IBM uspořádala pro partnery školení Bootcamp 2011

19. 10. 2011. (redaktor: Andrea Čiháková, zdroj: DCD Publishing)
Ve středu 19. října se uskutečnilo v hotelu Chateau St. Havel v Praze školení pro obchodní partnery IBM s názvem Bootcamp 2011. Celodenní akce si kladla za cíl představit obchodním partnerům nejen strategii spolupráce s IBM, ale také předvést nabízené produktové řady, vysvětlit marketingovou podporu a nabídnout vhodná školení.
IBM uspořádala pro své obchodní partnery školení Bootcamp 2011

V 9.30 hodin se všichni obchodní partneři sešli u dobré kávy a malého občerstvení, v 9.45 hodin se úvodního slova ujala Růžena Barešová z IBM. Přivítala účastníky na školení a zahájila ranní blok svou přednáškou na téma Strategie a organizační struktura IBM.

Po ní hovořila o Evropských fondech a jejich čerpání Jana Elingrová ze společnosti Eurovision. Petr Havlík z IBM představil obchodní přehled hardwarových produktů a se softwarovými produkty přišel Luděk Vyhnalík.

Dopolední blok byl zakončený obědem, po obědě následovaly další přednášky.
Jako první po obědě promluvili Petr Leština a Igor Hegner, kteří představili cloud computing IBM a ostatní služby. IBM financování přiblížil Jaromír Šorf, po něm následovala přednáška Miluše Staňkové z IBM o marketingové podpoře. Zdeněk Král hovořil na téma IBM programy a partnerský portál a poté následovala další přestávka, po níž byl na řadě poslední odpolední blok.

Programy Run Rate určené pro podporu prodeje vybaných serverových a storage řešení účastníkům vysvětlil Radovan Hošek, IBM školení osvětlili Ondřej Poděbradský a Katarina Hromadová a závěrečná prezentace distributorů patřila společnostem Arrow, Avnet a DNS.

Na závěr nechyběla tombola, ve které se losovalo o věcné dary.

Obrazová galerie: