Epson: řešení s partnery

19. 10. 2010. (redaktor: Richard Voigts, zdroj: Epson a DCD Publishing)
Celkem pět různých řešení ohraničených produkty Epson představila tato firma na setkání s dealery i koncovými zákazníky. Jde o tiskárny a černobílé multifunkční produkty, pokladní systémy, projektory, správu dokumentů a oblast signage.
Interaktivní projekční stůl Epson přitáhne pozornost každého, u VW si na něm zákazníci konfigurují auta

Celkem pět různých řešení ohraničených produkty Epson představila tato firma na setkání s dealery i koncovými zákazníky. Jde o tiskárny a černobílé multifunkční produkty, pokladní systémy, projektory, správu dokumentů a oblast signage.

Na setkání s dealery a koncovými zákazníky Epson představil svoje vlastní produkty, doplněné řešeními třetích stran. V oblasti OCR spolupracuje s firmou ABBYY, v oblasti signage s firmou Prestige, a ve správě dokumentů s německou firmou Elo (neplést se stejnojmenným výrobcem monitorů). Například v oblasti signage Epson předvedl, jak umí tisknout na téměř libovolný materiál - od papírů až po fólie, (téměř) nezničitelně, nebo zase naopak na umělohmotný materiál, který se v přírodě rychle rozloží sám.

V oblasti pokladních systémů je Epson považován za špičku a do segmentu monochromatických MFP se zase pustil z důvodu, že tento trh je obrovský, a proti všem očekáváním a předpovědím analytických firem vůbec neklesá.

Projektory Epson jsou díky kvalitě kategorií samou o sobě - zde předváděl projektory od „normálních" přes manažerské (vejdou se vedle notebooku do kufříku), až po projektory pro domácí kina. Demonstrace na filmu King Kong vše prozradila. Doslova lahůdkou pak byl interaktivní projekční stůl. Zobrazovací zařízení typu zpětného projektoru pracujících ve spojení s projektorem tuto kategorii produktů doplňovaly. (Kdo má ještě v paměti klasický zpětný projektor ze 70.-80. let, na jehož desku se ve školách a při prezentacích pokládaly fixkou pokreslené průhledné blány?)

Podstatné pro resellery i koncové zákazníky z tohoto setkání bylo, že mohli vidět nejen jednotlivé produkty, ale něco navíc, co se dá prodat či naopak nakoupit ve funkčním balíku. Tomáš Hudec, National Sales Manager, Epson, k tomu sdělil: „Nejde jen o samotné produkty Epson, ale o řešení na nich postavená. Dodáváme je s partnery, aby si reselleři i zákazníci uvědomili, co všechno se s nimi a nad nimi dá udělat."

Obrazová galerie: