Cestou necestou na SEP 2017

25. 9. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a Eset)
Společnost Eset slaví třicet let a v duchu milníků se neslo také letošní partnerské setkání. Sice chyběly převleky, ale o to více se cestovalo do minulosti i do budoucnosti. Co však rozhodně nechybělo, byly aktuální informace i spousta zábavy, zážitků a nových zkušeností.
Pořadatelé tentokrát zvolili trochu netradiční formu občerstvení

Partnery na setkání, které se po několika letech vrátilo do hotelu Port na Máchově jezeře a do jeho okolí, přivítal Filip Navrátil, obchodní ředitel Esetu. Po představení agendy dostaly prostor úspěchy společnosti v minulém roce. Slovy Filipa Navrátila šlo o rok výjimečný, což potvrdil i obrat 362 milionů korun.

„Nové éře“ Esetu se během své prezentace věnoval pre-sales engineer Václav Zubr. Nová éra se samozřejmě týkala nástupu inovované generace produktů, zde konkrétně firemních a toho, co se u nich chystá a plánuje. Partneři se dozvěděli, s jakými novinkami mohou počítat v následujících týdnech a měsících u řešení Eset Remote Administrator, Eset Cloud Administrator, Eset Security Management Administrator a Eset Enterprise Inspector.

Neméně zajímavou přednáškou navázal i zahraniční host, kterým byl Righard Zwienenberg, analytik a výzkumník společnosti Eset, který má na starosti komunikaci s organizacemi zabývajícími se testováním antivirů. Během své prezentace popsal, proč je tato činnost důležitá a věnoval se i jejím pozitivům, negativům a reálným dopadům na výsledky produktů Eset na žebříčcích nejrůznějších hodnotících reportů.

Na úvodní blok prezentací navázala druhá část programu, kterou organizátoři pojali jako cestu. Účastníci setkání se během dní rozdělili do družstev a postupně navštívili tři stanoviště.

V parostrojním pivovaru Lobeč založeném v roce 1586, kde dodnes zůstaly zachovány části parních strojů, proběhly prezentace zaměřené na ransomware a budoucnost antivirů a stylově nemohl chybět ani výklad o výrobě piva. Na farmě Nový dvůr na partnery kromě ochutnávky kozích sýrů, uměleckých děl Olbrama Zoubka, výstavy polévkových mís a „polního“ oběda připraveného kuchaři z Ambiente čekaly prezentace týkající se SMB a enterprise produktů a novinek v oblasti B2C.

V hotelu Port proběhly přednášky o webových šablonách a podpoře prodeje. Různé aktivity pro zpestření měli organizátoři připraveny i během přesunů autobusy mezi jednotlivými lokalitami. „Po cestě“ probíhala také hra, jejímž cílem bylo opracování dřevěného polena do podoby milníku (či chcete-li patníku), který se stal symbolem cesty, kterou účastníci během letošního SEP absolvovali.

Večer proběhl kromě pohoštění a vyhlášení soutěže o nejlepší „milník“ i koncert skupin Golden Delicius a hlavně Lost Clusters, ve které působí i Miroslav Trnka, spoluzakladatel a spolumajitel Esetu. Dlouho do noci pak hrál i DJ a pokračovala další zábava.

Součástí večerního programu bylo také vyhlášení nejlepších partnerů, které dopadlo následovně:

  • Nejlepší partner v prodeji nových licencí domácím zákazníkům: Alza.cz
  • Nejlepší partner v prodeji nových licencí firemním zákazníkům: C System CZ
  • Skokan roku: Merit Group
  • Nejlepší prodejce Eset Secure Authentication: Diestra consulting CZ
  • Největší jednorázový obchod: C Systems CZ
  • Nejlepší spolupráce s technickou podporou: Amenit
  • Nejlepší případová studie: C System CZ
  • Nejlepší seminář: Auriga Systems
  • Nejlepší marketingová spolupráce: Mironet.cz
Štítky: 
Eset
Fotogalerie: 
Vlevo Filip Navrátil, obchodní ředitel Esetu, vpravo pre-sales engineer Václav Zubr
Jaroslav Fabián, marketingový ředitel Esetu
Z přednášky
Jeden z týmů při plnění svého soutěžního úkolu
Jeden z týmů při plnění svého soutěžního úkolu
Jeden z týmů při plnění svého soutěžního úkolu
Cestou necestou
Z večerního programu
Z večerního programu
Z večerního programu
Z večerního programu
Z večerního programu