Infor EMEA Partner Conference

14. 3. 2014. (redaktor: Richard Voigts, zdroj: DCD Publishing)
Společnost Infor představila na konferenci v Barceloně novinky v aplikacích a integračním softwaru a 163 nových partnerů.
Soma Somasundaram, globální vývoj a Charles Phillips CEO - oba z Inforu

V roce 2013 se k partnerské síti Inforu připojilo 163 nových prodejních partnerů, v regionu EMEA to bylo 49 nových resellerů. Infor má nyní celosvětově 1 745 partnerů.

Současná nabídka Inforu

Infor poskytuje v současné době integrovaná řešení pro výrobu, distribuci, automobilový průmysl, potravinářský průmysl, ale také pro zdravotnictví, veřejnou správu a hotely. Infor nyní pokrývá 21 odvětví, která dokážou podporovat přes 2 000 specifických „mikrovertikál“.

Infor inovoval prakticky všechny svoje aplikace – LN 10x (kompletně na Open Stacku – PostgreSQL, JBoss, RedHat), Infor 10x, Infor M3 10x (zde došlo zatím k největší inovaci vůbec), Syteline 10x, SunSystems 10x, S33 10x a PowerFlex 10x. Mezi „nejžhavější“ patří „sociální“ aplikace Infor Ming.le (pro podnikové sociální sítě).

Mikrovertikály a integrační nástroje

Infor má kromě mikrovertikálních řešení (například pekárny, mlékárny, nápoje, lékárenství apod.), nástroj ION pro rychlou integraci řešení mezi jednotlivými aplikacemi (včetně třetích stran), cloudově orientovaný lokalizační softwarový nástroj Local.ly pro lokalizaci do národního prostředí, a k tomu vývojový framework Mongoose těsně provázaný s ION pro vytváření hezky vypadajícího rozhraní, podporující kontextové služby, sociální sítě, vyhledávače, mobilní platformy a nasazení do hybridních prostředí.

ION umožňuje přes rozhraní XML provázat jak aplikace Inforu – ERP, SCM, PM (dynamic performance management), WM (warehouse management), finanční moduly, podniková datová úložiště apod., tak aplikace třetích stran, ať už jde o kontextovou aplikaci, nebo MS Lync, čímž šetří investice zákazníků. Systém díky ION přesně ví, odkud kam (přes XML) tečou informace, například z centra zákaznické péče do tvorby objednávek a fakturace. Díky znalosti toku dat podporuje ION také analytiku.

Doplňkové aplikace pak podporují nové a výkonné pracovní postupy – lepší správu lidských zdrojů, správu produktové konfigurace, správu podnikových zdrojů, a navíc i marketing (vícekanálový marketing, správa marketingových zdrojů, analýza výkonu zákazníků, zacílení a další).

Bod zlomu dodávek EAS a vnímání uživatelů

Charles Phillips, CEO společnosti Infor, znázornil pomyslnou pyramidu výkonnosti a výtěžnosti se šesti stupni. Prvním byla funkčnost (zda podniková aplikace vůbec funguje, jak se od ní očekává), na druhém spolehlivost, jak zda se dá pro daný účel použít, a na třetím stupni je vhodnost nasazení, čtvrtým je možnost užití aplikace. Zde nastává zlom mezi základními požadavky na podnikový software, Infor pak jde ale ve své strategii dál – použití podnikové aplikace musí být doslova radostné (kdo si dnes vzpomene na první krůčky Mac OS nebo Windows?) a smysluplné – šestý stupeň.

„Strategie Inforu se nezměnila,“ prohlásil Charles Phillips a pokračoval: „Soustřeďujeme se na specializovaná mikrovertikální řešení a naším zájmem je, abychom díky nim vzbudili příznivé zkušenosti zákazníků.“ Jde zejména o uživatelské rozhraní B2B s tváří, na jakou jsou uživatelé zvyklí z B2C – běžného soukromého života v sociálních médiích.

„Poslouchali jsme, co partneři říkali, měli jsme od nich zpětnou vazbu. Inforu se díky tomu podařilo potvrdit a posílit partnerský prodej,“ doplnil Soma Somasundaram, který je zodpovědný za globální vývoj.

Nakonec Charles Phillips dodal: „Naším záměrem je zákazníka s jistou nadsázkou „zaháčkovat a zavázat“ si ho stylem ‚hook and loop‘. Prostě nabídnout mu takovou zkušenost, jakou si oblíbí. Dodat rytmus do e-commerce. Hodláme budovat povědomí o brandu Infor, o krásně navrženém softwaru, který zjednodušuje práci vašich zákazníků.“

Obrazová galerie:
Štítky: 
Infor