech, čímž by se licence měly zlevnit.

Motivační program a akce

Pro čtvrté čtvrtletí má Kaspersky s PCS motivační program pro všechny registrované. Při obratu 50 000 až 100 000 korun je odměnou iPod nebo fotoaparát Nikon Coolpix, za 100 000 až 140 000 netbook nebo LCD monitor, za 140 000 až 200 000 korun smartphone nebo konzoli Sony PS3, za 200 000 až 300 000 korun notebook nebo iPad, a za obrat vyšší než 300 000 korun v produktech Kaspersky je výlet do italského Maranella s testováním vozů Ferrari.
Kromě toho probíhá do 21. 12. 2012 akce 50% migrační slevy při přechodu od konkurenčního firemního řešení.

Obrazová galerie:
Štítky: 

Podobné články

Královské VIP partnerské setkání DataGuard

18. 6. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: DataGuard )
DataGuard uspořádal 6. června 2012 v pořadí již druhé VIP partnerské setkání. Tento rok se konalo v novorenesančním zámku Zbiroh. Prostředí přímo vybízelo k tomu pojmout akci jako královskou audienci, kterou udělil král chrabrým rytířům ve snaze najít spojence a ochránit království před útoky obludného draka Goriniče. Čtěte více

DataGuard spolupracuje s Fortinetem

27. 3. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: PCS)
Divize DataGuard společnosti PCS navázala spolupráci s americkou společností Fortinet. PCS je dodavatel bezpečnostních řešení s přidanou hodnotou, který zastupuje zahraniční výrobce komplexní antivirové ochrany. Čtěte více

DataGuard pořádá vzdělávací semináře zdarma

16. 3. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: PCS)
DataGuard, divize společnosti PCS, se rozhodla reagovat na potřeby svých i potenciálních zákazníků uspořádáním pravidelného cyklu odborných seminářů věnovaným oboru počítačové bezpečnosti. Semináře budou probíhat celý rok ve čtvrtletních intervalech, účast poskytne DataGuard zájemcům zdarma. Čtěte více